Τα μάτια μου άνοιξαν αργά και αντίκρισαν άσπρο ταβάνι.
Κινώ τις κόρες μου γύρω γύρω για να δω πού βρίσκομαι. Αριστερά σε ένα κρεβάτι κοιμάται ένας παππούς και δεξιά κάποιος μού κρατά το χέρι και επίσης κοιμάται, αλλά στραβά σε μια καρέκλα.O Peter.
Είμαι στο νοσοκομείο.
Ω Θεέ μου! Με ανακάλυψαν!
Κάνω να σηκωθώ αλλά αμέσως μαζέυομαι πάλι στη θέση μου. Ο ορός στο δεξί μου χέρι κάνει έναν ελαφρύ θόρυβο και ο Peter ξυπνά.
"Θα πω στη μαμά σου ότι συνήλθες" λέει αμέσως τρίβοντας τα μάτια του και σηκώνεται.
Ανακάθομαι λίγο στο κρεβάτι και σκέφτομαι. Το πρωί ήμουν στο σχολείο και ξαφνικά με έπιασε πονοκέφαλος. Είχα πάλι όραμα το οποίο πρέπει να ήταν πολύ έντονο για να με έφεραν εδώ.
Σκέφτομαι ότι όσοι με εξέτασαν θα βρήκαν περίεργες τις εξετάσεις μου, καθώς δεν είμαι φυσιολογικός άνθρωπος και σίγουρα θα θελήσουν να με παραδώσουν στην κυβέρνηση.
Γίνομαι παρανοϊκή μήπως?
Η μαμά μου μπαίνει ήσυχα στο δωμάτιο και ο Peter την ακολουθεί. Φαίνεται κουρασμένος και κάθεται βιαστικά πάλι στην καρέκλα.
"Είσαι μια χαρά. Θα βγεις το απόγευμα." Η μαμά μου παίρνει το λόγο. "Υπάρχουν όμως κάποια πράγματα που πρέπει να μάθεις αλλά δεν είναι ακόμα η στιγμή."
Λέει αθόρυβα τις τελευταίες λέξεις και δείχνει πίσω μου τον παππού που λίγο ανακατεύεται και καταλαβαίνω αμέσως ότι συνέβη κάτι σημαντικό που θα πρέπει να μείνει μεταξύ μας.
Η μαμά μου πηγαίνει στον κύριο δίπλα και τού εξηγεί ότι είναι ώρα για την αξονική του ή κάτι τέτοιο -μοιάζει δύσκολη περίπτωση- και με τη βοήθεια ενός ειδικευόμενου που ήρθε αργότερα, τον παίρνουν έξω.
"Λοιπόν, τι έγινε?" Ρωτάω γρήγορα τον Peter μόλις κλείνει η πόρτα.
"Καταρχήν, θα σε 'προλάβω' και θα σού πω ότι μόλις ενημέρωσαν τη μαμά σου για το τι έγινε, ήρθε σχεδόν αμέσως και σού χορήγησε κάτι ισχυρό, που δε μού είπε πού το βρήκε, ώστε να αναστείλει προσωρινά τις δυνάμεις σου και να σε εξετάσουν άφοβα"
Άφησα μια βαθιά ανάσα γιατί αυτό ήταν σίγουρα κάτι που με απασχολούσε. Αν με έπιαναν θα με έβγαζαν στις ειδήσεις ως επικηρυγμένη και θα με αναζητούσε μέχρι και το Πεντάγωνο.
KAMU SEDANG MEMBACA
Κόρη του Κεραυνού (MCU: Marvel Fanfiction)
Fiksi IlmiahΗ Κάρεν, μια έφηβη παρατημένη από πατέρα, μετακομίζει συνεχώς με τη μητέρα της προκειμένου να τα βγάλουν πέρα. Μετά την τελευταία μετακόμισή τους, που θα είναι και μόνιμη, ανακαλύπτει ότι τίποτα από όσα μέχρι τώρα γνώριζε δεν ισχύει. Πρέπει να συμμα...