AVAGY : NAPPAL HÚGOM, ESTE DU-... JA, MI?!
Bevallom őszintén, mikor én először szembesültem a testvérszerelmes sztorik népszerűségével, én meglepetéssel vegyes hitetlenséggel fogadtam a jelenséget. Mert az errefelé tevékenykedő önjelölt megmondóemberek ugyan előszeretettel veszik elő a témát [a mellékelt példát épp most olvashatod], de általában végtelen szakértelemmel csak annyit közölnek, hogy: „Beszéljünk a testvérszerelemről! Fúj, ez undorító, inkább ne is beszéljünk róla!" Pedig ha kicsit belegondoltok, erre az alapra egy igazán komoly művet is föl lehet építeni [bár itt a zárójelben azért megjegyezném, hogy a valóságban beleszeretni abba a testvéredbe, akivel együtt nőttél fel gyakorlatilag esélytelen]. Hiszen egy ilyen történet „lényege" az lenne, hogy egy a kapcsolat résztvevői mindketten össze meg vissza szenvednek [a Word szerint a „visszaszenvedni" egy teljesen létező szó]; az érzelmeiket még maguk előtt is szégyellik és tagadják; ráadásul a legjobb esetben is életük végéig bujkálniuk és titkolózniuk kell majd még a családjuk előtt is. Szóval még mindig értetlen fejjel meredtem a kijelzőre, és fel nem bírtam fogni, hogy a „Szertárban egy rosszfiúval [plusztizennyóc!!]" és a „Huncut kislány extrákkal" olvasótábora [akik lincshangulatba kerülnek, ha legkésőbb a harmadik fejezet vége előtt nem következik be egy ágyjelenet], miért ugrik rá nekifutásból a harminc fejezetnyi kilátástalan tépelődésre.
Aztán megnyitottam a sztorit, és rájöttem.
Há' mert ebben aztán annyi tépelődés sincs, mint a faszénben önkritika. [Egy perces néma csenddel emlékezünk azokra, akik értették életem legbénább szóviccét.]
Komolyan, ezek két sorban lerendezték minden erkölcsi gátlásukat, amolyan „ah, de ő a bátyám, talán nem kéne szobára menni vele... pedig olyan izmos a karja a sok kapálástól... meggondoltam magam, szerelmes vagyok!"
Azt hiszitek túloztam.
[Gyorsan meggyőzte...]
Mondjuk ezek a kreálmányok testvért és szerelmet is legfeljebb nyomokban tartalmaznak. Mármint valószínűleg kínosan kellett volna éreznem magam, miközben erotikusnak gúnyolt vergődésüket olvastam, de egyszerűen nem voltam rá hajlandó. Mert ezek ott nem testvérek voltak, hanem két kartonbábú, történetesen éppen azonos vezetéknévvel. A cselekedeteikben és a mondataikban semmi, egyáltalán semmi nem utalt arra, hogy ezek ketten nemhogy testvéri, bármilyen kapcsolatban álltak egymással ezelőtt.
Ami meg a szerelem részét illeti... az egy dolog, hogy egy fejezeten belül többször hangzik el szerelmi vallomás, mint a „család" szó a Halálos iramban szériában – de az attól még nem lesz hiteles.
KAMU SEDANG MEMBACA
Wattpad faszságok
HumorEmlékkönyv, mely bemutatja azokat a hülye hibákat, amiket kezdőként mind elkövettünk; és azokat a megbotránkoztató trendeket, amelyek manapság terjednek a platformon. FIGYELEM: - Tartalmazni fog káromkodást. De még mennyit. - Tartalmazni fog '...