Kapitel 24. **

2.1K 52 8
  • Dedicated to till alla underbara ni
                                    

[**]

Angelina Irwin'

 “Ah, du är här baby, jag trodde att du skulle svika mig!” 

Hans raspiga, mörka röst får mig att rysa, bara av att tänka på vad jag har saknat honom får mig att rysa. Hastigt springer jag in i hans famn, och släpper allt jag har i händerna och hoppar upp i hans famn, då han snabbt tar emot mig och jag klingrar fast mina ben runt hans midja, medans jag känner hur han greppar tag om min rumpa och lutar sig mot hans dyra bil. 

“Jag har saknat dig så mycket, älskling.” Viskar han mot mitt öra, innan han placerar en blöt kyss mot min kind.

“Jag är glad att du är här Harry!” Andas jag och pressar snabbt mina läppar mot hans och han godtar mig genast med hans varma, fylliga läppar. Han kysser mig med kraft, vilket får mig genast att stöna och då tar han tillfället att slida in sin tunga i min mun. Vi bråkar om dominans, men efter bara några sekunder ger jag upp och stönar av hur han klämmer hårt på min rumpa.

“Vi har inte tid för detta baby, vi måste skynda oss.” Flinar han, och släpper ner mig sakta men säkert ned mot marken.

Jag nickar, och tar tag om mina väskor för att sedan lägga in dem i hans bil. Jag fnäser åt hur han bara hoppar in på sin sida av bilen, och inte alls, bryr sig om mig eller om jag behöver hjälp med någonting. Jag släpper ut ett pös, och stiger in i bilen, drar bältet kring mig och sedan åker Harry ifrån min gata fort.

Han placerar sin hand på mitt lår, vilket får mig att svälja hårt. Nervös över hur långt han kommer gå denna gången. 

“Är du nervös, baby?” Mumlar han med en låg stämma, och sänker musiken några volymer.

“N-nej,” lyckas jag stamma fram. Varför stammar jag? 

“Litar du inte på mig?”

“Det gör jag” muttrar jag osäkert och placerar min hand på hans. “Jag är bara osäker, tänk om de hittar oss-”

“Det gör dom inte, tro mig.” Avbryter han mig och sammanknyter våra händer, för att sedan drar han min hand mot hans ansikte, och han placerar några blöta kyssar på min hand.

“Jag tror dig.”

“Mhm,” hummar han och placerar båda våra händer på hans knä.

“Nu, sov, detta kommer bli en lång natt.” Informerar han mig om, och jag nickar hastigt för att lyda hans kommando.

-

Jag vaknade av att någon knuffade lätt i mig, och genast fladdrade mina ögonlock upp i hopp om att vi var framme eller att vi inte hade blivit igenkända någonstans.

“Är du hungrig?” Frågar Harry stelt, och jag nickar lite sakta.

“Vi är i Texas just nu, vi ska stanna här för natten. Vad vill du ha?”

“Uh, jag vet inte. Åk någonstans bara,” ler jag och lutar mitt huvud mot fönstret.

Natten var mörkt, det var hus överallt och det såg ungefär ut som Savannah, där jag brukade hälsa på min släkt. Men Texas var mycket finare, och jag skulle älska av att bara somna i Harry's famn senare. 

“Burger King?” Ler han charmigt.

“Ja, visst.” 

Efter cirka tio minuter, så stannar han utanför Burger King och vi båda stiger ut ur bilen och in mot BK. Ett stort flin växer på Harry's läppar, när han greppar tag om min hand och leder mig fram mot kassorna.

PsychoticWhere stories live. Discover now