Ο άντρας με το μούσι γυρνάει και με κοιτάει.
"Επιτέλους ήρθες! Στη μαμά σου δε θα άρεσε που άργησες..."
Στη μαμά μου όντως δε θα άρεσε αλλά μόνο σε αυτήν θα δίνω λογαριασμό για το τι θα κάνω.
"Δε νομίζω πως πρέπει να εξηγώ στους πάντες πού θα πάω και τι θα κάνω..."
Ο άντρας με το μούσι γελάει λίγο και κάτι μουρμουρίζει. Καθώς τον παρατηρώ καλύτερα, όλο και περισσότερο μού θυμίζει κάποιον.
Γαμώτο ο Peter είχε δίκιο ότι ένας από την ομάδα θα έρθει σήμερα να μού μιλήσει.
"Μού πήρε ένα λεπτό να σε καταλάβω χωρίς τη στολή, Steve Roggers." Λέω με τα χέρια στη μέση και σηκώνω το φρύδι με απορία.
Με κοιτάει ενώ συνεχίζει να γελάει. Στο μυαλό του σχηματίζονται εικόνες που για κάποιο λόγο έχουν και μένα μέσα.
"Είσαι όπως ακριβώς μάς περιέγραψε ο πατέρας σου"
"Σάς"? Ο πατέρας μου? Από πού σάς ξέρει? Και πώς με περιέγραψε?
"Εν μέρει είσαι σαν εκείνον. Έχεις τσαμπουκά και είσαι δυνατή, όμως φαίνεται πως κρύβεις και αρκετή μετριοφροσύνη και δείχνεις ευαίσθητη."
"Πώς ξέρεις τον πατέρα μου?" Ρωτάω γρήγορα.
Πετάω τα πράγματά μου στον καναπέ και κάθομαι για να ακούσω. Για μια στιγμή δε με νοιάζει αν η μαμά μου αργήσει. Τώρα απλά θέλω να μάθω για τον πατέρα μου.
Ο Steve κάθεται ακόμα απέναντί μου και παίρνει θέση για να ξεκινήσει."Λοιπόν, πριν πολύ καιρό ξέρεις ότι ζούσε ο Thanos. Και ότι προσπαθούσαμε όλοι αν και χωριστά να τον νικήσουμε-"
"Αυτά τα ξέρουν όλοι... Παρακάτω?" Διακόπτω στριφογυρνώντας τα μάτια μου. Εγώ για τον πατέρα μου θέλω να μάθω.
"Τελικά δεν τον νικήσαμε εμείς. Αλλά μια ανώτερη δύναμη. Το γάντι με τα πετράδια καταστράφηκε όπως και αυτά."
"Για μισό λεπτό, όλα όσα ξέρουμε είναι ψέματα?"
Αυτό το είχε πει και ο Peter.
Τι στο καλό γίνεται εδώ?
"Ναι είναι ψέματα, περίπου. Για να ξέρεις, δεν πέθαναν όλοι όσοι νομίζει ο κόσμος."
"Λέω να ξεκινήσουμε από αυτό: Τι ξέρετε για αυτήν την ανώτατη υπερδύναμη?"
Χαϊδεύει λίγο το μούσι του και κοιτάει γύρω στο σπίτι. Φαίνεται ότι τον απασχολούν αρκετά πράγματα. Όπως ο θάνατος του καλύτερού του φίλου, ας πούμε.
YOU ARE READING
Κόρη του Κεραυνού (MCU: Marvel Fanfiction)
Science FictionΗ Κάρεν, μια έφηβη παρατημένη από πατέρα, μετακομίζει συνεχώς με τη μητέρα της προκειμένου να τα βγάλουν πέρα. Μετά την τελευταία μετακόμισή τους, που θα είναι και μόνιμη, ανακαλύπτει ότι τίποτα από όσα μέχρι τώρα γνώριζε δεν ισχύει. Πρέπει να συμμα...