"Ρε αστέρια μου σταματήστε λίγο δεν ακούω τίποτα.." λέει ο Δημήτρης καθώς κολλά το αφτί του στην πόρτα.
Η Μιράντα βαριεστημένα κατεβάζει την ένταση της τηλεόρασης και η κοπέλα απο δίπλα της την καβαλάει και την φιλάει με θόρυβο.
"Ρε κοριτσάρες ή τηλεόραση θα βλέπετε ή θα πηδιέστε? καθήστε φρόνιμα λίγο..δεν θα ακούσω την πόρτα.."
Που τις βρήκε αυτές? αλλά βαριόταν να βγει για ψωνιστήρι..η Μιράντα είναι και η υπάλληλος του..ε..και την πήδηξε τόσες φορές..Μόνο γι αυτό θα του χρωστάει μια ζωή.
"Μια χάρη ζήτησα και θα μου την βγάλετε ξινή..ηρεμήστε..θα επιστρέψει απο το σχολείο και δεν θα την ακούσω."
"Έχεις μισή ώρα με το αφτί στην πόρτα Δημήτρη..βαρεθήκαμε..τουλάχιστον έλα να διασκεδάσουμε λίγο οι τρεις μας..ειδάλλως την βρίσκουμε και οι δυο μας..με την κοπελιά έχουμε μεγάλη συμπάθεια.."
"Κοριτσάρες εδώ ήρθατε για να με βοηθήσετε , όχι για να διασκεδάσετε"
Θόρυβος..πόρτα!
"Στις θέσεις σας ..όπως είπαμε..ήρθε η Μαρία"
Ο Δημήτρης ξανακουμπά το αφτί του στην πόρτα και ακούει βήματα στην σκάλα.
Καθαρίζει το λαιμό του και αρχίζει να φωνάζει..
"Θα με πεθάνεις..αστέρι μου..είσαι θεάααααα.." μουγκρίζει και κάνει νόημα στην Μιράντα.
"Πες τίποτα κι εσύ Μιράντα.." της ψιθυρίζει.
Η Μιράντα βγάζει την τσίχλα της ξαπλώνει νωχελικά και ανοίγει τα πόδια της..ξεκινά να χαιδεύεται..η κοπέλα δίπλα της αρχίζει να της φιλά το λαιμό.
"Τι σκατά κάνετε? δεν είπα να κάνετε αλήθεια σεξ...πείτε ρε τίποτα μου απαυτώνεται το σχέδιο.." ψιθυρίζει εκνευρισμένος και η Μιράντα τον κοιτά απορημένα..
"Μα πρέπει να μπούμε στο πετσί του ρόλου..να νιώσουμε καβλ..εμ..διεγερμένες ..και να αποδώσουμε μετά σωστά την ψυχική οδύνη της ηρωίδας..το λέει και το Μαράκι..και παρεμπιπτόντως πολύ καθίκι είσαι Στασινέ που της το κάνεις αυτό.."
Ο Δημήτρης πηγαίνει κοντά της με φόρα και την τσιμπά το μπούτι..
"ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ"
τσιρίζει η Μιράντα και τον κοπανάει με το μαξιλάρι.
Της το παίρνει αγανακτισμένος και το πετά στην άκρη.
"Τι τεράστιος είσαι Δημήτρη..πες. οτι .συμφωνήσαμε.ΤΩΡΑ!"
"ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ είσαι ΤΟΣΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ" φωνάζει επιδεικτικά η Μιράντα.