1.8

415 38 38
                                    

* Hayat süprizlerle doludur*

Alin'den

Asrın ile konuşmamız üzerinden tam bir hafta geçmişti. O günden sonra bir kere bile mesajlaşmadık sanki çok büyük bir kavga etmişizde haberim yokmuş gibi. Bir mesaj bile atmamıştı. Şuan saçmaladım yağğğ anonim olan benim o değil ki ve ben tam bir haftadır onun bana mesaj atmasını beklemiştim. Birde kendime akıllı derim.

İçeriden gelen bağırış sesiyle neye uğradığımı şaşırdım. Oturduğum yatağımın üzerinden hızlıca kalkıp odanın kapısını açıp merdivenleri ikişer ikişer indim. Annemin dış kapının önünde durmuş ve ağladığını gördüm.

-Anneeeee ne olduu?
-Anneeee cevap versene.

Annemin hâla cevap vermemesi üzerine annemin yanına gidip baktığı yere bakışlarımı çevirdim. Gördüğüm şey ile ağlamaya başladım.

-Se...sen ci..ciddisin.

Karşımda bavullarıyla duran ablamı görünce dilim tutulmuştu. Yanımda duran annem sevinçten ağlıyordu.

Cemre" ciddiyim tabikide ve artık evime girebilirmiyim istenmediğimi düşünmeye başladım"

Annem"tabiki girebilirsin o nasıl söz öyle?"

Ablam anneme gülerek bavulunun sapını tutup içeriye girdi.

Annem içeri giren ablama sıkı sıkı sarıldı.

Annem" kokusuna kurban olduğum çok özlemişim"

Ablam" bende çok özlemişim annem"

-Beni özlemedin mi??

Ablam" öyle söz söylenir mi kuzum benim senide çok özledim"

Annem" çook şükür bitti şu okul kızım"

-Sonunda

Ablam" sonunda veeee iyi haber artık hep beraberiz"

Annem" Allahıma çok şükür"

Annemin çalan telefonu ile ortam iyice yumuşamışdı annem koşarak telefonunu aldı ve açtı.

Annem" Efendim Başak "

.........

Annem" aaa evet hıhı"

..........

Annem" tabi tabi"

.........

Annem" bekliyoruz"

.........

Annem telefonu kapatıp yanımıza geldi.

Annem" Başakl'lar akşam yemeğine bize gelmek istiyor"

Ablam" onlar kimdi?"

Annem" hani Asrın ve Berke diye oğulları var biliyor musun"

Ablam gülerek" heeee Asrın'ın annesi"

Annem" aynen"

Ablam" Berke kim?"

Annem" Berke de bu yıl geldi yurt dışından üniversitiye okuyup. Nesrin'in büyük oğlu.....ay beni lafa tutmayın siz şu evi temizleyin bende gideyim akşam yemeğini hazırlayayım"

Ablam" tamam sen git biz buraları hallederiz"

Annem mutfağa gittiğinde ablam heyecanla bana döndü.

Ablam" kız bildiğin eniştem geliyor ya"

-Hıııı Asrın geliyor.

Ablam" Alin ne oldu kızzzz"

Tereyağım Olurmusun?/ texting/✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin