Bölüm 14: Yeni Arkadaşlar

281 16 19
                                    

Medya: Alice

Alice'ten

Sabah olmuştu ve dışardan sesler geliyordu. Uyanmak istemesemde kapıya vurdukları için kalkmak zorunda kaldım. Duşa girdim ve biraz zaman harcadıktan sonra çıktım. Kıyafetlerimi de giyip odadan çıktım. Kapıda duran kadın 'benimle gel.' diyerek ilerledi gözlerimi devirerek peşindem gittim. Geldiğimiz yer Negan'ın konuşma yaptığı yerdi. Herkes diz çökmüş dururken. Bende arka tarafta durup izledim. Diz çökmek istemiyordum bu yüzden ellerimi göğsümde bağlayıp dinlemeye başladım.
Gruplar halinde dışarıya çıkıp insan ve erzak aramalısınız diyordu. Sevinmiştim çünkü bu ortamda kalmak gerçekten sıkıcı bi durumdu. Artık dışarıya adım atıp nefes almak istiyordum. Negan bulunduğu yerden aşağı inip yanıma geldi ve kulağıma eğilip 'Sana olan güvenimi boşa çıkarma.' diyerek yanımda ayrıldı. 'Şimdi olmaz Negan herşey zamanla' diyerek sesli düşündüm. Ve silahımı almak için odaya çıktım...

*********

Aşağı indiğimde gruplar hazırdı. Ben kimlerle gideceğimi henüz bilmiyordum. Etrafa sıkıntılı bi şekilde bakarken birisi kolumdan tuttu ve 'Sen bizimle gel.' diyerek yanına çekti. Ne olduğunu anlayamadan kapı açıldı ve dışarı çıktık. Beni içlerine aldıkları gruba bakmaya çalışırken çocuğun elimden tuttuğunu fark ettim. Ve sinirle elimi çekip 'Sen ne yapıyorsun?' diye sordum. Çocuk ellerini savurarak arkasını döndü ve 'Bize katılırsın diye düşündüm.' dedi. Çocuğa dikkatlice baktım. Çok yakışıklı ve tatlıydı. Gözleri
kahverengiydi. Ve çok güzel görünüyordu. Saçları hafif kumraldı. Çocuk cevap verir misin diyince irkildim ve 'Ha?' dedim. "Bize katılsana" dedi. Ben de "Olur olur tabii" diyerek gülümsedim. Çocuk gamzelerini çıkartarak gülümsedi ve "hadi gel seni onlarla tanıştırayım" diyerek ilerledi bende peşinden gittim. Grubuna doğru yaklaşırken 3 kişi duruyordu. Demek
4 kişiydiler. Grup sayılmaz ama diye iç geçirerek yaklaştım. Beni oraya götüren çocuk "Evet çocuklar grubumuzun yeni üyesi" beni gösterdi. Biraz utanarak gülümsedim. Beni çok fazla takmadılar grupta 2 erkek ve 2 kız vardı. Kızlardan birisi bana gülümsedi diğeri ise yüzüme bakmadı. Yanlarında ki çocuk tokalaşmak için elini uzattı. Bu grupla iyi anlaşacağımızı düşünüyordum...

********************

"Seni gruba tanıttım ama adını bilmiyorum tanıtsana kendini bize."
"Ah doğru ismim Alice." diyerek güldüm. Beni buraya getiren çocukda "Adım Finn memnun oldum Alice." dedi. Diğerlerine baktığımda o çocuk "Adım Noah." diyerek tekrar elini uzattı. Diğer kızlara siz diyerek döndüm "Ben Beth arkadaşımın adı da Rose memnun oldum." diyerek yaslandığı duvardan doğruldu.
Gerçekten hepsi çok iyiydi. Daha şimdiden hepsine ısınmıştım. Umarım güzel şekilde arkadaş oluruz.

Finn "Hadi ilerleyelim biraz hızlı olursak zaman kazanıp eğlenebiliriz." dedi. Ve hepimiz ilerlemeye başladık. Finn yanımda yürüyordu ve tesadüfen birbirimize bakıp duruyorduk. "Nasıl tanıştınız." diye sordum.
Finn anlatmaya başladı. "Ben Kurtarıcıların ilk gününden beri varım. Negan'la ormanda karşılaştık beni aylaklardan kurtardı. Yanında 4-5 kişiyle bana sahip çıktılar. Noah, Beth ve Rose ile Ormana arama yapmak için çıktığımız zaman karşılaştık. Pek uzun süre olmadı ama çok iyi anlaşıyoruz dost olduk. Senin de bizimle anlaşıcağına eminim. "diyerek baktı. Ben de "Çok güzelmiş, aynı şeyi düşünüyorum umarım anlaşırız. "diyerek gülümsedik. Beth Noah'nın elini bırakıp yanıma geldi ve "Ee sen de anlatsana nerden geldin bu olaylardan önce napıyordun olayların başladığı zaman nasıl kurtuldun?"gibi sorular sordu. "Aslında çok uzun anlatmak isterdim ama başka bir gün lütfen Beth." dedim. "Peki o zaman zorlama yok istediğin zaman anlatabilirsin." dedi ve Noah'nın yanına gidip tekrar elini tuttu. "Neden anlatmıyorsun, sakladığın bişeyler mi var ya da korktuğun?" bunu diyen Rose'du. Olduğum yerde durdum ve ona dönüp "Ben yaşadığım olaylardan korkmuyorum, korkmuş olsaydım şuan burda olmazdım." dedim ve tekrar yürümeye başladım.
(((Arkadaşlar şu erzak arama işini yazmayacağım olayların gelişmesini istiyorum çünkü neden olmasın.)))
Aklıma yaşadığım şeyler tekrar geldi ve gözlerim doldu evet bunlar korktuğum ya da saklamak istediğim şeyler değildi ama aklıma geldikçe içimde yaşadığım hüznü bastıramıyordum. "Anlatıp anlatmamak sana kalmış ama eğer bu grupta olmak istiyorsan bişeyler saklamamalısın." Diye yineledi Rose. "Arkamı dönüp" Haklısın en kısa zamanda anlatacağım ama şuan aklıma getirmek istemiyorum lütfen anlayın. "dedim yine durduramadım kendimi gözlerim doldu aynı şekilde. Finn yanıma gelip" Merak etme ben senin yanındayım. Beraber çözeceğiz." dedi. O an içimden bişey koptu ve Finn'in gözlerine baktım iyi bir arkadaş olabilirdik...

The Walking Dead Carl X AliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin