han jisung, egy szőke, életvidám fiú, aki a gimnázium utolsó évét nyomja legjobb barátaival, channal, felixszel és hyunjinnal. mondhatjuk, hogy ők beleszámítanak abba a klikbe, amit a stréberek és kevésbé népszerűek csak a nagymenők társaságának becéznek. a négy fiú ugyanis sosem esett látókörön kívül, ha a lányokról volt szó. hyunjin és felix különösképpen szerették fűzni a szebbnél szebb, naiv iskolatársakat, hogy gyarapítsák az összetört szívek listáját. velük ellentétben viszont jisung és chan sokkal visszafogottabb volt. nem flörtöltek minden jött-menttel és képzelték magukat a ranglista tetejére. nekik voltak érzelmeik, főleg a szőkének, akinek a szívét és tekintetét már valaki elrabolta. a bűnös nevét, korát és semmilyen belső tulajdonságát nem ismerte, csak azt, hogy mikor reggel meglátja a buszon a lélegzet vétele nem ugyanolyan, mint előtte. az ismeretlen utasnak szépen fésült barna tincsei voltak, az íriszei pedig sötét, majdhogynem fekete színben merültek el. szobrászokat megszégyenítő, finom és gyönyörűen ívelt arcélei, tökéletes ajkai voltak, mintha az illetőt évekig csak tervezték volna, amíg nem egy tökéletes művet kaptak. az említett kecses ámde törékenynek tűnő kezeiben mindig egy-egy könyv pihent, amiből jisung azt vélte kikövetkeztetni, hogy művelt lehet az előtte ülő.
jisung gyakran, majdhogynem mindennap mesél róla a legidősebb barátjának, aki minden alkalommal arra bíztatja a szőkét, hogy szólítsa le az ismeretlent, de persze ezek csak elsüllyedt hajók, amelyekben a fiatalabb nem tud megkapaszkodni.
- hé, srácok! - az iskola unalmas ebédlőjének csendjét hyunjin élénk hangja rázta meg, ahogy közeledett barátai felé. - kepzeljétek, felregisztráltam tinderre! - mesélte szórakozottan.
channak ennyi kellett, hogy félrenyelje poharának tartalmát, amelyet addig boldogan kortyolgatott.
- mégis miért? - kérdezte felix csodálkozva. - nem sok szükséged van rá. - mutatott körbe a helységen, ahol nyálcsorgató lányok bámulták az izgatott szépfiút.
- csak kíváncsi voltam, hogy van-e olyan ismerősöm, aki fent van. el sem hinnétek mennyien használják. még a szomszédomat is megtaláltam! - kuncogott hangosan.
felix egyből nagy érdeklődéssel ült hyunjin mellé, hogy közös erővel válogassák össze a környéken élő legjobb csajokat, amíg chan anyáskodva próbálta őket lebeszélni az orbitális nagy butaságról.
na, de vajon mi járt jisung fejében?
talán nekem is találnom kellene valakit.
YOU ARE READING
❝tinder❞ || minsung
Fanfictionjisung csak kíváncsi volt. 181104 ㅡ 181201 #1 minsung || 181130