seven - come to bed, babe

1.6K 150 17
                                    

                    Het was stom dat ik dacht dat deze jongen mee kon doen aan mijn ‘spelletje’. Ja, je hoort niet met jongens te ‘spelen’, want ons meisjes bevalt ons dat ook niet. Maar dit was geen spelletje. Dit zou hem een beter persoon maken, dit was een les. Dit kon hem veranderen op een goede manier, en dat hij toch z’n leuke zelf zou houden. Ik ga het alleen nog niet opgeven, nee, we zijn pas gestart. Ik had net gewoon een woede uitbarsting, omdat Niall mij teleurgesteld heeft. Het is pas dag twee, en hij heeft duidelijk nog niks geleerd, maar we zijn ook pas net begonnen. Het echte spel moet nog komen.

                    Wanneer ik weer thuis kom, sprint ik naar mijn kamer en check mijn telefoon. Een berichtje, van Cindy. Mijn ogen worden groot als ik zie dat ze een foto stuurt, en wat er op de foto staat.

                    Louis, zoenend, met een random meisje. “Didn’t expect this one, did you, Julia?” Staat er bij en de woede van net – die ik had bij Niall, begint weer op te komen. Hoe durft ze. Ja, Louis is mijn beste vriend, maar Cindy is zo, gemeen. En Louis vertelde wel over een meisje genaamd Christa. Vast een meisje die hij heeft ontmoet in een van die rare clubs waar hij naar toe gaat. Vind het allemaal maar raar, Louis staat met haar op de foto, zoenend. Maar zij heeft alleen haar onderbroek aan, en zijn handen zijn geklemt in haar kont.(A/N: zie zijkant hoofdstuk, dat is officieel jacob whitesides, maar let’s pretend – dat dat louis is) Louis staat nooit zo op de foto. Louis is meer beschermend, en lief, en.. Dit is zo anders dan normaal en ik kan er maar niet aan wennen.

                    Na even naar de foto gestaard te hebben, leg ik ‘m weg. En nu? Waar moet ik m’n zomervakantie aan verspillen? Niall, muziek, boeken, internet, I don’t know. Ik wil mijn telefoon weer unlocken, maar mijn kamerdeur gaat open. “Hey, schatje.” Zegt mijn moeder en sluit de deur achter zich. Ze gaat op mijn bed zitten en ik kijk haar aan met een ‘what the hell doe je hier?’ look. “Dus, vertel is over die jongen.” Begint ze te grijnzen, maar ik kreun geïrriteerd. “Nee, mam, asjeblieft, hou op.” Zeg ik en scroll ondertussen wat door Twitter. Die filmavond had Niall mij z’n twitter account gegeven, dus die besluit ik op te zoeken.

                   “Wat ‘hou op’? Ik ben gewoon nieuwsgierig. Jij neemt een jongen mee naar huis, dus vertel.” Zeurt ze en ik zucht diep. “Waarom moet je dit weten, ik wordt te oud om dit allemaal aan je te vertellen, mam. Ik ben 17.” Nu zucht zij ook. “Ja, sorry, maar weet wel dat ik er ben als je iets kwijt moet.” Vertelt ze, en met die woorden verlaat ze eindelijk mijn kamer weer. Ik wil weer wat muziek opzetten, maar mijn telefoon gaat. Niall zijn foto komt tevoorschijn, en ik glimlach. Ik neem op.

                    “Niall.” Zucht ik. “Julia, ik dacht dat je niet zou opnemen, godzijdank.” Hoor ik hem opgelucht zeggen. “Ben je nog naakt?” Vraag ik na 5 seconden stilte. “Wat, nee.” Zegt hij, en weer lach ik. “En is die andere naakte nog bij je?” Grap ik. “Nee, Julia.” “Oké, kan ik naar je toekomen?” Vraag ik hem en hij zegt een mompelende ‘ja’.

                    Als ik bij hem aankomen, ga ik boven en wil bijna op zijn bed zitten. Alleen iets houdt me tegen. Ik durf niet ergens te gaan zitten, want ik weet dat Niall het sowieso overal met een meisje gedaan heeft. “Oké, waar kan ik veilig zitten, op een plek waar niks viezigs is gebeurd?” Vraag ik en kijk rond de kamer. Het blijft even stil. “Eh…” Zegt Niall en het word weer stil. “Dat dacht ik al, ik blijf wel staan.” Antwoordt ik en kijk Niall aan. Zijn haar zit zo, goed. “Dus, wat gaan we doen?” Vraag ik. “Ehm, we kunnen een feestje vieren.” Zegt hij, en ik maak gelijk een facepalm. “Serieus? Denk je dat gaat werken?” Vraag ik hem.

Paper Hearts.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu