jisung unott fejjel húzta balra az összes létező lányt, legyen az gyönyörű vagy számára kevésbé szép. egyikőjük sem volt igazán szimpatikus a számára, na meg érdeklődést sem sokat mutatott az ellenkező neműek iránt. a regisztrációja után számított pár percen belül kapott néhány szuperlájkot, amik szintén nem érdekelték és kissé bűnbánóan de azokat is a süllyesztőbe dobta.
- mégis mit csinálok? - kérdezte magától nagyot sóhajtva.
az ujjai akaratlanul is a beállítások felé lapoztak és a nők helyett a férfiakat állították be érdeklődésnek.
- mi a franc? - nevetett fel, ahogy az applikáció felixet dobta ki először a számára.Felix, 18
・Korea
・3 miles awaymade in Australia 🇦🇺
az a srác vagyok, aki mellett őszintén nevethetsz és aki haza hozza neked Disneylandet 💕jisung balra húzza barátját, hogy utána egy másik profilját tekinthesse meg.
Hyunjin, 18
・Korea
・4 miles awaynem kell félned a rosszfiúktól, ha melletted vagyok
- jézusom srácok, nektek mi a fene bajotok van? - a szőke fulladozva temette arcát párnájába, majd egy hosszas nevetés után visszafordult a képernyőhöz, hogy a fél iskoláját balra húzza ismét, addig a szent pillanatig, amíg a tinder a legváratlanabb profilt tárta elé.
Minho, 18
・Korea
・3 miles awaynem tudom mit keresek itt, hiszen a szerelmet már megtaláltam a könyvekben.
jisung megtalálta. megtalálta a fiút a buszról, így egyértelmű volt, hogy a profil sorsa jobb oldalon fog kikötni.
- na nem, mintha egy fiú matchelne egy másikkal... - sóhajtotta, majd a tinder egy új ablakot tárt fel a szomorkás fiú előtt.
YOU ARE READING
❝tinder❞ || minsung
Fanfictionjisung csak kíváncsi volt. 181104 ㅡ 181201 #1 minsung || 181130