Het bleef even stil. "Nou, ga je nou nog mee?" Vraagt hij. "Nee!" Antwoord ik. "Waarom niet?"
"Waarom wel?" Vraag ik me hardop af. "Omdat alle andere meisjes hier het ook willen, maar ik kies jou." Knipoogt hij en ik walg er gewoon van. "Ik ben niet zoals alle andere meisjes." Vertel ik hem zo duidelijk mogelijk, maar hij schijnt het niet te snappen. "Alle meisjes zijn hetzelfde, dus jij ook."
"Moet jij eens opletten, Niall freaking Horan."
Ik kan de deur eindelijk sluiten. En ik vond het eigenlijk wel grappig om zijn achternaam erbij te gebruiken. Het stond op een naamplaatje op zijn shirt. Waarschijnlijk werkt hij bij een autobedrijf, want er stond een merk op dat ik herkende. Een automerk dat ik herkende.
"Wat was dat nou allemaal?" Vraagt mijn vader als ik de eetkamer weer inloop. "Een stomme jongen." Antwoord ik, voordat ik de trap oploop naar boven.
Ik wil net mijn headset op zetten, maar luide muziek onderbreekt mij. Ik heb sterk het gevoel dat het van buiten komt dus ik doe mijn raam open om te kijken of mijn gevoel klopt.
Ja, het klopt. Die Niall Horan staat met een of andere beatbox in zijn handen, kijkend naar boven, wachtend op een antwoord.
"Misschien kunnen we eerst romantisch doen, voordat je bij mij in bed springt?" Ik zie aan zijn gezicht dat hij nog nooit zoiets heeft gedaan of gevraagd dus dit kan wel grappig worden en die muzieksmaak is niet slecht.
Ik sluit grinnikend mijn raam en wandel weer naar beneden, waarna ik de voordeur opnieuw open. "Je gaat mee?!" Vraagt hij vol verassing in zijn ogen en ik knik. "Waarheen?" Glimlach ik en hij glimlacht naar de grond.
"We gaan gewoon met wat vrienden chillen bij het meer, maar we gaan waarschijnlijk wel zwemmen, dus.."
Ik laat op een manier die je niet wilt weten zien aan hem dat ik al een bikini onder deze kleding aan had. Hij lacht en steekt zijn hand uit. Ik doe dit puur omdat ik anders de hele avond alleen op mijn kamer zit en wel een beetje gezelligheid kan gebruiken.
Ik pak zijn hand vast, "Zijn er meiden bij?" Vraag hem, waarop hij grinnikt. "Eentje maar." Oké, mooi. Ik vraag me af hoe sterk hij wel niet is. De beatbox houdt hij in één hand vast.
"Vertel is iets over haar." Vraag ik hem en aan zijn gezicht te zien, wordt dit ongemakkelijk.
"Nouja.." Begint hij. "Ze was mijn vriendinnetje." Ik knik. "Oh. Dus je doet er wel aan? Aan een vriendinnetje?" Vraag ik me hardop af. "Nee. Dit was eenmalig, ik doe het nooit meer." Oké dan. "Dus als ik met jou naar bed ben gegaan, wordt het daarna niks meer?" Niet dat ik dat wil, maar ik vraag het me gewoon af.
"Dat is in iedergeval niet de bedoeling, nee. Maar we gaan toch nu gezellig maken." Grijnst hij en ik grinnik. "Is goed, Niall."
* * *
"Het meisje van de supermarkt!" Roept een jongen die naast het kampvuur zit. Ik kan zijn gezicht niet herkennen, aangezien het al donker wordt. "Het meisje heet Julia." Verbeterd Niall de jongen. "Nou, ik heet Matthew." Knipoogt hij, nadat hij is opgestaan en mijn hand heeft geschud.
"Wat draag jij voor troep?" Roept een meisje die achter het kampvuur met een fles drank in haar hand zit. "Dat noem je kleding." Verbeterd Niall opnieuw. Oh. Hij kan wel aardig zijn.
"We gaan hier weg." Zegt Niall en trekt me mee door het riet langs het niet al te grote meer. "Oké dan." Mompel ik, voordat we aankomen bij een kleine open plek, waar Niall gaat liggen op zijn rug. "Kom." Zegt hij en klopt met zijn hand op de lege plek naast hem. Ik doe wat hij zegt en ga naast hem liggen. De beatbox heeft hij zo te zien laten liggen bij het kampvuur.
We staren naar de sterren, heel erg cliché ja. "Ik heh eigenlijk dit nog nooit gedaan met iemand. Het schijnt romantisch te zijn." Praat Niall een beetje en ik grinnik even. "Ik ook niet. Ik vind het een beetje on-origineel. Hoewel de sterren altijd wel mooi zijn."
"Van ver af zijn ze allemaal hetzelfde, maar van dichtbij zijn ze anders." Zegt Niall inzichzelf en ik kijk hem vol verassing aan. Wow. "Sinds wanneer ben jij van de diepe woorden?" Vraag ik me opnieuw hardop af en hij grijnst. "Je kent me nog geen uur lang." Zegt hij en ik knik. "Klopt, maar ik zag je ergens anders voor aan."
