Kapitel 2.

3.3K 76 14
                                    

Harry Styles

Hon var vacker. Jag har hållt mina ögon på henne ett tag och jag har tillräckligt med pengar att hålla henne gömd. Jag har planerat det hela och har gjort det i tre år snart och äntligen har jag fått tag i henne. Liam har hjälpt mig att hitta ett perfekt ställe för oss två. Det är en ö, långt ute i Australiska delen och Liam har sett till att det inte finns några på ö:n förutom jag och Angelina. Hon har inte vaknat upp ännu, så det är fantastiskt. Jag ville inte hantera henne nu, hennes skrikande och förolämpningar mot mig. Jag hade rensat hennes väska. Tagit ut hennes mobil och dragit ut simkoret för att ingen ska spåra oss. Hon får inte ha tillgång till något internet för tillfället. Hon måste vänja sig vid reglerna och om hon inte lyder dem, straffas hon. Det måste hon få veta. Hennes föräldrar gjorde inget bra jobb, med min prinsessa.

Angelina Irwin

Försiktigt fladdrade mina ögonlock upp, synen var suddig men jag såg vem som satte framför mig. Harry Styles.

"Vart är jag?", viskar jag fram och sätter mig upp för att luta mig mot säng gaveln.

Han kollar på mig med ett leende på läpparna. "Du har vaknat." Säger han raspigt.

Var i helvete var jag? Allt min syn kunde fokusera på var altanen och sedan var det bara vatten utanför.

"Vart är jag?" Upprepar jag och tar bort täcket från mig och märker att jag bara har mina underkläder på mig. Hastigt drar jag tillbaka täcket på mig och kollar på honom med en äcklad min.

"Vad har du gjort?", frågar jag och jag kan känna att tårar börjar rinna nedför mina kinder.

"Angelina, lugna ner dig." Mumlar han lugnt och smeker min kind med hans hand.

"Hur ska jag lugna ner mig! Vart är jag?" Tårarna ösade ner nu.

"Någonstans där inget kan komma emellan oss, älskling."

"Va- nej. Nej, vad har du gjort!" Skriker jag på honom och puttar bort honom från sängen så att han landar på golvet.

"Angelia. Jag har regler, du måste följa dem. Annars blir du straffad."

Jag kollar på honom förskräckt, "V-va?"

"Första regeln, rör mig aldrig! Aldrig som du gjorde nyss!" Ryter han och tar tag i mina handleder.

"Andra regeln, ljug aldrig för mig." 

Han tar tag i mig och sätter mig ned i hans knä och han bryr sig inte om att jag gråter för fullt.

"Tredje regeln, du gör alltid som jag säger."

Han börjar placera pussar på min bara axel.

"Fjärde regeln, gör inte något du kommer ångra."

Han suger ett bra tag på min hals och biter. Jag biter mig i läppen, helst för att inte bryta ut och bryta alla regler han just sade.

"Femte regeln, och detta är den viktigaste." Viskar han hest mot mitt öra innan han biter i min örsnibb.

"Jag får göra vad jag vill mot dig" flämtar han och pressar sina läppar mot min hals igen.

"V-va-vad händer..om jag inte..lyder dem?"

"Oh" viskar han fram. "Det finns olika slags straffningar."

"Smisk är den första."

Han vänder på min kropp så att jag ser honom rätt i ögonen. Det finns en glimt av lust i dem.

"Och nog den enda du vill ta del av, men om du bryter tre regler.. Så får du det värsta straffet enligt dig, men jag skulle nog njuta av det, Angelina."

Han biter sig sakta i läppen, något som han tror att jag ska tycka är attraktivt. Men där har han fel. Jag sitter i underkläder, på hans knä och grät. Jag ville inget av detta, jag ångrar nu att jag ens var ute och gick klockan tolv på natten. Dumt.

"Angelina, va inte rädd. Du kommer få stor nytta av detta." Ler han stort så att hans vita tänder syndes.

 "Du är psykiskt sjukt!" Fräser jag och spottar honom rakt i ansiktet.

När han tar sig tid att torka bort det så springer jag ur hans famn och in i ett rum och snabbt låser dörren.

Badrummet.

"Angelina! Kom ut där ifrån!" Ryter han och slår på dörren med sina nävar.

Jag sjunker ner längs väggen och tar mig bara tid att tänka på det hela och gråta ut. Jag visste att jag inte kunde lita på honom. Vad tänkte jag med?

"Angelina! Öppna denna dörren innan jag bryter ner den!" Hans bankningar blir högre och hårdare.

Jag var rädd. Det skulle vem som helst vara, som var i min position.

"Angelina?" Undrar han med en svag röst.

"Angelina!" Ryter han denna gången högt och innan jag vet ordet av så bryter han ned dörren. Han stiger in i badrummet, hans ögon var helt svarta.

Han skakade på huvudet. "Angelina, Angelina."

Han tar tag i mig och drar mig ut till sovrummet. Han sätter sig ned i sängen och placerar mig i hans knä.

"Du är bara så dum, Angelina.." Muttrar han och justerar min kropp på hans knä.

Jag kämpar inte ens emot.

Jag låg på mage på hans knä och min rumpa var högt upp i luften.

"Jag kommer smiska dig fem gånger." Berättar han för mig.

"Varje gång vill jag höra mitt namn komma från din mun." Fortsätter han.

*SMACK*

Snyftningar var det enda som kom från mina läppar.

"Säg mitt namn Angelina!"

*SMACK*

"Harry", viskar jag fram.

*SMACK*

"Harry!" Skriker jag då han smiskade mig ännu hårdare.

*SMACK*

"HARRY!"

*SMACK*

"Harry", snyftade jag och föll ihop i hans knä.

"Jag är ledsen.." Muttrar han och pussar mig snabbt på kinden.

"Du måste lära dig" viskar han mot mina läppar.

"Kom igen, sov med mig."

Jag kämpar inte emot utan lägger mig under täcket tillsammans med honom. Monstret.

Han slingrar sin arm runt min midja och drar mig tätt intill hans kropp.

"Sov." Säger han till mig.

"Jag är inte trött." Trotsar jag mot honom.

"Du behöver sova." Mumlar han mot mitt öra.

"Det är mitt i dagen!"

"Sov ändå." Muttrar han mot mitt öra och jag sluter mina ögonlock i hopp om att jag ska kunna sova igen och glömma detta helvetet ett tag.

PsychoticWhere stories live. Discover now