kereken hat óra volt és a hakuna matata pontos precizitással üvöltötte ki jisungot mézes édes álmaiból. a szőke, aki máskor még ezeregyszer megnyomja a szundi gombot, most szélsebesen repült ki pihepuha takarója alól. nem késhetett de mindemellett nem nézhetett ki rosszul. a fürdőszobába vezette útja, ahol a tükör előtt a megszokott 3 perc helyett több, mint negyed órát babrált végig, hogy a legutolsó kusza hajszála is úgy álljon, mint egy kifutó modellnek. amint végzet ezzel a hatalmas munkával, azonnal egy másik kihívás elé állította magát. a ruhatára. el sem tudta képzelni miben nézne ki a legjobban. esetleg egy fehér hosszúujjú felső, fekete rövidujjú inggel? nem, ahhoz túl hűvös volt. kellett lennie valahol egy extrém vagány pulcsinak is, ami jisung kómás tekintetét egy kicsit magasabb szintre emeli. végül egy fekete, kapucnis lett a nyertes és egy belül bundás farmerdzseki. kedvenc sapkáját is felvette, alulra pedig a számára legkedvesebb koptatott farmerét húzta fel. a szülei nem értették mi ez a nagy felhajtás és korai ébredezés, szeretett fiúk pedig nem ebben a nagy rohanásban akarta őket beavatni élete legfontosabb részébe. inkább gyors puszikat intézett feléjük, majd szélsebesen távozott a meleg lakásból. elővette telefonját és írt channak, aki alig bírt aludni az éjszaka annyira izgult barátja miatt.
MókusHan
most indulok!!!
drukkolj 😭Apu🇦🇺
ÚRISTEN
MINDEN RENDBEN LESZ OKÉ?
csak add önmagad ❤️
suliban tali, meghívlak egy
banános tejre ;)jisung még izgatottabb lett chan ajánlatára, és kedvenc italának gondolata segített lenyugodni egy kicsit. a fülében hangos zene tombolt és próbált csak is arra koncentrálni, amíg a busz el nem sodorja 2 megállóval arrébb, ahol maga lee minho fog majd felcsücsülni. a szőke fiú még mindig nehezen hitte el, hogy egyetlen egy applikáció és este mennyi mindent megváltoztatott. abban biztos volt, hogyha ez az út jól fog sikerülni, akkor még sokáig hálás lesz hyunjinnak. bármilyen abszurdul is hangzott ez még jisung fejében is.
a kopott jármű csattogva ám, de meg is érkezett, az izguló srác pedig remegő lábakkal szállt fel. meglepetésére félig üres volt a busz, ezért hát egy olyan helyet választott magának, amely mellé táskáját le tudta tenni, jelezve a felszálló utasoknak, hogy azaz ülés csak egy emberé lehet. ahogy a busszal megindult a második megálló felé, jisung magához szorította fekete tatyóját és tátott szájjal meredt ki az ablakon, keresve minhot.
de tudjátok ki nem szállt fel? hát pont ő.
ESTÁS LEYENDO
❝tinder❞ || minsung
Fanficjisung csak kíváncsi volt. 181104 ㅡ 181201 #1 minsung || 181130