ÖZEL BÖLÜM 1

321 25 133
                                    

Alin;

Elimde tutmuş olduğum siyah ve kırmızı olan elbiselerim ile evin içinde koşuşturuyordum.

-Anne bu mu yoksa bu mu?

Annem ilk önce siyah olan elbiseye sonra kırmızı olan elbiseye baktı.

Annem " hımmm siyah cenazeye gider gibi ama asil kırmızı çok canlı ama çok daha göz alıcı. O zaman kırmızı olsun, saçlarınıda dağınık topuz yaparsın olmadı maşa yaparsın. Hafif bir makyaj da yaptık mı tamamsın"

Annemin yanağına sulu bir öpücük bırakıp odama koştum. Elbisenin altına giyeceğim ayakkabımı dolaptan çıkartacakken. Odama dalan Alena ve Efil ile ayakkabılarımı elime almaktan vazgeçtim.

-Hoşgeldinizzzz

Alena" ayy hoşbulduk heyecan var mı heyecann"

Efil" Alin'de yok da sen de var" diyip gülmeye başladı.

Alena" tabi kızım bende heyecan olmayacakta kim de olacak? Asrın bildiğin benim kankamı saatler sonra istemeye gelecek" dedi.

-Ayyy öyle diyince bana bir şeyler oldu

Efil" pat diye söylenir mi kızım bayılacak kalacak" dedi ve gülmeye başladı. Kaşlarımı çatıp " dedi evlenme teklifene cevap bile veremeden bayılan kız" dedim. Ohhh iyi oldu sana.

Alena" Ya gerçekten o neydi öyle, o kadar hazırlık yaptı çocuk bu şak diye gitti" diyip güldü.

Efil" ben nişanlımla mutluyum ayrıca geçmiş zaman siz de anca sözleneceksiniz artık benim çocuklarım evlenirken siz de evlenirsiniz" dedi.

-Ya öyle demesene Asrın'ım halkla ilişkiler okudu lisans yaptı zamanımız olmadı.

Alena" Alin üzülme ama benim de nişanlım doktor ve iki ay sonra evleniyoruz biliyorsun Ali'de lisans yaptı" dedi.

-Siz neden benim yarama tuz basıyorsunuz? Hain arkadaşlar pislikler sözlenmicem ya küstüm.

Efil" sen mi sözlenmek istemiyorsun? Ulan çocuk ölmeden evleneyim diye kandil gecelerinde dua eden kızsın sen"

Öyle şeyler yapmış olabilirdim ama çok önceden. Baya önceden çoooook çoooookkk çoooookk önceden yaptım

Alena" dün akşam Alin'in telefonunu elime aldım googlede işim vardı son arananlarda şunlar yazıyordu " sevgili nasıl ikna edilir? En çabuk nasıl söz yapılır? Sevgiliyi bağlama duası? Ne zaman evlenmek daha iyidir? Uzun yıllardır sevgili olup evlenemediysek ne yapmalıyız?" gibi" diyip gözlerini devirdi.

Alena" dün akşam Alin'in telefonunu elime aldım googlede işim vardı son arananlarda şunlar  yazıyordu " sevgili nasıl ikna edilir?  En çabuk nasıl söz yapılır? Sevgiliyi bağlama duası? Ne zaman evlenmek daha iyidir? Uzun yıllardır sevgili olup evl...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Acaba nereye doğru ölüyorduk. Benim aklımdan bunlar geçerken Efil bağıra bağıra gülüyordu.

-Üfff sıkıcı şeyler ben gidip üzerimi giyineceğim

****
Efil" taş gibi oldun lan"

-Kendimi övmek gibi olmasın ama maşallahım var Allah özene bözene yaratmış. Şu güzelliğe bak be şu endama bak. Kızlar kusura bakmayın siz çok çirkin oldunuz

Tereyağım Olurmusun?/ texting/✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin