AVAGY: A TANÁR-DIÁK PÁRZÁSI TÁNC
Halihó! Ha esetleg nem lenne elég idegborzoló a karácsony előtt, az utolsó pillanatban a minden után szaladgálni, akkor hadd segítsek rá én is egy kicsit a kellőképpen frusztrált lelki állapotodra!
Úgy döntöttem, most pofázok egy kicsit a Wattpadon nagyon divatos, de véleményem szerint nem helyén kezelt jelenségekről. Az alcímből valószínűleg már kikövetkeztettétek, miről lesz szó ebben a részben: a tanár-diák kapcsolatról.
Őszintén bevallom, fogalmam sincs mennyire gyakoriak az efféle viszonyok szerte a világban, de az biztos, hogy létezik ilyesmi. Csak hát marhára nem olyan formában, ahogyan azt leírják...Ha sokat barangolsz a Wattpadon, feltehetőleg belefutottál te is már egy-egy ilyen sza-... műbe... ha viszont olyan szerencsés vagy, hogy mégsem, akkor gyorsan ismertetném, miről is szól nagy általánosságban egy ilyen sztori.
[Tanárbácsi és diáklány párzótáncáról lesz most szó, mert az az a leggyakoribb a „műfajban", de aki nagyon keresi, az bármilyen nemfelosztásban találhat ilyen szutykot, nem kell elkeseredni.]
Első eset:
Mr. Szexi az első napján besétál az osztályterembe, és nemtől függetlenül az összes bent tartózkodónak csorogni kezd a nyála, mert megbukni matekból az olyan vonzó. A tanár természetesen nagyon perverz, mert egy diplomát le tudott tenni, de az fel sem merül benne, hogy ha valaki nem vevő az ilyen közeledésre, az akár értesítheti is az igazgatóságot és/vagy a zsarukat. Főszereplőnk azonban nagyon is vevő rá, szóval szexjelenet. Sokszor. Egynémely felesleges bonyodalmak merülnek fel a háttérben [például megcsalás, pillanatok erejéig felszínre törő józanész, értelmetlen hiszti]. Összejönnek. Minden fasza meg rózsaszín.Második eset:
Főszereplőnk vonzónak találja az új tanárt, viszont nincs halálosan belezúgva. Mr. Szexi azonban egy féreg, és valamivel zsarolja hősünket, és kényszeríti, hogy feküdjön le vele, meg egyebek - szóval az én olvasatomban gyakorlatilag megerőszakolja...
Tippeld meg, mi lesz a sztori vége! Ne olvass tovább, tippeld meg! Megvagy? Jó.
Ha arra szavaztál, hogy a végén a főszereplőnk valahogy megszabadul a tanári zaklatásról, a fickót pedig szirénázva szállítják a dutyiba... akkor sajnálom, de te még túlságosan is bízol az emberiségben. Ugyanis azzal ér véget a történet, hogy ezek ketten összejönnek. A csávó zsarolta a főszereplőt, mindenfélére kényszerítette, terrorban tartotta... aztán összeszerelmesednek. Érted? Nem érted, mi? Én se értem.A közös a két esetben az, hogy a tanárnak mindenképpen nagyon helyesnek kell lennie [esetleg valami hírességnek, például a sokat emlegetett Justin Biebernek, vagy a One Directionös csávónak], mert ha teszem azt egy középkorú, kopaszodó, sörhasú fazon lenne, akkor már persze rögtön undorító perverz lenne belőle szexi tanítóbácsi helyett...
Ami az első esetet illeti... ezzel kapcsolatban elég sok logikátlanságot tudnék felsorolni, úgy, mint:
1. De tényleg, honnan a rákból tudja a tanár, hogy pont az általa kiszemelt valaki lesz vevő az ő közeledésére rögtönazonnal? Vagy annyi tinikurvát látott már életében, hogy már szagról felismeri őket? De jó, tegyük fel, hogy a lány kezdeményezett...
2. A tanárnak miért pont az a csaj kell, akit maximum két nappal azelőtt sikerült megpillantania a névsorolvasásnál? Mármint, ha olyan kibaszott mód helyes, miért nem tud egy korban hozzáillő hölgyet felcsípni a kocsmában? Mi van abban a lányban, amiért megéri neki kockáztatni az állását? És azt a rohadtul különleges jellemvonást hogy a túróba ismerte fel benne két fucking nap alatt?
3. Egyáltalán miért nem félti az állását meg a jó hírét? Miért nem merül fel benne, hogy talán nem a tanári közepén kéne henteregni, miért nincs benne több tépelődés?
4. A végén nagyon happy módon összejönnek... de örökre titkolni fogják a kapcsolatukat? Vagy ha nem, mit szól hozzá a lány baráti köre? A családja? Képzelem azt a szép kis bemutatkozást...
Tanár: „Jó napot, Kurvinca pasija vagyok, meg amúgy a nyelvtantanára is."
Apa: „Aha, akkor most már értem, hogy lehet, hogy a lányom ötös nyelvtanból, pedig igénytelen pornósztorikat tölt fel Wattpadra!"Egyszerűen annyira... NONSZENSZ!
Viszont, ami a második esetet illeti... furcsa, hogy ezt mondom, de abban már lehet némi ráció. Mármint... ha a tanárnak olyan fétise, van, hogy kifejezetten fiatalokhoz vonzódik, akkor igazából érthető, hogy miért szemeli ki a főszereplőnket. Azzal pedig, hogy zsarolja [teszem azt egy meztelen képpel, vagy ilyesmi], be is biztosította magát; az áldozata nem fog beszélni senkinek.
És ebből igazából egy nagyon mély történetet is ki lenne hozni, ami arról szól, hogy hogyan törj ki a zaklatás ördögi köréből, vagy, hogy hogyan tud lelkileg tönkretenni az ilyesmi... De nem geci, ez arról szól, hogy ha valaki fenyeget, zsarol és erőszakoskodik veled AKKOR JÖJJ ÖSSZE VELE!Hát én előrefelé fogok hátraszaltózni mindjárt. Mi a szar? Ismétlem: mi a szar?
A zaklatás aranyom, az tönkre tud tenni lelkileg. Mindenféle mentális problémába, akár még öngyilkosságba is hajszolhat egy zaklató. Vagyis. Kurvára. Nem. Romantikus.
Tudod, mi lehet a romantikus? Ha az áldozatnak van egy barátja, aki végig mellette áll, észreveszi, hogy valami nincs rendben, és segít neki kimászni a szarból, aztán támogatja, amíg valahogy túlteszi magát a traumán, amit az a beteg ember okozott neki. Na, abból ki lehet hozni egy szerelmi szálat.
És látom, már valaki el is kezdte vérben forgó szemekkel gépelni, hogy: „dehátastockholmszindróma!" A Stockholm-szindróma fogva tartó és fogva tartott között alakulhat ki, szóval igazából akár le is vetíthető erre a szituációra... De a büdös nagy igazság az, hogy nem véletlenül van benne az elnevezésében az a „szindróma" szócska - vagyis ez minden, csak nem egészséges, és nem normális.És az, hogy olyasmit romantizálnak emberek, amit mocskosul nem kéne, tényleg káros lehet a fiatalabb korosztályra. Persze, most mondhatjátok: „jólvan Chris, mindenki emlegeti itt a fiatalokat, de azért nem olyan befolyásolhatóak ők se." Ezt cáfolnám.
Sajnos az eredeti kommentet nem találtam meg, hogy beillesszem, de még emlékszem, hogyan szólt, azt hiszem, egy életre beleégett a retinámba a dolog...„Bárcsak nekem is lenne egy ilyen tanárom! *-*"
A tanár a történetben többször is olyasmire kényszerítette a lányt, amit az nem akart, terrorizálta és megalázta...
Remélem, ez a komment csak irónia akart lenni. Mert ha nem, abba én nem szeretnék belegondolni...Összegezzünk!
Tehát... egy szóval sem mondom, hogy ne írjatok tanár-diák kapcsolatról, mert ha ez az a téma, ami téged megihlet, akkor ki vagyok én, hogy eltiltsalak tőle? Lehet, hogy valami igazán minőségi írás fog megszületni általad. Szóval csak arra kérlek, hogyha ilyen jelenségről szeretnél írni, akkor rendesen gondold át a dolgokat.
De ha csak tömény pornót szeretnél összeokádni, akkor inkább válassz valami kevésbé tépelődős-kételkedős szituációt!
Vagy tudod mit? Inkább ne írj tömény pornót!Addig is előre is boldog karácsonyt, és óvakodjatok a perverz tanároktól!
CHRIS VOLTAM
ESTÁS LEYENDO
Wattpad faszságok
HumorEmlékkönyv, mely bemutatja azokat a hülye hibákat, amiket kezdőként mind elkövettünk; és azokat a megbotránkoztató trendeket, amelyek manapság terjednek a platformon. FIGYELEM: - Tartalmazni fog káromkodást. De még mennyit. - Tartalmazni fog '...