Alin ;
İşte her şeyin başladığı o odadaydım. Odamda göz gezdirirken her bir yerinde Asrın'ı düşünürken ağladığım, güldüpüm, hayal ettiğim duvarlarda gözlerimi gezdirdim. Yatağıma baktığımda Asrın'a ilk attığım mesaj gelmişti aklıma güldüm hemde şimdiye kadar hiç gülmemişim gibi.
Yatağımın yanında duran saate gözüm kaydı. Sevdiğimin bu şehirden gitmesine 1 saat kalmıştı. Gözlerim dolmuştu. Benim sevdiğim, benim Tereyağım şimdi Ankara'ya gidecekti. Allah bilit kaç kız görecekti onu?
Benim göremediğim saatlerde, dakikalarda kimler yanında olacaktı. Efil'de benimle aynı durumdaydı saatler sonra o da sevdiğinden ayrılacaktı. Alena' da sevdiği ile birlikte İzmir'e gidecekti. Üniveristeyi kazandığımız günkü sevinçlerimizi unutamıyorum ama şimdi başka bir şeyi daha unutamayacaktım. Sevdiğimden ayrıldığım günü.
1 saat sonra ;
Evden çıkmıştım bir taksiye binip hava alanına gelmiştim. Bizimkiler çoktan gelmiş konuşuyorlardı. Alena ve Ali'nin konuşurken gözleri parlıyordu. Efil ise sıkı sıkı Algın'a sarılmıştı. Asrın ise onlara hüzünle bakıyordu. Daha fazla duramayacağımı düşünerek yanlarına gitmek için yürümeye başladım.
Asrın" Alin" diye bağırdı gülümseyip yanına gittim kollarımı sıkı sıkı beline sardım. Hiç bırakmak istemiyordum onu o benim Tereyağım'dı nasıl onu bırakabilirdim ki?
Bunca yıldır onu uzaktan izlemiştim şimdi de tam kavuştum derken sevdiğimden tekrar ayrılıyordum.
Asrın" seni seviyorum Tereyağı Kraliçesi" diye kulağıma fısıldadı. Ona sarılırken güldüm ama bu acı dolu bir gülüştü. Gözümden akan yaşı umursamadan konuşmaya başladım.
"Seni seviyorum Tereyağım ve hep seveceğim" dedim.
Asrın" ben tamamen İstanbul'a dönene kadar sende gelinliğini ayarla" dedi. Gözümden akan yaşı unursamadan kafamı sallayıp "tamam" dedim.
Asrın kollarını belimden çekip kollarıma çıkarttı yüzümü yüzünün hizasına koyup;
Asrın" sen ağlıyo musun bakıyım?" dedi.
"Yok be sadece gözüm işiyor" dedim.
Asrın" he öyleyse iyi" dedi.
"Ya salaksın ama seni çok seviyorum" diyip tekrar kollarımı beline doladım. Çok geçmeden o da ellerini belime dolayıp saçlarımı öptü.
Efil;
"Keşke aynı üniveristede okusaydık" dedim. Burnumu çekerken.
Algın gülümseyip " böylesi daha güzel en azından dayının gazabından kurtuldum" dedi.
Hüzünle yüzüne baktım beni güldürmek için sabahtan beri saçma sapan şeyler söyleyip kendisi gülmeye başlıyordu.
" Algın gitme" dedim
Algın bana bakıp " eğer gitmezsem ileride futbol takımımıza kim para getirecek" dedi.
"Futbol takımı?"
Algın" çocuklarımız olur boy boy Efil onları neyle doyuracaksın? Para lazım " dedi.
Algın'a sarılıp " bak oraya gidince güzel kızlar falan varsa uzaklaş tamam mı? Onlar sana yılışırsa "hanım hanımm benim sevgilim var" de. Baktın sana doğru geliyorlar yolunu değiştir. Ben seni her saat başı görüntülü arıcam" dedim.
Algın" biraz fazla abartmadın mı?"
"Az bile" dedim.
Algın" senin kıskançlıklarını bile seviyorum" dedi.
"Ne sadece kıskançlığımı mı?"
Algın gülüp " en çok seni" dedi.
"Bende seni çok seviyorum" dedim.
Alin ;
Asrın " bu kadar duygusallık yeter kes bitti" dedi.
Bizimkiler Asrın'a dönmüş bakarken Ali konuşmaya başladı " içim daraldı ya Ankara'ya gidiyorlar ya alt üstü 4 saat yol neyini bu kadar uzattınız?" dedi.
Efil" sen sus be şanslı it Alena ile aynı okulda okuyacaksın ya borunu öttürüyorsun" diyip burnunu çekti.
Algın" üzme benim sevgilimi Ali" dedi.
Alena" ama ben burda ağlıcam iyi ki sevgiliniz oldu birinizde gelip Alena seni çok özlücez demiyorsunuz?" dedi.
Efil" kızım dün senin için evde pijama partisi yaptık ya sabaha kadar da uyumadık sana bin kere seni seviyoruz dedik daha ne istiyon?" dedi.
Alena" şaka yaptım be" dedi.
Asrın" lafınızı bölüyorum ama artık içeri girmeliyiz yoksa uçak kaçıcak" dedi.
Algun" hadi gidelim o zaman" dedi.
Ben Asrın'a tekrar ve tekrar sarılırken aynı işlemi Efil'de Algın'a yapıyordu.
Asrın benden ayrılıp " haydi kalın sağlıcakla" dedi. Algın'da onunun yanına geçmişti. Efil ile ben Asrın, Algın, Ali ve Alena'nın karşısındaydım. Dördüde arkalarını dönmüş valizlerini çekerek yürüyorlardı. Biraz ilerledikten sonra arkalarını döndüler gözümden yaş akarken Asrın'a el salladım. Biz Efil ile el sallarken onlar ellerini indirip hava alanının içine girdiler. İşte şimdi tamamen gitmişlerdi. Efil'e dönüp " eeee acımıza acı katacak bir Urfa kebaba ne dersin?" dedim.
Efil" yanına birde tam acı olan biber isterim derim" dedi.
Gözümden akan yaşı silip " eeeee kaldık yine baş başa gidelim de yiyelim bari" dedim.
Efil" başladığımız noktaya geri döndük" dedi ve gözünden akan yaşı sildi.
"Bütün göz yaşlarını burda akıtma biberlerede kalsın" dedim.
Efil" haklısın beee" dedi
Birlikte bir taksiye binip Kebapçı'nın yolunu tuttuk.
Ağlaya ağlaya yazdım bu bölümü
Gerçekten de bitiyor bu serüven Tereyağı Kraliçesi'nin Tereyağı gitti.
Eee bende gideyim bari burda durmaya gerek yok.
Hepinizi çok seviyorum Tereyağlarım ❤❤❤
Finale son 1 diyip kaçar bu yazar 💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tereyağım Olurmusun?/ texting/✔
ChickLit0512352...." nasılsın tereyağım". -Ufff ya saçlarım sarı diye niye herkez benimle dalga geçiyor. -Yoksa sen misin Ali. -Dalga mı geçiyon lan benimle. 0512352...." ne Alisi ya ben Ali olacak kadar yakışıklı değilim". -Erkek olduğunu kabul mü ediyors...