Geldik mi 30.bölüme acısıyla tatlısıyla güzel anılar biriktirdik. Kitabın 544'lük bir okunması var ve bölüm geldiğinde sevinen toplasan 3 kişi bile olmayan bir okuyucu kitlem var. Ama ben kitabın okunma sayısı artsın diye bölüm atmamazlık yapmıyorum Allah izin verdiği sürecede yapmayacağım buraya bölüm atmazsam ya da sizlere cevap vermezsem ölmüşümdür kesin yoksa kimseyi kırmam cevap veririm. Ayy veda konuşması gibi oldu neyse hadi ben kaçtım sizde güzelcene bölümü okuyuverin :))
Alin;
Asrın beni seviyor beni seviyor Allah'ım sana geliyorum yarab bir dört sene daha beklerim ben eğer sonu böyle olacaksa. Asrın'ın eli ile birleşen ellerimize baktım. Ben şuan ölmezsem iyidir. Efil ve Alena'ya da haber vermem gerek ama ben heyecandan ne yapacağımı bilemiyorum. Sakin ol Alin sakin ol kızım o senin tereyağın tamam mı? Bir başkası değil o senin tanıdığın Asrın, o senin gamzesine vurulduğun çocuk sakin ol kızım.
-Tereyağım
Ağzımdan çıkan kelimeye şaşırırken Asrın bana dönmüş ve benden farksız olmayarak şaşkınlıkla bana bakıyordu.
Asrın" yazdığın mesajlarda bu lakabı hızlıca okuyup geçiyordum o zamanlar bana dediğin bu kelime saçma geliyordu ama şimdi senin ağzından çıkan bu kelime kalbimin dört nala koşmasını sağlıyor sence böyle olmasın doğal mı?"
Gülümseyerek kafamı salladım.
"Evet doğal bir şey ve şey artık eve gitmem gerekiyor çünkü okuldan bildiri gitmiştir anneme, okula gelmediğime dahil. Hani senin yanına gelmek için okuldan kaçtım ya ondan ama sana söz yarın okulda hep yanında olacağım olmazsan da zaten seni öldürürüm"
Asrın" bilmezmiyim öldürürürsün sen ki yanımdan geçen kızları kıskanan anonimsin beni öldürsen şaşırmam yani"
Kaşlarımın çatık durması için kendimi zorlarken " hadi bakalım tereyağım hedef ev beni evime bırak" Asrın gülerek kolunu gösterdi kolumu gösterdiği yere koyarak yürümeye başladık.
Eve gelince koşarak ablamın yanına gittim.
"Ablaaaaa ablağğğğğğ ablağğğğ ya neredesiiiin?"
Cemre" kız sussana annem içeride baruta dönmüş sen burda gelmiş ablağğ diye bağırıyorsun"
Gözlerimi devirdim " şimdi sus azarlamana sonra devam edersin sana bir şey söyleyeceğim "
Ablam kaşlarını çatmış ne diyeceğimi bekliyordu. Haydi bismillah " abla biz Asrın ile sevgiliyiz" diyip gözlerimi sıkıca kapattım. Eeee ablamın neden sesi duyulmu-
Gözlerimi kocaman açarak ablamın çığlık atmasını izledim ablam benden fazla sevindi beee.
Cemre" kız bak şaka yapıyorsan seni öldürürüm"
-Ya ben bu konu hakkında ne zaman şaka yaptım.
Cemre" Alin, Asrın'in yaptığı bir hareketi yanlış anlayıp sevgilim kanısına varmadın dimi?"
-Abla ben ne zaman böyle bir şey yaptım
Ablamın sert bakışlarını görünce " arada yapmış olabilirim" ablam hâla bana sert sert bakınca " tamam be her zaman yaptım ama bugün öyle bir şey yapmadım doğru ya doğru üfff sevgiliyiz" sitemkar sesim ile ablam gülmeye başladı.
"Aptal aşık" dedi, güldüm sadece güldüm çünkü ben aşıktım ve aşkıma karşılık vereceğini bile düşünmediğim çocuk şuan benim sevgilimdi. Geçen dört yılın ardından birden gelen cesaret ile yazmış olduğum mesaj ile buralara kadar gelmiştim. Sevdiğim adamı artık uzaktan izlemek zorunda değildim o benim artık sevgilimdi ve ona yan gözle bakan kızları yolmam içinde bir dayanağım vardı. Asrın'ın benim sevgilim olması, kimse kolumdan tutup "sanane kızım bakarsa bakar" demeyecekti. Çünkü ben onlara şunu söyleyecektim " benim sevgilime bakan kızı yolarım ne yolması öldürürüm" diyecektim.
"Huhu sana diyorum sana hey gidi hey gençlik nereye gidiyor" dedi ablam. Ablama dönüp " Berke nasıl abla" dedim. Ablamı tutan öksürük kriziyle sırtına vurmaya başladım.
Cemre" kız ne Berke'si ayoll Berke de kim?" dedi.
"Uuuuu baya ciddi bir olay bu" dedim.
Cemre" ney ciddi bir olay?"dedi.
"Hafıza kaybı diyorum baya ciddi bir durum" dedim. Ablam bana bakıp gözlerini devirdi " Alin bak Berke ve ben olsak olsak arkadaş oluruz çünkü benim sevgilim var" dedi. Ne dedi o ne dedi?
"Şaka mı bu kameralar nerede?" dedim. Ablam ellerini havaya kaldırıp geri indirdi. " Alin bak ben Berke'yi sevmek zorunda değilim ya da onun beni sevmek zorunda değil ayrıca ben ona o gözle bile bakmadım. Benim sevgilim var ve bayadır çıkıyoruz" dedi. Ablamın bir sevgilisi mi vardı be uzun süredir? Aslında haklıydı çünkü bu bir kitap değildi bu benim hayatımdı ne olmasını bekliyordum ki? Ablam ve Berke abi, ben ve Asrın'ın evlenip aynı yerlere gelin gitmesini mi gerçekten bazen sağlıklı düşünemiyordum. Hep bir hayalin içinde yaşıyorum ve bu da gerçekleri görmemi engelliyor.
"Haklısın abla...peki şu sevgili işini ben neden bilmiyorum?"
Cemre" aslında iki yıldır var ama şöyle biz arkadaştık sonra baktık ki biz arkadaşlık boyutunu atlamış hatta iki level geçmişiz yani arkadaştan öteydik sonra bana açıldı beni sevdiğini söyledi. Ben de düşünmek istedim ve kalbimin onun yanındayken diğer arkadaşlarımın yanındayken attığı gibi atmadığını fark ettim. Çok geçmeden de onu sevdiğimi kendime itiraf ettim. Aslında ben onu baya önceden seviyormuşum da ben fark etmemişim. Kızlarla konuşuyordu kıskanıyordum, bana değil başkasına güldüğü zaman kıskanıyordum. Sadece bunu kendime itiraf etmem zor oldu ama şimdi sevgiliyiz" dedi. Vay be ablamda gelip bana hiç bir şeyini anlatmıyor. Sevgilisi varmış ben bunu şimdi öğreniyordum Allah'tan evlenirken söylemedi.
"Annemin haberi var mı?"
Cemre" annemin haberi var, sen şimdi diyeceksin madem öyle haberi var gelip neden bana söylemedi" ablamı kafamı sallayarak onayladım " söylememesini ben istedim çünkü sana anlatacak kadar gerekli bir mevzu olduğunu düşünmedim yani biraz şwy olmuş olabilirim.....uf anneme anlatırken utanmadım ama sana anlatırken utanırdım ben yani ne biliyim söyleyemedim anneme de sana söylememesi gerektiğini söyledim çünkü sana ben söylemek istedim. Ve şuan hayatımın en iğrenç konuşmasını yaptım" dedi.
"Abla ya ne utanması biz kardeşiz sen birini seviyorsun diye seni yadırgıyacağı mı falan mı düşündün ?"
Ablam dudaklarını 3 yaşında ki bir çocuk gibi kıvırarak ellerini bilmem dercesine salladı.
"Tamam tamam üzerine gelmeyeceğim söyle bakalım enişte beyin adı ne?"
Ablam" Ufuk adı Ufuk" dedi.
" Vavv ismi şekil önünden çekil. Cemre kalp Ufuk biraz kulağa acayip geliyor ama alışırız"
Ablam bana gülerek içeri geçti bende daha fazla koridorda beklemeyerek odama geçtim.
****
Karşımda gördüğüm manzara ile şok olmuştum Ali Alena'nın omuzuna kolunu atmıştı ve Ali şu cümleyi kurmuştu " sana demiştim dimi bir sevgilim olduğunu" dedi. Kulaklarım yanlış mı duymuştu yoksa Alena ve Ali
sevgililer mi? İyi de böyle bir şey olsa Alena bana söylerdi ya da gruba yazardı bu işte bir iş vardı. Alena'nın bakışlarını görünce yerimde huzursuzca kımırdadım. Çünkü Alena direk Asrın ile birleşen ellerime bakıyordu ve ben dün onlara bu konuyu söylememiştim oldukça şaşkın olmasını anlıyordum. Asrın'a veda edip kendi sınıfıma girdim. Efil sırasında oturmuş telefonuyla oynuyordu Efil'in yanına oturdum ve güçlü bir nefes aldım."Biz Asrın ile sevgiliyiz sana dün bir şey demedim aslında Alena'ya da demedim, beni affet"
Efil'in sıraya düşen telefonu ile yerimden sıçradım. Aha şimdi bitmiştim.
Selam tereyağlarım kısa bir bölüm oldu ama ilk bölümlere göre oldukça uzun, tatiliniz nasıl geçiyor? İyi misiniz? Sizlere bir şey söyleceğim bir karar aldım kitabı kısa bir sürede toplayıp final yapmayı düşünüyorum. Kısa bir süre dediğime bakmayın en az 10 bölümümüz daha var. İnşallah güzel bir şekilde sonuçlanır daha 4 ay önce bu kitap okunur mu diye düşünüyordum ama şimdi okunma sayılarının artmalarını görünce kalbim çok hızlı atıyor, heyecanlanıyorum ayol. Tabiki de hak ettiği değeri dahaca almıyor ama pes etmeyeceğim yazacağım ve hep yazacağım...
Sizleri seviyorum♡♡ Bir daha ki bölümde görüşmek dileğiyle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tereyağım Olurmusun?/ texting/✔
ChickLit0512352...." nasılsın tereyağım". -Ufff ya saçlarım sarı diye niye herkez benimle dalga geçiyor. -Yoksa sen misin Ali. -Dalga mı geçiyon lan benimle. 0512352...." ne Alisi ya ben Ali olacak kadar yakışıklı değilim". -Erkek olduğunu kabul mü ediyors...