Ik liep naar zijn huis. Het gaat niet gebeuren. Ik ga het niet met hem doen. Het gaat echt niet gebeuren. En dat probeer ik hem wijs te maken.
"Hebben we niet romantisch genoeg gedaan?" Vraagt hij, terwijl hij met een sleutel zijn voordeur openmaakt. Ik loop een gezellig, maar toch modern huis in. Het ziet er prachtig uit. Veel ramen. "Luister, meneertje ik wil naar bed met je. Ik heb niks beloofd." Leg ik uit, maar hij negeert me een graait door een keukenkastje. "Woon je alleen of zo? Waar zijn je ouders?" Vraag ik hem. "Ze zijn op vakantie. Het is zomervakantie. Alle ouders zijn dan weg. Het is een feest voor alle kinderen in de zomer. Je doet alles wat nooit eerder mocht." Legt hij uit en ik knik. Ik ben dan ook echt de enige met mijn ouders hier.
"Welke smaak wil je? Aardbei of Limoen?" Grijnst hij. "Aar- Wacht, waarvoor? Heb je hier ijs?" Antwoordt ik half. "Ha! Nee, voor de condoom natuurlijk." Lacht hij. Wow. Wow. Wait what. "Wat?!" Lach ik bang. Ik weet dat hij dit meent. "Ik ga niet met jou naar bed." Verzeker hem en probeer het huis uit te lopen, maar hij trekt me aan mijn arm en draait me om. "Ook niet na dit?" Het gebeurd allemaal zo snel, en voor ik het weet zijn, zijn lippen op die van mij gedrukt. Een raar gevoel raast door mijn lichaam en ik werk gewoon mee met de zoen. Als ik loslaat glimlach ik. "Nee, Niall, ook niet na dit." Plaag ik hem glimlachend. Hoe goed hij ook kan zoenen, ik voel echt niks bij hem. Ik hoef niet zomaar met iemand naar bed. "Ben je bang om slet genoemd te worden?" Vraagt hij dan en mijn mond valt open.
"Nee. Ik wil gewoon alleen naar bed met de ware." Het klinkt heel stom als ik het hardop zeg eigenlijk. Hij proest het dan ook uit van het lachen. "Misschien ben ik wel de ware." Grapt hij en kijkt dan weer ietsje serieuzer. Al is dat bij hem blijkbaar heel moeilijk. "Kom gewoon, misschien wil je wel al gelijk als je mijn bed ziet." Knipoogt hij en steekt de condoom - met aardbeiensmaak - in zijn zak. In de tijd dat hij me mee naar boventrekt denk ik na waarom het een smaak heeft. Maar daar hoef ik niet lang over na te denken. Ik walg van binnen. Gadverdamme. Nee dankje.
Als we aankomen in zijn kamer valt opnieuw mijn mond open. "Mooi hè." Zegt hij trots en steekt zijn handen in zijn zaken. "Wow, ja." Reageer ik en bekijk het even goed. Het is een prachtig hemelbed met zijde dekbed. De vloer bestaan uit kaki vloerbedekking en een oude, donkerhoude kast staat in de hoek van zijn kamer. Een modern bureau maakt het af. "Nou, trek die natte kleding van je uit. En spring in me bed, you sexy ass women." Zegt hij, als hij mij naar zich toedrukt en nog een ruwe kus op mijn lippen plaatst.
Ik twijfel.
Ik hoor niet te twijfelen.
Dit kan gewoon niet.
"Luister, mijn ouders zijn vast ongerust en dit kan niet. Ik kan-"
"Ben je bang? Ben je bang dat ik je een soa geef ofzo?" Hij blijft gewoon denken dat dit normaal is hè. "Kom." Zegt hij en pakt mijn hand heel erg zachtjes vast. Steeds steviger naarmate hij dichter naar het bed loopt. Als hij zichzelf op het bed laat vallen, trekt hij mij ook automatisch mee en hang ik nu bovenop hem. Eh ja, ongemakkelijk.
"Je bent nat, Niall Horan." Fluister ik grinnikend. "Dat klopt." Grijnst hij. "Zo bedoel ik dat niet, ja. Ik bedoel, je kleding is nat." Grinnik ik en hij gaat rechtop zitten, terwijl ik op zijn schoot zit - op bed. Hij trekt zijn shirt uit en ik kan het niet laten om zijn figuur te bekijken. "Nu jij." Fluistert hij, nog steeds grijnzend en knipogend. Ik zucht. "Dit is verkrachtig, weet je dat." Vertel ik hem lachend, terwijl ik mijn shirt over mijn hoofd heen trek. Mijn bh is het enige wat overblijft. Op mijn broek enzo na dan. "Eh, ja die moet ook uit." Lacht hij. "No way."
"Yes way."
"Misschien later."
Wat zeg ik. Ik zeg dingen die ik nooit zou zeggen. Hij maakt me anders, binnen een paar uurtjes. "Die short dan. Ik hoef niks nats op me." Grapt hij en ik doe wat hij zegt. Ondergoed lijkt op bikini heb ik altijd al gedacht.
"Er gaat niks gebeuren hoor, Niall." Zeg ik tegen hem, in de hoop dat dat ook nog echt overkomt bij hem. "Oh ja wel." Grijnst hij, maar ik ben al van het bed gestapt. Net wanneer ik mijn kletsnatte kleding weer wil oppakken voel ik twee sterke armen om mijn onderbuik heen. Hij tilt me omhoog en ik begin te spartelen met mijn armen en benen - wat niet helpt. "Godv- wat doe je?"
"Ik leg je terug op het bed, lekkerding." Ik hap naar adem als ik weer op zijn bed plof. "Lekkerding?" Zucht ik vragend, terwijl hij op me probeert te klimmen. "Ga weg!" Lach ik en duw hem van me af. "Ja lekkerding, zo slecht zie je er niet uit hoor."
Ik rol mijn ogen.
Ik spring van zijn bed af. "Kan ik even een joggingsbroek van jou aan ofzo? Met een sweater of shirt? Ik-"
Hij kreunt geïrriteerd. "Wat moet ik in hemelsnaam doen om jou bij mij in bed te krijgen?" Vraagt hij, terwijl hij de enorme kast doorgaat, opzoek naar kleding voor mij. "Eh, misschien eerst het perfecte vriendje wezen." Ik zeg echt bullshit, het lijkt wel alsof ik heel veel gedronken heb of iets. "Vriendje? Daar doe ik niet aan."
"Als je mij bij jou in bed wil.." Begin ik, hopend dat hij antwoord. Dit kan nog wel is leuk worden. "Vertel." Zegt hij, terwijl hij zich omdraait van de kast en kleding naar mij toe gooit. "Altijd hand in hand lopen, goedemorgen en slaaplekker berichtjes. Laten zien dat ik van jou ben. Kleding delen. Enzovoort."
"Aha. Nou dat kleding deel dat gebeurd nu al."
"Ja, maar we zijn nog niet echt bij elkaar hè. Je moet gewoon bewijzen dat je het kan zijn; het perfecte vriendje."
"Is goed, ik zal het proberen." Mijn ogen worden wijd. "Meen je dat nou?" Lach ik en kijk in de spiegel of zijn kleding goed zit. Ja, het zit best goed. "Ja, dat meen ik. Ik heb dat eh.. dat hele vriendje gebeuren eigenlijk nog nooit gedaan. Kan je me vertellen wat ik moet doen?" Ik lach om hem. De jongens zijn hier zo anders dan in Doncaster. "Is goed. Zullen we een film kijken?" Vraag ik, maar hij zucht. "Dat is zo saai." Antwoordt hij en ik grinnik - opnieuw. "Jammer dan." Ik trek hem mee naar beneden als hij ook wat droge kleding heeft aangedaan. Zijn grote woonkamer in. Ik grijp de film 'Letters To Juliet.' en steek 'm in de dvd speler. Toevallig dat deze film hier ligt. Het is mijn lievelingsfilm.
"Wat voor film is dat? Een romantische? Die slaan helemaal nergens op." Jammert hij vanuit de keuken, terwijl ik de popcorn al hoor poppen. "Ik dacht dat jij het perfecte vriendje zou zijn." Plaag ik hem. Dit gaat zo geweldig worden. Ik voel het. "Uuuugh." Hoor ik hem kreunen vanuit de keuken. Als de reclames van de film voorbij zijn, komt hij met een bak popcorn naar de bank toegelopen. "Letters To Juliet? Die film is van m'n ma." Zegt hij en laat zichzelf vallen op de bank. De popcorn vliegt een halve meter in de lucht en valt over ons beide heen. "Ja, Niall." Grinnik ik. "Dat is dan lekker dit." We schieten beide in de lach. "Sorry." Mompelt hij, terwijl hij de popcorn van de grond snel in zijn mond stopt.
"Hier, jij mag opeten wat er nog in de bak zit." Vertelt hij en geeft het aan mij. "Je kan nog wel lief zijn." Knipoog ik en zet de film op play.
* * *
kort hoofdstuk i know maar ik ben in italië en shizzle dusssssja. ik hoop dat je dit baggere en enorm korte hoofdstuk toch leuk vond. thanks for reading. ily all (:
JE LEEST
Paper Hearts.
Teen Fiction. “Hij had mij niet zien aankomen en daardoor draaide het hele plan om.” Niall denkt dat alle meisjes hetzelfde zijn. Hij heeft gelijk. Tenminste, alle meisjes in zijn dorpje dat afgelegen van de rest van were...