send a message

2.4K 325 41
                                    

jisung nagyra tágult szemekkel vizsgálta az "it's a match!" feliratot, arra várva, hogy a tinder feltalálója egy kész átverés táblával rontson be a szobájába. de nem. semmi trükk és vicc nem volt ebben. a szőke nem sok időt kapott a gondolkozáshoz, hiszen máris kapott egy üzenetet.

Minho
umm, szia

- nem hiszem el, olyan aranyos! - jisung kissé túlreagálva ez a két szót, hempergett az ágyában, majd próbálva lehiggadni, írt vissza minhonak.

Jisung
sziaa ^-^

Minho
lehetek őszinte?
nem hittem volna, hogy egyszer pont te fogsz jobbra húzni

Jisung
hahaha, én sem hittem volna, hogy matchelek veled:)
de hogy érted, hogy pont én? csak nem egy véletlen vagyok?:(

jisung eltemette testét a matrac legaljábba és szidta magát, amiért ennyire kínos már a legelején. bár az tény, hogy nagyon félt a választól.

Minho
dehogyis! nem... direkt volt...
csak eddig sosem vettél észre...

Jisung
miii??
ugh, ne haragudj

jisung ismét döbbenten figyelte a történéseket.

Minho
semmi baj!!
szóval
izé
egy busszal járunk reggelente.
de nem követlek vagy ilyesmi csak ugyanarra van a sulim és...
most biztos szét fogsz válni.

jisung köpni nyelni nem tudott. ahelyett, hogy azonnali választ adott kiszemeltjének, inkább írt egy gyors üzenetet legjobb barátjának.

MókusHan
CJAN!!!
REGISZTTAJLAN TINDEJR
MATXHELTEM A BUSZOD FIUVAKDNSKKSK
ES O IS KEDVELDSKSKS

Apu🇦🇺
jesszus állj le
imádom, hogy ezekből is értem
mi a fene történt veled
szóval
ez remek! akkor beszélj meg
vele egy randit!!!

MókusHan
HIGYAN?????

jisung inkább nem várta meg chan válaszát, inkább visszament tinderre.

Jisung
dehogy fogok szétválni!!
te vagy a fiú, aki mindig könyveket olvas:)

----------------------------
halihó! itt az új könyvem, amely remélem, hogy eddig minden olvasónak tetszik!
tudom, hogy nem a 4.résznél kellene erről beszélnem de ugh, aki olvas, tudja, hogy szétszórt vagyok.
ezt a történetet a tinder ihlette és már nagyon akartam egy minsung (vagy tbh bármilyen skz ship) ff-t írni, szóval most erre a két soft bombára esett a választás:)
kérlek írjátok le a véleményeteket odalent és támogassátok ezt a művemet is a jövőben!
sziasztok!

❝tinder❞  || minsung Where stories live. Discover now