"Karen μήπως να ξυπνούσες?"
Τα βλέφαρά μου ανοίγουν αργά και προσπαθώ να ξεχωρίσω τη μορφή της μαμάς μου δίπλα μου.
"Έχεις μόνο 10 λεπτά για να φύγεις για το σχολείο. Πάω κάτω να ετοιμάσω το τραπέζι."
Τι εννοεί 10 λεπτά?
Ρίχνω μια ματιά στο κινητό μου και βλέπω ότι όντως η ώρα μου έχει περάσει κατά πολύ. Γουρλώνω τα μάτια μου και για μια στιγμή τα νιώθω να βγάζουν σπίθες. Πετάγομαι από το κρεβάτι σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου και βρίσκομαι σχεδόν αμέσως στο μπάνιο. Οι κινήσεις μου είναι αφύσικα γρήγορες, όμως υποθέτω ότι έτσι κάνουν όποιοι βιάζονται.
Φτάνω στην κουζίνα και η μαμά μου με κοιτά παράξενα.
"Πότε πρόλαβες σε λιγότερο από ένα λεπτό?"
Κοιτάω το ρολόι στον τοίχο και ακριβώς εκείνη τη στιγμή ο δείκτης δείχνει την αλλαγή του λεπτού.
"Βιάζομαι απλά. Γιατί δε με ξύπνησες νωρίτερα?"
"Ήμουν πάνω από το κεφάλι σου πολλή ώρα και..."
Δεν προλαβαίνει να ολοκληρώσει τα λόγια της όταν έχω τελειώσει το πρωινό μου και έχω φύγει για το δωμάτιό μου. Φτιάχνω στα γρήγορα την τσάντα μου και απευθείας ξαναγυρνάω στην κουζίνα.
Η μαμά συνεχίζει να κοιτάει παράξενα."Από πότε σού συμβαίνει αυτό? Εσύ ποτέ δεν είσαι τόσο γρήγορη"
Μήπως?...
Φέρνω το χέρι μου κοντά μου για να το βλέπω καλύτερα και το κουνάω δεξιά - αριστερά. Αυτό είναι σα να δονείται και εκείνη τη στιγμή αισθάνομαι όλα τα νεύρα μου να κινούνται σε μια ανεξήγητη υπερταχύτητα.
Γαμώτο κι άλλη σούπερ δύναμη?
Κάθομαι στον καναπέ όσο πιο αργά μπορώ και πιάνω το μέτωπό μου φοβισμένη. Σκέφτομαι τι έχω τραβήξει όλα αυτά χρόνια για να κρύψω τις δυνάμεις που είχαν εμφανιστεί ξαφνικά και απορώ γιατί να είμαι αναγκασμένη να προσπαθώ να κρύψω και ακόμα μία δύναμη.
Η μαμά μου έρχεται δίπλα μου και με αγκαλιάζει. Το μυαλό της είναι μπερδεμένο και βλέπω κάποιες θολές αναμνήσεις της. Μακάρι όμως να έβγαζαν και κάποιο νόημα αυτές οι αναμνήσεις. Ή να είχαν κάποια σχέση με το τι μού συμβαίνει."Θα τα καταφέρεις" λέει τελικά.
Αυτή,δυστυχώς, είναι μία από τις φορές που τα λόγια της δε μού δίνουν όση ελπίδα χρειάζομαι.
YOU ARE READING
Κόρη του Κεραυνού (MCU: Marvel Fanfiction)
Science FictionΗ Κάρεν, μια έφηβη παρατημένη από πατέρα, μετακομίζει συνεχώς με τη μητέρα της προκειμένου να τα βγάλουν πέρα. Μετά την τελευταία μετακόμισή τους, που θα είναι και μόνιμη, ανακαλύπτει ότι τίποτα από όσα μέχρι τώρα γνώριζε δεν ισχύει. Πρέπει να συμμα...