Alice'ten
hazırlıklarımı yapıp odadan çıkarken Noah ve Beth'e rastladım ve "Hey, günaydın" diyerek selam verdim. Beni duyup yanıma geldiler ve gülümseyerek günaydın dediler. Beth napıyorsun diye sorunca "Biraz kafa dağıtmak için arka taraflarda gezicem, siz?" dedim Noah şaşırarak "İyi ama bugün Negan bizi işi için toplayacak biz onun için gidiyoruz ve sende dahilsin" dedi. Gözlerimi devirerek "Bir bu eksikti" diyip isteksizce yürümeye başladım. Negan'ın odasına geldiğimizde adamları ve Finn duruyordu. İçeri girdik ve Negan masaya oturmamızı söyledi..
***************************Ben, Finn, Noah, Beth ve Negan'da dahil olmaz üzere 30 a yakın kişi ile yola çıktık. Karavanın arkasına oturmamız gerektiğini söyledikleri için hiç bir şey göremiyorduk. Nereye gittiğimizi çok merak ediyordum. Umarım bu yaptığımızın kötü bir sonucu olmaz..
Arada Finn'e bişeyler söyleyip onu güldürmeye çalışıyordum ama hâlâ yüzü asıktı. Noah bişeyler söyleyip omzuna vursada Finn tepki vermiyordu. Onun bu hali beni üzsede elimden bişey gelmeyeceği için kafamı yaslayıp gözlerimi kapattım.**************************
"Alice kalk geldik." bu Beth'di beni uzun uzun dürtmesiyle uyandım kendime gelip ayağa kalktım ve kapıyı açıp aşağı indim.
İnmemle kendimi Carl'ın önünde bulmam bir oldu. Tam karşıda duruyordu. Yaslandığı yerden doğrulup bana bakmaya başladı. Ben de ona bakıyordum. Bu fazla uzun sürmedi çünkü Negan bana seslenmişti "Alice, beğendin mi?" diye bir ses. O an gözlerimi kapatıp dişlerimi birbirine bastırıp ve yumruğumu sertçe sıkmaya başladım. Gözlerimi açtığımda Carl hâlâ orda duruyordu. Şuan ona koşup sarılmak istiyordum ama yapamazdım Negan herşeyi yapabilirdi.
Negan'ın "Gel Buraya" demesiyle ayağımı yere vurup, "Geliyorum" diyip karavanın arkasına ilerledim. Ordan geçerken Kafamı çevirip Carl'a baktım hâlâ bana bakıyordu. Hızlıca Negan'ın yanına gittim.
Rick'in karşısında göğsünü gererek duruyordu. Rick'in karşısına çıkmaya utanırken birde Negan'la birlikte gelmiştim yanına gidip "Neden söylemedin" dedim cevap vermedi.
Rick'e baktım aralıksız bir şekilde Negan'a bakıyordu. İçimden umarım hemen gideriz ve olay çıkmaz diyordum..Carl'dan
Pencerenin önünde otururken kapılar açıldı içeriye 2 karavan ve 3 araba girdi. Arabaların birinden o adam indi. Şaşırarak ve tedirgin bir şekilde ayağa kalktım ve dışarıya çıkmak için ilerledim.
Carl*
Kapının önünde sırtımı duvara yaslayıp izlemeye başladım ilerleyecekken babam orda dur işareti yaptı ve tekrar yaslandım önümde duran karavandan 2 oğlan indi. Bi süre sonra ise bir kız indi ve kapıya bakıp beklemeye başladı. Tam o anda Alice karavandan indi. Kaşlarımı çatarak yaslandığım yerden doğruldum. İnanamadım başta, gözlerimi kapatıp tekrar açtım, bu Alice'ti. Hâlâ aynıydı değişmemişdi benim sevdiğim o kız karşımdaydı.
Ona doğru hareket edecekken o adam seslendi ve Alice benden uzaklaşır gibi hızlı adımlarla karavanın arkasına gitti. Olduğum yerde öylece duruyordum çaprazımda olan Glenn'e baktım ve kafamı olumsuz bir şekilde salladım. O da mimiksiz kalıp babamın olduğu yere gitti.
Hemen arkasından gidip olanları izledim. Negan ve babam karşılıklı duruyorlardı.
"Neden geldiniz?" diye sordu babam. Negan "Burda olan herşeyi almak için." diyip sopayı omzuna götürdü.
"Bakın burda kimler var" diyip Alice'i gözüyle işaret etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Walking Dead Carl X Alice
Mystery / Thrillerselamlar Carl severler için farklı bir hikaye ile karşınıza çıkıyorum ❤️ Bu hikaye Carl ve benim tasarladığım Alice'in hikayesi umarım okurken zevk alırsınız❤️