* Yüz yüze gelsende bazen konuşamazsın sadece gözler konuşur*
-Ayyyyy hoşgeldin Nesrin
Nesrin teyze" hoşbuldum canım"
-Sende hoşgeldin Alin.
Alin " hoşbuldum Başak teyze"
Salonda oturmuş koridordan gelen sesleri dinliyordum gelenler Nesrin teyze ve Müge Anlı'nın kim olduğunu bilmeyen cahil kızıydı. Adı neydii hehhh Alin ne değişik bir isim yaaa.
Nesrin teyze" Yakışıklı naber??"dedi.
-İyim Nesrin sultan sen nasılsın??
Nesrin teyze" bende iyiyim yakışıklı annene yardıma geldim"
-Allah'tan geldin yoksa yetiştiremeyeceğim yetiştiremeyeceğim diye diye kafayı yiyecekti".
Nesrin teyze bana gülüp içeri gitti.
Bende Nesrin teyzenin çirkin ve cahil kızıyla başbaşa kalmıştım. Tamam tamam o kadar da çirkin değildi. Kızın saçları kahverengiye çalıyordu ve düm düzdü gözleri saçlarına inat maviydi. Boyu ise nerden baksak 1.65 vardı...Ama sanki biraz utangaç biri gibiydi ve en önemliside cahildi.Dayanamayıp telefonumu geri elime aldım. Bu kız neyden bahsediyordu gram anlamamıştım. Ne demek aramızda bir kapı var acaba üst komşumuzun kızı felan mıydı. Yok canım Gökçe bunu yapacak kadar akıllı değil. Kız daha anne diyemiyor kaldı ki 3 yaşındaki bir çocuğun cep telefonu kullanabilmesi bile akıl kârı değil. Gerçi bunu düşünmem bile saçmalık aslında benim kendim saçmalıktan başka birşey değildim.
-Görmeden sevmeye inanır mısın??
Neee ben mi söyledim bunu hemde şu cahil olan kıza adı neydi...... hehh Alin.
Alin" inanırım"
-Nasıl??
Alin" Aslında bazen hiç görmediğin birini her zaman gördüğün birinden daha iyi tanırsın ve daha çok bağlanırsın o yüzden görmeden sevmeye inanırım"
-Çok acayip sanki hiç görmediğin biri tarafından mesaj alıyormuşsunda onu sevmeye başlamışsın gibi konuşuyorsun"
Alin bana bakıp güldükten sonra " yok ya nerde bende o şans" dedi.
-Bende çok şans varya ondan geldi bunlar başıma üfff
Alin" anlamadım"
-Belki daha sonra anlatırım.
Alin" neden böyle birşey sordun bilmiyorum ama sana okuduğum bir kitabı anlatmak istiyorum belki sana yol gösterir"
-Sanmıyorum ama anlat.
Alin" okuduğum bir kitapta çocuğun biri dünyanın öbür ucundan kıza mesaj atıyor kızda Türkiye'de yaşıyor. Burada tek önemli nokta mesafe sonra bu kız ile çocuk yazışmaya başlıyorlar. İlerleyen zamanlarda kızla görüntülü konuşmaya başlıyorlar. Kız aşık çocuk aşık sonra..."
-Ne oluyor umutsuz vaka olup sen yoluna ben yoluma mı diyorlar.
Alin" hayır....sonra kilometreleri hiçe sayarak birleşiyorlar. Yan yana geliyorlar. Bu sefer telefonda konuşurken yüzünü görmeden, elini tutmadan seni seviyorum demiyorlar tam aksine yüz yüze el ele tutuşmuş ve bir heyecanla seni seviyorum diyorlar....yani sen eğer birini seviyorsan mesafelerin bir önemi yoktur tere....Asrın"
-Tere mi??
Alin" şe-şey terledim diyecektim sonradan vazgeçtim lafın tam ortasında böyle bir saçmalık yapmak istemedim.
-Hımmm anladım....şimdi diyorsun ki mesafelerin hiçbir önemi yok.
Alin" aynen öyle sen eğer seviyorsan her türlü seversin..mesela şöyle düşün askere gidiceksin ve sevdiğini bırakıyorsun birbirinizi aylarca görmüyorsunuz sadece telefonda konuşarak iyi olup olmadığını soruyorsun sence bu da bir mesafe aşkı değil mi?? Eğer kız sevmiyorsa çocuğu beklemez eğer çocuk sevmiyorsa kızı aramaz....anladın mı??"
Kafamı olumlu bir şekilde salladım.
-Sağol Müge Anlı cahili kız.
Alin" Müge Anlı cahili mi??"
-Aynen.
Alin" bana daha önce birçok şey söylenmişti ama böylesini ilk defa görüyorum"
-Sana birşey soracağım.
Alin" sor tabi"
-İsminin anlamı ne??
Alin" hımmm... ismimin anlamı; yükselen ışık, ışığın kaynağı demek Arapça kökenli bir isim"
-Baya güzelmiş ben daha kendi ismimi araştırıp bakmadım.
Alin" sende sonra bakarsın.....o zaman bugün ki ödevin isminin anlamı neymiş onu öğrenmek" dedi.
-Şu an sen ciddimisin diye yüzünü inceliyorum.
Alin" eee sonuç??"
-Ciddisin.
Alin birden gülmeye başladı ne yani komik birşey mi söyledim sadece çok ciddi duruyordu ve bende düşüncemi belirttim.
Gerçekten bunu yapacakmıydım bilmiyorum. Ama bu kızla iyi anlaşacak gibi duruyorum.
Ayyy hadi inşallah. Kız gidin ananıza yardım edin ne oturup dedikodu yapıyorsunuz. Yalnız Alin'in konuşması çok etkileyici değilmiydi yaaa ben bile inandım yaniii kız aşık eee bu nedenle güzel konuşuyor. Helal olsun...
Sizleri çok seviyorum canlarım. Kendinize iyi bakın ve diğer bölüm ne zaman gelir hiç bilmiyorum.
Bölümü beğenmeyi☆ ve yorum yapmayı💬 unutmayın canlarım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tereyağım Olurmusun?/ texting/✔
Chick-Lit0512352...." nasılsın tereyağım". -Ufff ya saçlarım sarı diye niye herkez benimle dalga geçiyor. -Yoksa sen misin Ali. -Dalga mı geçiyon lan benimle. 0512352...." ne Alisi ya ben Ali olacak kadar yakışıklı değilim". -Erkek olduğunu kabul mü ediyors...