goodnight

2.2K 322 24
                                    

a szőke gimnazista jó pár lányos sikítást fojtott hol a párnájába, hol az asztalába. attól függött éppen hova sodorta az adrenalin a testében. nem tudta elhinni, hogy A Kiszemeltjével beszél, ráadásul tinderen. az egyik pillanatban még esküvőkön és a meghívottak listáján tűnődött, aztán hirtelen a negatív énje sugallta azt felé, hogy semmilyen jövő nem áll előtte minho mellett. az egész estét átchatelték a fiúk és rengeteg témát boncoltak ízekre. jisung elmondhatatlanul boldog volt, hogy a buszon ülő komor srác mögött egy ilyen aranyos személyiség lapult meg.

Minho
nagyon sajnálom de most
mennem kell aludni:(
holnap korán kell kelnem

jisung mindig tudta, hogy pénteken sosem látja minhot, így most már értette, hogy miért.

Jisung
ahh, lassan én is megyek
megkérdezhetem, hogy
ühm... mindegy
jó éjszakát:)

- csak írd le! - mondta magában de már úgy érezte teljesen mindegy.
a két személyes chatszoba másik résztvevője percekig nem írt semmit válasz gyanánt, így jisung biztos volt benne, hogy már alszik. a telefonját maga mellé helyezte, majd szoba ajtaja felé vette az irányt. a kilincsét síri csendben nyomta le, hiszen a családjának minden tagja aludt. tényleg sokáig beszélgettek minhoval ahhoz képest, hogy másnap iskola. a szőke már egyik lábát át is emelte kissé kopott küszöbén, amikor a telefonja pittyegett egyet. mintha a rokonai mély álmai hirtelen nem is lettek volna olyan fontosak, jisung bevágta az ajtaját, majd szélsebesen vetődött telefonjára.

Minho
jó éjt:)
...ha van kedved holnap
gyere az eggyel korábbi busszal

kedv? ugyan. az éppen, hogy az ágyába pottyanó fiú máris beállította a másnapi ébresztőjét fél órával korábbra.

--------------------------------------
sziasztok! nagyon szépen köszönöm az eddig pozitív visszajelzéseket!! kissé féltem a történet elején, hogy nem fog sokaknak tetszeni, ezért abba is hagytam egy kis időre, de látva, hogy ennyi embernek tetszik... csak hálás vagyok és ígérem mostantól gyakrabban fogom feltenni az új részeket! nagyon sok kedvet és boldogságot adtatok!
mégegyszer köszönöm szépen és remélem ezt a részt is szeretni fogjátok!
- orexin

❝tinder❞  || minsung Where stories live. Discover now