Külön-különkiadás

4.4K 427 152
                                    

AVAGY : LEÉGETEM AZ ÖT ÉVVEL EZELŐTTI CHRIST

Ez most tényleg nagyon különkiadás lesz, mert bár az itt olvasottak faszságok lesznek a javából, de nem a Wattpadról, hanem a telezsúfolt könyvespolcomról.

Kiskoromtól kezdve írok, de a Wattpadet akkoriban még szerencsére nem ismertem [pedig az a sok szexsztori biztos pozitívan hatott volna a fejlődésemre]; helyette minden fellelhető füzetet megtöltöttem az alkotásaimmal. Ezek egyébként a mai napig úgy viselkednek, mint a pókok – vagyis a ház bármelyik pontján orvul felbukkanhatnak, és minden takarítás alkalmával a találok néhányat [amúgy produktívan végzem a pakolást, az idő tíz százalékában tényleg csinálok valamit, a többiben meg fuldokolva vihogok ezeken a remekműveken].

Szóval, bár én marha szórakoztatónak találom múltbéli énem szerencsétlenkedését, egy ideig mégis kétséges volt, hogy ez a rész valaha is eljut a nagyérdeműhöz... mert hát el kell ismernem, ebben kevesebb lesz a tanító jelleg, mint Starbucks a Holdon.

Ám végül úgy döntöttem, azért megér ez egy misét, már csak azért is, hogy megerősítsem a Wattpad faszságok mögötti nagyon mély üzenetet: attól, hogy valaki leír egy vicces hülyeséget, még nem lesz hülye; valamint nem a kezdő írók ellen kell fellépnünk, hanem a hibáik ellen. Nem megalázni szeretném azokat, akiknek az írásaiból válogattam [őszinte leszek, legtöbbször még én sem tudom, honnan szedtem a példákat, nem írom fel sehova], csak illusztrálni pár hibát, amit jobbára minden kezdő elkövet. Én is. Mutatom!

>> ÖRÖKTŰZ <<

[Az alapkoncepció egy fantasy világban játszódó katyvasz: főszereplőnk valamiért vámpír, bár a családja emberekből áll – egészen addig, míg a király ki nem nyiffantja őket, mert gonosz, meg egyébként is hétfő reggel volt.
Tesco-gazdaságos-Edward-Cullen tehát bosszút esküszik, de mikor megölhetné az uralkodót, a hercegnő megállítja, és kiderül, hogy a csaj az ő nővére, aki annak idején mégsem halt meg, sőt, a király saját lányaként nevelte föl... és kicsi-Chris gondolom ekkortájt látta először a Zorrót.
Vámpírnaplopónk tehát börtönbe kerül, de aztán a nővérével együtt elszöknek, majd elhatározzák, hogy megállítják a királyt, aki sunyiban fekete mágiával szeretne örökéletűvé válni.]

„Hónapokig élhetünk élet és ital nélkül..."

[Tökéletesen körülírtam a nyári tevékenységemet.]

„... élettelenül heverő holttestét..."

[Még szerencse, hogy nem élettel teli volt az a holttest, mert akkor a vámpírok mellett a zombik is tiszteletüket tették volna a sztoriban.]

„A KIRÁLY HATALMA MAGA A KIRÁLY..."

[A mai napig ez a jelmondatom.]

„Még szerence..."

[...hogy ez nem egy kemence...
Hajnali fél három van, mikor ezt írom, és említettem már, hogy szeretem az iszonyat szar szóvicceket?]

„- Egy örző őrzi a tüzet...
- Nem értem..."

[Na, téged sem az eszedért szeretünk lányom!]

„Azt ordította, hogy senki nem tud itt jól harcolni, és valószínűleg nincs is semmi a barlangban, az elveszett társaik pedig csak a bolondját járatták velük.
Én ezt egy percig sem hittem el. Azonban úgy látszott, a katonák bedőltek a cselnek..."

[Ravasz, manipulatív dög ez a király...]

>> KIRÁLYOK ÉS ÁRNYAK <<

[Én mondtam, hogy ez egy ötéves projekt volt! Az idézetek valószínűleg a legelső változatból származnak. Azóta sok minden változott (csak a klisék maradtak). Komolyan, a főszereplő többször váltott nevet, mint ruhát: most éppen Yv(ette) néven fut, de volt ő már Iv(ett), Lya(nna) és Cat(herine) is...
Önpromó: ha esetleg érdekel a cselekmény, akkor tessék beleolvasni a nagyon újraírt változat eddig publikált két fejezetébe, nem lövöm le a poént!]

„Visszatérve a folyosókra, épp lépteket hallottam a hátam mögül. Csizmák kopogtak a padlón. Szükségtelen lett volna egyáltalán megpróbálnom, hiszen egy simafalú alagútban ez elég bonyolult."

[Ott van az a logikai kapcsolat a három mondat között, csak te nem vagy elég részeg ahhoz, hogy észrevedd!]

„A villa neve Castel Shadow, ami ha jól tudom Árnyékvárat jelent, bár nem vagyok perfeckt angolból. Egy dél-angliai településtől Corna of Ramon-tól nem messze lakom, vagyis a semmi kellős közepén."

[„No speak English, no speak English, I'm Hungary!" közölte kicsi-Chris a megírás évében Los Angeles utcáin bóklászva – csak két évvel később kezdett angolt tanulni, középsuliban. De jó látni, hogy ezek szerint akkoriban a tős-gyökeres angolok sem álltak nála sokkal jobban a saját nyelvük terén...]

„- Heló. Te meg ki vagy? - szegeztem neki a kérdést mindenfajta kérdés nélkül, és talán kicsit durvábban, mint akartam."

[Nincs kérdésem.]

„Szakadt farmert, edzőcipő feliratos pólót viselt."

[Októbertől megvásárolható a webshopunkban!]

[Októbertől megvásárolható a webshopunkban!]

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

>> HAMUBÓL ÉS VÉRBŐL <<

„Ekko vá a tömlöc ajtaja."

[Mikor hajnali kettőkor fejezed be a második részt, és másnap, mikor visszaolvasod, mit alkottál, a fejezetvégi hatásvadász zárómondat helyén... ez fogad. Komolyan mondom, nem tudom, mit kívántam kifejezni.
Ja, ez meg amúgy csak kéthetes...]

Srácok, azt hiszem, a hülyeség kiapadhatatlan forrására találtam a saját személyemben... Kérdésem a következő lenne: érdekelne még titeket hasonló „tartalom", vagy maradjak inkább mások marhaságainál, és húzzak vissza fantasyt írni?

CHRIS VOLTAM

Wattpad faszságokOnde histórias criam vida. Descubra agora