Bölüm şarkısı "Yüzyüzeyken Konuşuruz Onlar da Yansın"
*Acıııı...içinde olan ve en ağır basan duygudur...*
Selam tereyağlarım ben geldim.
Nasılsınız??
Ben kötüyüm vallahi rahatsızlandığımdan dolayı eve geldim. Ve kendimi biraz iyi hissedince dedim tereyağlarıma güzel bir bölüm yazayımda okuldan, dışarıdan geldiklerinde mutlu olsunlar.
Keyifli okumalar canlarım❤
Alena" artık sus Efil"
Efil" aman sanki senin neden dikizci olduğunu bilmiyoruz?"
Alena" neden olmuşmuşum"
Efil" Aliiii"
Alena" kızım sussana ne bağırıyorsun?"
Efil" tamam tamam bağırmıyorum sen Asrın'ın ne yaptığını izlerken bir yandan da Ali'yi izliyordun çünkü Asrın Ali'nin yanından hiç ayrılmıyor bu da senin için iyi birşeydi"
Alena" ha ha ha çok komik"
-Efil sussana
Efil" yavvv sevmek kötü birşey değil ayrıca ben sizinle sadece takılıyorum. Neden bu kadar korkuyorsunuz"
Alena" sevgi zaten korku demektir Efil"
-Onu kaybetmekten korkmak demektir. Canı yanınca onun için üzülüp ağlamak demektir. Çünkü sevgiyi sevgi yapan bunlardır.
Alena" veee evet sevdiğim için utanmıyorum hatta böyle birşey yapabildiğim için kendimle gurur duyuyorum"
Efil" sevgi?..... güldürmeyin beni ben onun için üzüldüm de ne oldu onun acısını hafifletmek için acı çektim de ne oldu. Hiç koca bir hiç şimdi gelmiş bana sevgiyi anlatıyorsunuz"
Efil bundan bir sene önce delicesine aşık olmuş çocuk ne derse yapar olmuştu. Onsuz yapamayacağını düşünüyordu. Ama bir gün dışarda birlikte gezerken onu gördü. Tam yanına gidicekkken kızın biri gelip çocuğu öptü dudağından sevgilim kelimesi çıktı. O gün dünya Efil'in başına yıkılmıştı. O gün ilk defa Efil'in benim yanımda ağladığını görmüştüm. Şaşkınlıktan ne yapmam gerektiğini bile bilmiyordum. Tam onlara doğru hareket ettiğinde kolunu tutup "gidelim" normalde kendi kafasının dikine gidin Efil o gün ilk defa benim dediğimi dinleyip benimle gelmişti. Koluma girmiş ve tüm yol boyunca ağlamıştı. Günler sonra "onun için aplamıyorum sadece salaklığıma ağlıyorum" demiş ve unutacağını söylemişti. Şimdi bizimde onun yaşadıklarını yaşamamamız için bize korumacı bir tavırla yaklaşıyordu.
Alena "bak Efil öyle demek istemedim"
Efil" tabiki öyle demek istemedim biliyorum"
-Efil gerçekten özür dilerim.
Efil" üffff susun özür felan da dilemeyin ben benden özür dileyin diye bunları söylemedim"
Alena" olsun yinede özür dilerim"
Efil" ben sınıfa gidiyorum mat1 çalışıcam"
Efil masadan kalkıp kantinden çıkınca Alena konuşmaya başladı.
Alena" galiba sevgi...."
-Gözümüzü kör ediyor.
Alena" Efil için üzülüyorum"
-Üzüldüğünü görmesin bir daha asla konuşmaz.
Alena" biliyorum"
-Alena sınıf değiştirsene
Alena" neee??"
-Diyorum ki sınıf değiştir ikimizde eşit ağırlığız sınıf değiştir birlikte olalım.
Alena" bilemiyorum"
-O zaman sen bir düşün
Alena" tamam ben bir düşünüyüm sonra sana geri dönüş yaparım"
-Nedense dönüş yaparım diyenler dönüş yapmıyor.
****
-Tereyağım nasılsın?
-Uzun zamandır sana mesaj atmıyorum
-Yokluğumu hissettin mi?
-Bensiz dünya kaç bucakmış gördün mü??
-Bu arada o yanında gezen kızları da görmedim sanma.
-Öldürürüm o kızları
-Son derece ciddiyim bilesin
Ablam" sen yine kimle konuşuyorsun?"
-Asrın ile
Ablam" seni gidi seni"
-Aaaa bir dakika mesaj geldi.
Ablam" hadi bak bakalım ne gelmiş"
-Ya gülme tamam bir bakayım
Asrın çevrimiçi loading..." ben aşık oldum"
Hepinize tekrardan merhaba yorumları ve voteleri alayım
Sizleri seviyorum görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tereyağım Olurmusun?/ texting/✔
Chick-Lit0512352...." nasılsın tereyağım". -Ufff ya saçlarım sarı diye niye herkez benimle dalga geçiyor. -Yoksa sen misin Ali. -Dalga mı geçiyon lan benimle. 0512352...." ne Alisi ya ben Ali olacak kadar yakışıklı değilim". -Erkek olduğunu kabul mü ediyors...