Alin;
Efil" lan ne zaman açıklanacak şu sonuçlar" diye sabahtan beri evin içinde bağırıyordu.
Puanlarımız açıklanmış çok geçmedende tercihlerimizi yapmıştık. Geriye kalan tek kötü şey, üstümüzden atamadığımız heyecandı.
Annemler tanışmış kaynaşmış üstüne birde altın günü yapmaya başlamışlardı. Yine onların bir altın günündeydik ama tek bir fark vardı bugün üniversite sonuçları açıklanacaktı.
Algın" sevgilim tamam sakin ol" dedi.
Asrın" ulan bu Efil'e her sevgilim dediğinde Efil'in dayısı aklıma geliyor" dedi.
O gün aklıma geldiğinde gülmeye başladım.
Efil'in dayısına yakalandığı gün ;
"Dayı"
Efil'in annesi içeriye seslenip Efil'in dayısının yanımıza gelmesini sağlamıştı.
-Efil ne oluyor burada
Efil birden Algın'ı itip " deli dayı bu çocuk ondan sarılıyor bana" dedi.
-Sana seni seviyorum Efil dedi buna ne diceksin??
Efil" dayı deliye seni seviyorum demek sevapmış" dedi.
-Allah Allah öylemiymiş ben neden bilmiyorum.
Asrın " modaya şimdi çıktı efendim" diyip gülmeye başladı.
Eren amcanın bakışları bu sefer Asrın'a dönmüştü " hadi bunu anladım bunlar kim?"dedi. Sonrada konuşmasına devam etti " sen kimsin?"
Asrın patavatsızı " ben mi ben Alin'in sevgilisiyim" dedi.
Gözlerimi yumup Eren amcanın bana bağırmasını bekledim.
Eren amca " Alin doğru mu kızım?" dedi.
Kafamı evet anlamında salladım. Bu sefer bakışlar Ali ve Alena'ya dönmüştü Ali hiç Eren amcanın sorusunu beklemeden " evet evet bende Alena'nın sevgilisiyim" dedi.
Eren amca " bir dakika siz hepiniz birbiriniz ile sevgiliyseniz bu delide Efil ile sevgili" diyip bize bakmaya başladı.
Efil ise saçma sapan bir şekilde gülümsedi Asrın ise ortamın içine edip " görüyorsun dimi Eren amca bey yiğenin büyüdü sevgili yapıyor" dedi.
Bu cümleden sonra olay aynen şöyle gelişmişti Eren amca içerden tüfeğini alıp başta Algın olmak üzere sırasıyla Algın, Asrın ve Ali'yi kovalamaya başladı.Biz ise "inşallah ölmemişlerdir" diye dua etmeye başlamıştık.
Şimdiki zaman ;
Efil" açında kendi bir tarafınıza gülün hıh" dedi.
" Oy oy oy çen bijim gülmemize şinirleniyoymuşun?" dedim.
Efil" sus be"
İçeriden bağıran annem ile bakışlarımı kapıya çevirdim.
"Ne oldu anne?"
Annem" Alin sınav sonuçları açıklanmış haberlere çıktı çabuk girin bakın bakayım neresi çıkmış?" dedi.
Hepimiz bir heyecanla telefonlarımıza sarıldık.
İlk bağıran kişi Efil olmuştu " kazandıııım kazandııım mimarlığı kazandıımmm hemde istediğim okulda " diye bağırıyordu.
Algın" Alllah Ankara hukuğu kazanmışııımmmm" dedi.
Asrın Algın'a dönüp " bizden gizli sınava mı çalıştın lan sen" dedi.
Hepimiz Asrın'a gülüyorduk taki Alena'nın çığlık atmasına kadar " İzmir'i kazanmışım İzmir'i İktisat Fakültesiniiii" dedi.
Asrın" kızım sen ekonomiden ne anlarsın hayır madem anlıyorsun neden babanın tüm paralarını yiyorsun" dedi.
Alena" sanane lan sanane" dedi.
Asrın" AnneAnkara'yı kazanmışım" içeri giren Nini ve Başak teyze ile Asrın konuşmaya başladı " kaldırım mühendisliği yazıyor" dedi.
Başak teyze" ney yazıyor kaldırım mühendisi mi onun için ben harç falan yatırmam okumana bile gerek yok" dedi
Asrın" üfff bir ağzı tadıyla şaka yaptırtmıyorsunuz halkla ilişkiler kazanmışım" dedi.
Başak teyze" sen ilk önce arkadaşların ile olan ilişkini düzelt sonra halkın ilişkisine bakarsın" dedi.
Asrın" okumuyom lan ben küstüm" dedi
Başak teyze Asrın'ın yanına gidip" oy senin tribini yesinler aferin benim yakışıklı eşeğime" dedi.
Asrın" bütün karizmam gitti" dedi.
Ali" öyle bir şey sende var mıydı?" dedi.
Asrın" sen sus deve" dedi.
Ali" aha benimkide açıldı burda şey yazıyor lan İzmir tıp yazıyor hangi tıp? Bir, iki, üç tıp mı yoksa bildiğimiz tıp mı?"dedi.
Alena Ali'nin elinden telefonu alıp " bilidiğimiz tıp yazıyor " dedi.
Ali ayağa kalkıp " erik dalı gevrektir erik dalı gevrekktttiiir" demeye başladı. Bir yandan oynuyor bir yandan söylüyordu.
Ben ona gülerken gözüm telefonuma takıldı ekranda " Marmara Üniversitesi Diyetisyenlik yazıyordu"
Bu sefer ben ayağa kalkıp Ali'nin yanına gidip oynamaya başladım.
"Ohh yandan yandan Marmara'yı kazanmışım" dedim.
Biz içiride oynarken Nini " kızzzz sen niye altını getirmedin" diye bağırıyordu. İşte bunlarda bir acayipti.
Şuan gülüyorduk ama bir iki ay sonra ayrılacaktık hepimiz farklı yerlerde okuyacaktık. Bakalım o zaman ne yapacaktık?
Bölüm sonuuuu
Selamun aleyküm gençlerBölüm nasıldı?
Beğendiniz mi?
Bölüme oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!!!
Sizi seviyorum Tereyağlarım💕💕
Finale son 2 bölüüümmmmğğğ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tereyağım Olurmusun?/ texting/✔
Romanzi rosa / ChickLit0512352...." nasılsın tereyağım". -Ufff ya saçlarım sarı diye niye herkez benimle dalga geçiyor. -Yoksa sen misin Ali. -Dalga mı geçiyon lan benimle. 0512352...." ne Alisi ya ben Ali olacak kadar yakışıklı değilim". -Erkek olduğunu kabul mü ediyors...