"Melisanın Ağzından"
Yine bir yaz tatilinin sonuna gelmiştim . Off yine şu lanet okula gidicektim . Keşke hiç okul diye birşey olmasaydı. Ama yine de iyi ki var. Çünkü Çağrıyı tek görebildiğim yer okulum .Onu göreceğim için gerçekten heyecanlıyım.Ben böyle düşünürken Annem birden odama çıka geldi . Ah bu kadın bir kerede kapıyı çalıp girse . Tabi siz Annen o senin girebilir diye düşünebilirsiniz . Başımdan geçen olayı bir bilseniz. Şimdi ben Çağrının fotoğraflarına bakarken Annem arkamdan sessizce gelmesinmi zaten annem bu aşk işlerini falan pek sevmez sürekli ders çalışmamı falan ister .
O an fotoğrafları görünce elim ayağıma dolaştı daha sonra babamla birlik olup tam bir ay boyunca bana para falan vermediler . Çok zordu arkadaşlar Allah'tan zengin arkadaşlarım var 😎.
Neyse o gün bugündür pek fotolarına bakmıyorum.
Annem sen hala uyumadın diye başımda zırvalarken ben uykuya dalmak üzereydim tek duyduğum şey annemin kapı örtme sesiydi . Bir an önce yarın olmalıydı
Evet bugün büyük gündü . Yataktan hiç istemeyerek kalksam da o iğrenç formayı giyip aşağı indim. Saçımı ne yapsam zaten çirkin oluyordum. Bende özensiz bir topuz yaptım. Kahvaltımı yaptıktan sonra okula yürüyerek gidecektim çünkü otobüsü kaçırmıştım.
Yürüyerek okula gidiyordum ki bir tane araba son sürat geliyordu. Ben bu arabanın sesini tanıyordum bu Çağrı'nın arabasının sesiyidi ve oda ne Çağrı çamur birikintisini üzerime sıcrattı. Üzerim çamur oldu . Platonik olduğum çocuk resmen benim üzerimi pisletti. Ağlayacağım galiba lanet çocuk bir hışımla okula doğru yürüdüm ne yapacaktım ben üzerimi değiştirmeye gitsem annem kızardı.
Okula geldim Savaş yanıma geldi ne bu halin dedi. Araba su sıcrattı dedim.
Gel ben sana eşofman vereyim dedi bu sözüyle resmen beni can evimden vurmuştu şirin diye düşündüğüm bir ifadeyle gülümsedim . Çocuk zayıf olduğu için kıyafetleri üzerimde çok kötü durmamıştı. Ama çok iyidir durmamıştı .Bensu geldi yanıma en iyi arkadaşım birlikte sıraya girdik. Çağrıda Bensu'nun arkasına geçti Çağrı Bensu'ya bir farklı bakıyordu sanki sanki şey gibi aşık gibi hayır yine sacmaliyordum galiba.Sınıfa gectik Enes yine o sinir bozucu hareketleriyle geldi ve bu sene daha çirkinsin dedi .Bende sanki sen Johnny Depp'sin dedim. Enes değilim ama senin kadarda çirkin değilim dedi. Onu kenara ittirip yerime oturdum .
Az sonra Bensu ve Çağrı bir şeyler konuşarak geldiler Bensu biraz düşünceli görünüyordu . Bensu yanıma geldi ve Çağrının ona çıkma teklifi ettiğini söyledi . Sonra aslında hoş çocuk olduğunu ama onu benim sevdiğimi bildiği için kabul etmeyeceğini söyledi. Bunu söylemesine mutlu oldum ama oda onu seviyordu . Seviyorsan kabul et dedim. Ben sizin mutluluğunuza mani olmak istemem zaten artık ona karşı bir şeyler hissetmiyorum dedim.
İnanmış gibi gözüküyordu eminmisin dedi. Evet dedim . Bir süre sustuk sonra sınıfa girdi dersler aynı sıkıçılıkta ilerledi . Dersten sonra çantamı aldım ve Bensu ile durağa ilerlemeye başladık. İkimizde suskunduk az sonra Çağrı geldi.
Bana bakarak"Bensu'yla bir şey konuşacağım ezik ikile dedi." Hiç bir şey demedim ve ilerledim onlarla uğraşacak hiç halim yoktu. Sonunda eve geldim ve kendimi yatağa attım direk uyumuşum .Yüzümden soğuk bir şeyler dökülüyordu refleks olarak hızla gözlerimi açtım . Karşımda lanet kardeşim Barış üzerime su döküyordu gerizekalı ne yapıyorsun seni anneme diyeceğim dedim.
"kızım sen ilkokul bebesi misin?ne demek anneme diyeceğim dedi ." Sustum haklıydı ama ne yapabilirim bu çocuk hep böyle salaklıklarla beni uyandırıyordu. İkimiz didişe didişe akşam yemeğine indik. Yemegimizi yedikten sonra odama çıktım . Bugün işlediğimiz konuların testini çözdüm bütün derslerim iyiydi. Zaten hayatımda iyi olan tek şey derslerimdi. Sabah kalktım rutin işlerimi halledip gözlüklerimi takıp aşağı indim kahvaltımı yapıp durağa yürüdüm .Şansıma otobüs beklememistim. Otobüs geldi sadece tek boş yer vardı oraya oturdum. Diğer durakta teyzeleri gördüm ve hemen uyuyomuş numarası yapmaya başladım hiç onlara yer verecek modumda değildim . Teyzeler otobüse bindi beni görünce yine zırvalmaya başladılar . En sonunda dayanamayıp buyrun oturun dedim onalarda direk oturdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZ
Teen FictionGüzelliği uyuzluğundaydı. En yakınımı severken kalbim bin parçaya bölünse de seviyordum uyuzluğunu. Ama o da beni sevicekti elbette. UYUZUN güzelliğini bir gün görecekti.