Γαμικό Τέλος

11.5K 639 272
                                    

Καθώς περνάω τα χέρια μου κάτω απο την μπλούζα της, κάνει ένα βήμα πίσω..δεν με κοιτάει στα μάτια, την βλέπω πως κάτι την προβληματίζει.

"Τι είναι Μαράκι μου? γιατί φεύγεις μακριά μου?"

Την ξαναβάζω στην αγκαλιά μου και την φιλώ τρυφερά..μου αγχώνεται ίσως..έχουμε τόσο καιρό να κάνουμε έρωτα..εγώ δεν αγχώνομαι..είναι η γυναίκα μου ..μόνο ηδονή και έρωτα ..κι έτσι απέραντη αγάπη νιώθω..

Την νιώθω σφιγμένη.

"Τι είναι ρε μωρό μου? γιατί δεν χαλαρώνεις ? ο Δημήτρης σου είμαι..με ξέρεις..δεν άλλαξε κάτι πάνω μου.."

Δαγκώνει τα χειλάκια της και ξεφυσά.

"Άλλαξα εγώ όμως.."
μου λέει και αρχίζω να καταλαβαίνω. Είναι μια γυναίκα που έχει γεννήσει..ίσως..

"Νομίζεις οτι άλλαξε το σώμα σου μετά απο την γέννα και δεν θα μου αρέσει?" 

Δαγκώνει πάλι το χειλάκι της και είναι έτοιμη να βουρκώσει.

Την τραβάω στην αγκαλιά μου, της διορθώνω τα μαλλάκια της πίσω απο τα αφτιά, σκύβω και της φιλάω την μύτη.

"Δεν ερωτεύτηκα πρώτον το σώμα σου..σε αντίθεση με εσένα.." της λέω και μου σκάει το πρώτο χαμόγελο.

"Με καυλώνει αυτό που είσαι..και δεύτερον σε έχω σκανάρει ήδη και σε βλέπω πολύ milf.." της λέω και μου γελά.

Όσο μου γελά, τόσο χαλαρώνει..στανταράκι αυτό με την Μαρία..αν δεν την έκανα να γελάει ..ε..ήταν κουμπωμένη..

"Τώρα που το σκέφτομαι κι εγώ άλλαξα.." της λέω και σηκώνω το φρύδι μου.

"Άλλαξες?" μου λέει μπερδεμένα.

"Προς το καλύτερο.." της απαντάω και αρχίζω να ξεκουμπώνω το πουκάμισο μου. Με κοιτά αναψοκοκκινισμένα..ωραία..ακόμα έχω την ίδια επίδραση πάνω της..πάντα κοκκινίζει όταν με βλέπει γυμνό..

Βγάζω το πουκάμισο μου τελείως και με κοιτά ξαφνιασμένα..στο σημείο που θέλω..στο τατουάζ μου ..που γράφει Mary'ς man..

"Σ'αγαπώ.." της λέω..

Πεθαίνω λέμε..

"Και τώρα μωρό μου θέλω να γδυθείς και με το δαχτυλάκι σου να μου δείξεις τι νομίζεις οτι άλλαξε" της λέω και ξεντύνομαι. Πέφτω στο κρεβάτι με φόρα, της χαμογελώ..έτσι γοητευτικά..και της κάνω νόημα να γδυθεί.

Αυτό επίσης που με τρελαίνει στην Μαρία, είναι οτι στο σεξ με υπακούει..αν και ντρέπεται..και ..αυτό με κάνει..πολύ..

Sexonia filmsOnde histórias criam vida. Descubra agora