Bölüm 3: Yeni Bir başlangıç

551 34 0
                                    

Medya: Alexandria.

Alice'ten

Josh ile erzak aramak için çıkmıştık. Terkedilmiş bütün evleri gezdik fakat hiç bir şey bulamadık. Sonra ufak bi kulübe gördük ve içeri girdik. Karanlıktı. Josh, el fenerini yaktı ve etrafı aramaya başladı. Ben de kapının tam yanında bekliyordum. Ardından bir ses geldi bu bir bağırma sesiydi. Yavaş bir şekilde el fenerini çıkardım ve yürümeye başladım. Silahımı sıkıca tutuyordum. Sessiz bir şekilde ilerlerken bi kapı gördüm ve yavaşça açmaya çalıştım, evet bunun yanlış bir şey olduğunu biliyordum ama merak etmiştim. İçeri girdiğim de sesler artmaya başladı ve sağıma döndüğümde bi adamın aylaklar tarafından yendiğini gördüm adam bağırıyordu yardım etmek istemiştim ama iş işten geçmişti. Ses kesildi ve aylaklara görünmeden çıkmaya çalıştım tam çıkarken ayağım bir şeye takıldı ve el fenerini yere düşürdüm çok fazla ses çıktığı için aylaklar bana doğru gelmeye başladı. Bu ortam da silah kullanamazdım çünkü başka aylaklar varsa gelme ihtimalleri yükselebilirdi. Zaten karanlık olduğu için duvardan yaslanarak gittim. Tam Josh'ın yanına geldiğim de bir aylak karşıma çıktı geri adımlarla yürürken arkadan sesler geldi evet kapı kırılmıştı. Hemen silahımı elime aldım artık diğer aylakların gelmesini beni ilgilendirmiyordu. biraz duraklasam da önce önüm de olan aylağı sonra arkamdakileri indirdim. Ardından Josh panik bir şekilde geldi ve iyi misin diye sordu ben de sırıtarak sence dedim ve Josh saçlarımı okşayarak 'Aferin kızım' dedi. Josh'a bir şeyler bulabildin mi diye sordum fakat 2 adet bozulmuş konserve dışında hiç bir şey çıkmamıştı. Artık umudumuzu kesip kulübeden çıktık. Arabamıza bindik ve ahırdan farksız leş evimize doğru gitmeye başladık.

Rick'ten

Tanıştığımız adam bizi grubuyla tanıştırmak için yola çıkardı. Belki bu yaptığımız yanlış bir şeydi ama arkadaşlarımın artık çaresi kalmamıştı. Bu yüzden Aaron ile gitmeye karar verdik. Geldiğimiz de yeni yapılmış uzun duvarlarla ve çok büyük bir demir kapı ile karşılaştık sanırım güvenmek ile doğru yaptık.

 Geldiğimiz de yeni yapılmış uzun duvarlarla ve çok büyük bir demir kapı ile karşılaştık sanırım güvenmek ile doğru yaptık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alexandria

Kapıları açtılae ve içeri girdik burası çok büyük bir yerdi. Aylakların asla ulaşamayacağı bir yer.
Grubum ile yavaşça ilerledik burası çok korunaklı bir yerdi. Ve artık burası bizim de evimiz olmuştu.

 Ve artık burası bizim de evimiz olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bizlere ayrı ayrı evler verdiler. Seri bir şekilde yerleştik. Sıcak su, sıcak yemekler ve rahat yataklar. Önce bi duş aldım sonra büyük olan binada akşam yemeğimizi yiyip evlerimize çekildik. Uyumadan önce Alice ve Josh'ı düşündüm. Acaba neredeler napıyorlar. Ya da Herşeyden önce hayattalar mı?




The Walking Dead Carl X AliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin