ΑΑΑΑAAAAAAΑΧ SEX!!!!!!

10.8K 527 125
                                    

music alert : παρακαλείσθε μην προβείτε σε ακρόαση του άσματος αν είστε σε δημόσιο χώρο δια αποφυγήν εξευτελισμού. Και καλή ανάγνωση!

.............................................................................



Aλλά πριν πάρω την υπέρμετρη χαρά κάτσε να το τσεκάρω τι εννοεί με το " πάμε στο δωμάτιο μας Δημήτρη..".. δεν την πατάω να μείνω με τον γίγαντα πάλι στο χέρι..

"Μαράκι.." της λέω καθώς την φιλάω..

"όταν λες πάμε στο δωμάτιο ..εννοείς να κάνουμε.. σεξ?"

Μόνο μην ξεκινήσει τα κλάματα πάλι..

Σταματά να με φιλά και με κοιτάει μουτρωμένη.

Την τύχη μου μέσα..γιατί με δουλεύει? γιατί ο άνθρωπος δεν μπορώ να πηδήξω? τι ζητάω απο την ζωή μου? 

"Εννοώ να μου κάνεις ..έρωτα ..Δημήτρη ..μου.."

"Εννοείται Μαράκι μου.."

ΠΕΘΑΙΝΩΩΩΩΩΩΩΩ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

"Γκαρσόοοοοοοοοοοοοοοον τον λογαριασμό και σβέλτα!!!!"

...................

Στο ξενοδοχείο

"Ε..θα ήθελα να πάω στο μπάνιο πρώτα.." μου λέει ντροπαλά και μόνο καρδούλες δεν βγαίνουν απο τα ματάκια μου..καλά απο τον γιγάντιο αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες..

"Εννοείται Μαρία ..να φρεσκαριστείς..εγώ εδώ θα είμαι και θα περιμένω.." της λέω με λάγνα φωνή και δίνω μια και πέφτω με δύναμη στο κρεβάτι.

ΖΩ ΜΕΓΑΛΕΙΑ Ο ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

Ακούω απο το μπάνιο να τρέχει νερό..βγάζω πουκάμισο και μένω με το παντελόνι.

Ακόμη να βγει..μάλλον κάνει μπάνιο..

Βγάζω και το παντελόνι.

Το νερό εν τω μεταξύ έχει κλείσει και η Μαρία δεν λέει να βγει.

Σηκώνομαι και κοιτιέμαι στο καθρέπτη..είμαι θεός..

Να βγάλω μήπως και εσώρουχο?

Το βγάζω. Κοιτιέμαι.

ΑΡΕ ΓΙΓΑΝΤΙΕ ΤΟ ΕΡΙΞΕΣ ΤΟ ΜΑΡΑΚΙ

Τρείς μήνες και βλακείες..δυο μέρες άντεξε..μα πόσο πια να με φτύσω?

"Μαρία όλα καλά εκεί μέσα?"

...

"Μαρία?" 

"έρχομαι.."

Μμμ..δεν ακούω πολύ ενθουσιασμό..δεν πειράζει! έχω εγώ για όλο το ξενοδοχείο..

Sexonia filmsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang