*Mutluluk herşeyin sende olması mı yoksa bir avuç söz mü....sizi bilmem ama insanı mutlu eden içine işleyen sözlerdir*
Anonim;
-Yandan yandan ohhhh Alllaaaahhh şıkıdım şıkıdım. Ben ya ben Alin, Alin Arel Asrın ile otıurup konuştum. Tamam konuşmamda bir sakınca yok ama ilk defa heyecanlanmadan konuştum yağğ şuan benden mutlusu mezarda inanabiliyormusun bildiğin ona aşkı anlattım ya bildiğin anlattım anlıyorsun dimi beni.
Karşımda bana bakarak ve zorla kafasını sallayan Efil'e baktım.
-Efil sen iyimisin.
Efil " aaaa iyiyim daha doğrusu iyiydim" dedi.
-Ne oldu ki??
Efil" Asıl sen iyi misin? Bak tam tamına aynı olayı 12 kere anlattın. Tamam birincide seninle birlikte çığlık atmış olabilir hatta seni öldürecek noktaya gelene kadar tokatlamışta olabilirim. İkinci ve üçüncüde aynı tepkiyi verdim. Ama beşinciden sonra baymaya başladın birde üstüne salak saçma dansın eklendi üfff iğreçti" dedi. Ve kusuyormuşçasına sesler çıkarmaya başladı.
-Bence sen hiç aşkı tatmadın.
Efil" tabiki tatmadım tatmayı da düşünmüyorum. O ne öyle vıcık vıcık ıykk" dedi.
-Bence sen çok aşık olacaksın hemde öyle böyle değil. Hatta biliyor musun sen kendini bile tanıyamayacaksın.
Efil" yav he he ondan.... hem sen kendi aşkına bak benimle ilgilenmene gerek yok" dedi.
-Bak şimdi dahada heyecanlandım kız benim sevdiceğimi düşünmeme gerek yok tabi şimdilik sonra yatarken ona iyi geceler mesajımı atarım.
Efil " yarabbi sabır" dedi.
-Hiç mi biri yok??
Efil" yok" dedi.
-Yakışıklı bulduğun biride mi yok??
Efil" yok" dedi.
-Beğendiğin biride mi yok?
Efil" yok" dedi.
-Peki şey va....
Efil" yok lan yok Allah Allah yok işte aşk maşk istemiyorum ne üzerime geliyorsun" dedi.
-Efil artık unut lütfen.
Efil" neyi unutayım??" dedi.
-Anlamamazlıktan gelme.
Efil" saçmalama tabiki unuttum mesela beni aldattığını arkamdan işler çevirdiğini kanun dışı işlere karıştığını ve mal gibi onu sevdiğimi unuttum.....nasıl güzel unutmuşmuyum?" dedi.
-Efil lütfen böyle yapma bak çok üzülüyorum tamam kendi üzülmemi geçtim ama ben senin üzülmene dayanamam.
Efil'e kollarımı uzatıp sarıldım. Sarılmama karşılık verip kollarını belime sardı.
Efil" tamam yeter bu kadar sevgi patlaması" dedi.
-Tamam yeter o zaman
Ellerimi Efil'in belinden çekip oturuş şeklimi düzeltip telefonumla oynamaya başladım.
-Lan, Asrın naber??
Asrın çevrim içi loading " aaaa kahveden arkadaşım Sait naber??"
-Ne Sait'i ya ben anonim.
Asrın çevrim içi loading" yemin et ben anlamamıştım zaten"
-O zaman neden öyle dedin??
Asrın çevrim içi loading" kızım sen manyakmısın Lan Asrın naber ne ?? Askerlik arkadaşınla mı konuşuyon yoksa... neyse boşver.
-Yoksa ne??
Asrın çevrim içi loading" üfff anla işte her haltı anlıyon, biliyon bunumu bilmiyormusun??"
-Heee bilmiyom
Asrın çevrim içi loading" yav anladın işte zorlama"
-Ya gerçekten anlamadım yalan mı söylüyorum ben??"
Asrın çevrim içi loading" yemin et lan??"
-Yemin ederim lan.
Asrın çevrim içi loading" sevdiğin çocuk diyecektim vazgeçtim"
-Neden??
Asrın çevrim içi loading" emin değildim beni sevdiğine ama sonra bugün gelen komşunun cahil kızı kankam Alin aşkın ne olduğunu anlattı. Bende işte biraz etkilendim"
Asrın çevrim içi loading" o yüzden"
Asrın çevrim içi loading" sevdiğin çocuk yazmaktan vazgeçtim onun yerine"
Asrın çevrim içi loading" aşık olduğun çocuk diyecektim yeni sevmeye başaldığım kızzz"
Telefonu kenara atıp oha diye bağırmaya başladım.
Efil" ne oldu yine?" dedi. Bitkin çıkan sesi ile.
-Asrın beni sevmeye başlamış.
Efil" bunu nereden çıkarttın??" dedi.
-Kendisi dedi
Efil" yemin et"
-Ya vallahi billahi tillahi dedi.
Efil" Allah Allah çok acayip"
Efil" eee başka"
-Şey dedi bugün gelen komşunun cahil kızı kankam Alin bana aşkı anlattı buradan senin beni sevdiğini değil senin bana aşık olduğunu anladım dedi.
-Ya inanamıyorum bildiğin konuşmamdan etkilenmiş.
Efil" vallahi...bir şey aklıma gelmedi hehh helal olsun.
-Sağol canım tşk
Efil" teşekkür ederimin yerini tşk mi aldı??"
-Böyle daha samimi
Efil" iğrenç" dedi.
Efil'in bu gibi konuşmalara sinir olduğunu bildiğim için böyle konuşuyordum.
Efil ile didişmemize son verip telefonumu geri elime alıp ne cevap vereceğimi düşünmeye başladım.
Efil" biliyor musun unutmaya çalışacağım ve beni gerçekten seven birini bulacağım" dedi.
Efil'in konuşması ile yüzümde küçük bir tebessüm oluştu.
Herkese merhaba 👋 çooook uzun bir aradan sonra yeni bölüm ile karşınızdayım tamam biliyorum kısa bir bölüm oldu ama hiç yoktan iyidir. Aslında bir hafta daha bölüm gelmeyecekti. Çünkü yazacak vaktim yoktu. Sınav haftam başladı ve çok yoğun bir tempoda çalışıyorum. Ama bugün Cuma ve ben Cuma günlerinde hiç birşey yapmamaya özen gösteriyorum bir nevi kendime tatil veriyorum. Güneş Kolejine gelirsek eğer inanın ona ne zaman bölüm yazacağımı bilmiyorum. Aslında eskisi gibi devam edebilirdi ama o kadar çok hatam varki buda onu kötü yapıyordu o yüzden düzenlemeye aldım ve şuan tam aklımda onu düzenleyemedim. Ve bu yüzden bölüm gelmiyor. Onada inşallah kısa bir sürede bölüm atarım. İlham perilerimin gelmesini bekliyorum sklskd. Neyse uzun lafın kısası hayatım bu şekilde geçiyor. Ve sonuç olarak bölüm yazamıyorum. Aslında bu kadar uzatmaya gerek yokmuş neyse skklskd.
Şimdi asıl soruyu soruyorum.
Efil karakterini sevdiniz mi? İsimde ı değil i harfi var ona göre bende görünmüyor f'nin çizgisi nedeniyle i'nin noktası o yüzden böyle bir açıklama gereksiniminde bulundum.
Favori karakteriniz nedir;
Alin??
Asrın??
Ali??
Algın??
Efil??
Bu arada pek ortalarda görünmeyen Ali ve Algın'ı bundan sonra daha çok yazacağım.
Bölümü beğenmeyi☆ ve yorum yapmayı 💬 unutmayın❤❤
Sizleri çok seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tereyağım Olurmusun?/ texting/✔
ChickLit0512352...." nasılsın tereyağım". -Ufff ya saçlarım sarı diye niye herkez benimle dalga geçiyor. -Yoksa sen misin Ali. -Dalga mı geçiyon lan benimle. 0512352...." ne Alisi ya ben Ali olacak kadar yakışıklı değilim". -Erkek olduğunu kabul mü ediyors...