"Waarvoor dan?" Vraagt hij, terwijl ik de hemel verder bestudeer. "Voor een sex-freak." Lach ik en hij geeft een stootje met zijn rechterarm. "Ja! Kom op. Ben je dat niet ook een beetje?"
"Misschien wel, maar ik kan wel romantisch zijn toch?" Zegt hij, terwijl hij oogcontact zoekt - die hij ook krijgt. "Nah." Plaag ik hem. "Oh! Ik ben met jou naar de sterren aan het staren, romantischer kan niet!" Gaat hij op me in en ik lach om hem. "Romantisch? Dit is saai!" Ik ga door met plagen, en hij schijnt er wel veel op in te gaan.
"Noem je dit dan wel romantisch?" Zegt hij en wacht af op iets - wat nie lang duurt. Ik voel een arm onder mijn knieholtes gaan en achter mijn rug. Ik weet wat er gaat gebeuren en begin te trappelen, maar het helpt niet. "NEE! WAAG HET!" Waarschuw ik hem, maar het is al te laat. Ik voel dat ik in de lucht vlieg en niet veel later in het water val, met mijn kleren aan. "Oh my god, Niall. Had dit eerder gezegd, dan had ik mijn kleding uit kunnen trekken." Zeur ik, terwijl hij bijna op de grond ligt van het lachen.
Ik wrijf de druppels water van mijn gezicht, maar het had geen nut, want Niall springt er met kleren en al in. Fijn. "Nou, Niall. Je weet wel hoe je kan lachen met iemand." Grinnik in en probeer mezelf uit het water te klimmen. Alleen Niall trekt me terug, met zijn armen om mijn heupen en drukt me onder water. Als ik buitenadem weer boven kom, wil ik Niall ook onderwater duwen, maar een stem onderbreekt ons.
"Hey! Tortelduifjes." Roept het meisje, met nog steeds die fles in haar handen. "What the fuck doen jullie?!" Vraagt ze en ik kijk Niall fronsend aan. Ze kan toch zien wat we aan het doen zijn? We zijn aan het zwemmen.
"Zijn jullie naakt?" Vraagt ze en mijn mond valt spontaan open. Pardon? "Nee! Wat denk je zelf, Kristy." Aha, Kristy. "Normaal duik je geliik met iedereen het bed in, Niall." Gaat ze door en ik word haar nu al zat. "Wat is je punt, Kristy?"
"Ik heb geen punt, maar ik heb wel een poes - die Niall vanavond aan het doen is." Ik zie haar vanaf hier knipogen en ik hoop dat ze mij vanaf hier ziet walgen. "Ik dacht dat ze je ex was?" Vraag ik aan Niall. "Ja, is ze ook. Ze is gewoon anders dan de anderen hier. Ze blijft maar doorgaan. Alle anderen zijn klaar naar één kaar, maar zij gaat maar door."
"Oh." Is het enige wat ik kan antwoorden, terwijl ik me afvraag hoeveel meisjes Niall wel in bed heeft gehad. "Ze is weg nu. Kom we gaan eruit. Ik voel dat het begint te regenen." Zegt Niall en doe wat hij zegt. We lopen beide het meer uit. "En nu? Ik heb geen handdoek." Zeg ik tegen Niall, terwijl hij al begint te lopen naar het kampvuur. "Ze hebben daar nog wel een handdoek." Antwoordt hij en ik loop hem achteraan.
Als we aankomen zie ik twee mensen naakt op elkaar. Halfnaakt dan. Gelukkig. "Gadverdamme Matthew! Wie ligt daaronder? Oh my god, Kristy." Roept Niall. Wat is dit voor iets? Een sex dorp?
"Laat ze, waar is de handdoek?" Vraag ik, terwijl Kristy en Matthew gewoon doorgaan, bah. "Daar liggen zij dus op." Zegt Niall en wijst naar het stel. Oké fijn. "En nu?"
"We lopen nat naar huis."
"Helemaal kletsnat? En we? Ik woon volgens mij niet dicht bij jou, of wel?"
"Ja, jij gaat met mij mee naar huis en van te voren nat zijn is wel handig, niet waar?"
* * *
HA DIRTY MINDED NIALL.
hope you like it so far. vergeet niet te stemmen en te vertellen wat je ervan vond. ilyall en tysm voor de leuke comments op het vorige hoofdstuk. betekent allemaal heel veel voor me. ik heb nog maar 1 hoofdstuk geplaatst en gelijk al 100+ reads. dankudanku. xx
JE LEEST
Paper Hearts.
Teen Fiction. “Hij had mij niet zien aankomen en daardoor draaide het hele plan om.” Niall denkt dat alle meisjes hetzelfde zijn. Hij heeft gelijk. Tenminste, alle meisjes in zijn dorpje dat afgelegen van de rest van were...