P.O.V Jenniffer
Wat bedoelt hij daarmee? Ik kijk hem aan en zie een hoopvolle blik in zijn ogen. Hij wil dat ik het nog weet. ''Sorry, maar ik ken je niet?'' komt er iets bitchier uit dan ik had gewild.
Jason laat me los en laat me beduusd achter. Nu begin ik het toch wel een soort van eng te vinden. Ik zie dat hij gaat zitten aan tafel en glazig voor zich uit staart. Hier schiet ik ook niks mee op. Jason lijkt diep in gedachten te zijn maar ik besluit het te negeren.
''Ik ga even weg'' hoor ik Jason zeggen, en voor dat ik iets kan reageren is de deur al dichtgevallen. Hmm hij doet nu echt al de hele dag zo sinds vanochtend. Weird! Ik besluit om maar even te gaan douchen. Ik pak een handdoek en zet de douche aan. Voor de zekerheid draai ik ook maar de deur op slot, want je weet maar nooit.
Als ik uit de douche kom, voel ik dat mijn maag best wel knort. Ik denk serieus dat ik echt al een heleboel ben afgevallen sinds ik hier ben, ook al is dat maar een paar dagen denkik. Ik weet natuurlijk niet precies hoelang ik de eerste keer dat ik hier was geslapen heb maar goed. Ik ben best wel een vreetzakkie, ik eet echt alles ;) Ik doe de koelkast open en haal er een blikje Monster Energy uit, want ja, dat hebben ze hier alleen maar. Ik zie ook nog iets liggen wat lijkt op beschuit dus daar pak ik er ook nog een stuk of 6 van. This girl is hungry!
Na het eten besluit ik toch maar iets nuttigs te gaan doen. Opeens komt in me op dat Jason nog steeds weg is, dus het rijk is van mij alleen! Ik ga maar eens wat spullen zoeken in zijn kastjes waarmee ik vrij kan komen, misschien liggen er wel sleutels ofzo. Ik loop naar de kamer van Jason toe en voel aan de deur. ''Kut, opslot!'' scheld ik hardop. Ik had zo gehoopt dat hij vergeten was om de deur opslot te doen ofzo, maar daar denkt die sukkel natuurlijk wel weer aan. Voor de zekerheid controleer ik ook de keuken en de kast laatjes maar daar ligt ook niets in.
Tenslotte kom ik aan bij iets wat lijkt op een gangkast. Het is een witte deur met een sleutelgat erin. Ik voel aan de knip maar die is ook opslot. Argg, ik baal zeg! Ik loop terug en ik sloot perongeluk tegen de kast aan. ''Fuuuckk dat doet zeer!'' Mijn schouder is helemaal aan het gloeien van de pijn. ''Pling!'' Ik kijk om me heen. Pling? Wat was dat? Als ik op de grond kijk zie ik een sleutel liggen. Gotcha! Yes! Ik doe een mini-vreugdedansje en ren als een gek naar jason's kamer toe. Ik doe de sleutel in het slot en morrel er wat aan en......
Past niet. Balen! Op naar de buitendeur dan maar. Die probeer ik ook maar deze doet het ook niet. Ik probeer echt alle sleutelgaten die er maar te vinden zijn maar nergenst past die stomme sleutel in. Uitgeput ga ik op mijn bed liggen. Na een tijdje met mijn ogen dicht te hebben gelegen, komt er een geweldig idee in mijn brein te boven. De gangkast! Die heb ik natuurlijk nog niet geprobeerd!! Met mijn vingers gekruisd loop ik rustig naar de gangkast toe. Ik moet eigenlijk wel sneller lopen, want ik weet niet wanneer Jason weer komt, en dat kan elk moment zijn!
Ik steek de sleutel in het slot en ik durf niet te kijken. Ik draai hem om en... ''Kut deze doet het ook al niet!'' Ik word echt nijdig hierom hoor! Uit mijn boosheid geef ik een trap tegen de deur. 'Klik' doet de deur. Verbaasd kijk ik naar de deur die opengaat. '' Yes!''
Ik steek mijn hoofd door de deur heen en ik zie helemaal niets, het is helemaal donker hierzo. Ik zoek met mijn hand tegen de muur aan voor een lichtknopje ofzo. Die zit er niet. Ik probeer verder in de kast te gaan, tot opeens het licht aan gaat.
''Oh. My. Goodies.''
''Freaking mega grote inloopkast!!'' Schreeuw ik het uit. Mijn ogen vallen bijna uit mijn oogkassen. Ik zie een mega grote kamer met veel spiegels en aan de muren hangen allemaal kledingrekken met kleren. Ik loop er doorheen en zie dat de kleding op merk ligt gesorteerd; Prada, Coco Chanel, Gucci, Versace enzovoort. Achter alle kledingrekken liggen allemaal schoenen. Allstars, vans, Louboutins en nog veel meer. Hoe kan Jason zo rijk zijn ofzo? Er komt meteen een gedachte in me naar boven, die ik meteen uit mijn hersenpan verdrijf.
Serieus, als ik DIT eerder had geweten zeg! Ik kijk de kast nog eens rond en mijn oog blijft hangen op een supermooi jurkje van Versace. Het is een lichtroze, luchtige stof met allemaal roesjes erop. Ik ben er echt helemaal verliefd op! Ik pas hem en ga voor de spiegel staan. Ik ben echt geen ego hoor, echt helemaal niet, maar ik moet eerlijk zeggen, dit staat me echt geweldig! Ik draai een paar rondjes en trek daarna het jurkje weer uit. Het is nou niet bepaald handig om hierzo in een duur jurkje rond te gaan lopen. Ik pak wel een shortje en een hemdje uit de kast en trek dat aan. Ik besluit voor de zekerheid de kast te verlaten en weer op slot te doen voordat Jason komt en merkt dat ik in die kast geweest ben.
Eigenlijk snap ik niet wat een jongen zoals Jason moet met al die kleding. Maar ja, ik snap wel meer dingen van Jason niet, dus daar laat ik het maar bij. Ik kijk op de digitale wekker die naast mijn bed staat. '21:30' geeft de wekker in rode cijfertjes aan. Oke, Jason is nog steeds niet terug, dat is best wel raar. Hij is nog nooit zo lang weggebleven. Hij zal vast wel bij vrienden zitten ofzo. Hoezo zal ik me ook druk maken om hem? Hij kan het makkelijk zelf redden hoor. Ik verwissel mijn short en hemdje voor een pyama broekje en een oversized- shirt. thuis draag ik alleen maar het oversized- shirt als pyama, maar met Jason er ook bij vind ik dat niet zo prettig.
Ik loop naar de douche toe en doe mijn haar in een knot en ik poets mijn tanden. Ik ga daarna in bed liggen, ik ben best wel moe, aangezien ik de vorige nacht niet zo goed geslapen had, omdat ik niet in slaap kon komen. Als ik in bed lig, hoor ik dat de deur word opengedaan. Daar zul je Jason hebben. Ik loop de kamer uit, om even te zeggen dat ik ga slapen.
Jason is straalbezopen en kan bijna niet meer op zn voeten staan. Ik zucht en pak hem beet en leg hem in bed neer. Dan valt hij in slaap en ik ga terug liggen op mijn eigen bed en val ook in slaap.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Super, super, super sorry dat het updaten zo lang duurde! Hopelijk kunnen jullie het ons vergeven! ^.^ Wij waren allebei op kamp en vakantiedingen aan het doen enzo dus we hadden een beetje weinig tijd :p
We hebben besloten om een doel vast te stellen voor het volgende hoofdstuk. Bij
5 votes & 2 Comments word het volgende hoofdstuk upgedatet! ;)
xoxo
JE LEEST
What's my secret?
Teen FictionJennifer is een knap, aardig, spontaan en uniek meisje. Ze is 14 en zit op het vwo. Daar heeft ze een heel leuk vriendengroepje met 8 meiden. Haar beste vriendin heet Amy. Ze kan alles bij haar kwijt en samen lachen ze keihard. Verder heeft ze twee...