AVAGY: ÍGY NYÍRD KI A „SEXY" JELENETET
Öhm... helló! Képzeljétek, mégsem hagytam ezt abba. Nagyon sok pozitív kommentet kaptam értelmes olvasóktól - amit ezúton is szeretnék megköszönni -, akik arról beszéltek, hogy számukra igenis hasznos volt a „munkásságom", ami azért elég motiváló erejű volt. Valamint, ha abbahagynám ezt a kis gyűjteményt, az olyan lenne, mintha én is elismerném az idióták győzelmét. Azt meg ugyebár nem hagyhatom...
Egyébként gondolkodtam azon is, hogy törlöm az előző részt, mert hát valójában pontosan az volt, amire a címe is utalt: hiszti. Ráadásul azzal, hogy végül mégiscsak folytatom ezt a majomparádét, azzal el is vesztette minden súlyát az egész kiakadás. De végül úgy döntöttem, meghagyom, hátha valaki ebből ismer magára - nem fűzök hozzá nagy reményeket, ám a remény hal meg utoljára [mert ő a gyilkos]...
Na, szóval ebben a „cikkben" nem sok tanító célzat lesz, viszont kifejteném, milyen szavakat nem szeretnék látni egy ooolyan jelenet kellős közepén, mert kábé annyira illenek oda, mint én egy fizikatanszékre...
Először is leszögezném, a szóismétlés rossz dolog. Remélem senkinek nem kell elmagyaráznom, mennyire irritáló, ha egy író annyira igényesen fogalmaz meg valamit, hogy ugyanazon mondaton belül már harmadjára olvasod, hogy VOLT.
Ahhoz, hogy elkerüljük a szóismétléseket, szinonimákat használunk, ami egy tök fasza dolog, így változatosabb lesz a szöveg, megcsillogtathatod a szókincsedet, én pedig nem fogok instant agyfaszt kapni a huszonharmadik VOLT miatt.
Viszont el kell, hogy keserítselek: nem minden szinonima alkalmazható minden szövegkörnyezetben. Például én a falat kaparom, amikor valaki az AJTÓ helyett azt írja, hogy NYÍLÁSZÁRÓ. Vagy tudjátok, az AJKAK, meg a PÁRNA esete...
Vagy, amikor egy erotikus[nak szánt] jelenet közepén ilyeneket olvasok [néhánnyal már régi ismerősként köszöntjük egymást, néhánnyal csak párszor találkoztam, de az is bőven elég volt]:
„megérintette a lány meredező HEGYCSÚCSAIT"
Öhm... hogy mit?
Megsúgom, a hegycsúcs itt a mell szinonimája szeretne lenni. És, mit ne mondjak, remekül hangzik. A műben eddig is csak elvétve találkoztunk az érzéki hangulattal, de szerintem ezen mondat után a romantika önmagát vetette ki egy nyolcadik emeleti ablakból.
[Ja, és közben a Word helyesírás ellenőrzője makacsul győzköd arról, hogy a „lánymeredező" egy létező szó.]***
„RÉS"
Na ja, hát ez azt akarja jelenti, amit...
YOU ARE READING
Wattpad faszságok
HumorEmlékkönyv, mely bemutatja azokat a hülye hibákat, amiket kezdőként mind elkövettünk; és azokat a megbotránkoztató trendeket, amelyek manapság terjednek a platformon. FIGYELEM: - Tartalmazni fog káromkodást. De még mennyit. - Tartalmazni fog '...