1. fejezet

648 20 0
                                    

Az ember sose tudhatja mikor bukkan rá éppen a szerelem és ezt Sam és Dean nem is tudta mennyire igaz míg meg nem történt velük az a dolog, ami. És így utólag visszagondolva már nem is bánják úgy a dolgokat mit elején gondolták volna. Az életük az egyik vadászatuk közben fordult a feje tetejére amikor egy kis városban fura gyerek eltűnések miatt mentek nyomozni. Először nem is tűnt a dolog veszélyesnek ahogy Bobby mondta a telefonba.

- Te Dean neked ez nem fura olyan érzésem van mintha valaki csapdát akarna állítani nekünk.

- Ne butáskodj Sammy nem lesz semmi gond.

Ezek után csendben telt az út az Impalában egészen a város határáig, ahol már annyi volt a feszültség a kocsiban, hogy Sam nem bírta tovább és megszólalt.

- Dean én ezt nem hiszem el, hogy nem érzed te is ezt. És ne nézzél így rám. Látom, hogy van valami, amin rágódsz.

- Hát ennyire akarod tudni akkor elmondom. Tudod az a nagy helyzet, hogy az idegesít kurvára, hogy itt rinyálsz és nem akarod megcsinálni mikor Bobby kérte ezt a szívességet mert ő is vadászaton van és mit azt észreveheted egy ember nem tud két helyen lenni!

- Várjál már egy kicsit Dean! Mi az, hogy Bobby is vadászik? Mikor beszéltél vele?

- Szerinted mikor te sügér tegnap mikor a motelba mentem vissza akkor hívott.

- Nekem ez akkor is fura.

- Miért?

- Azért, mert ha lenne valamilyen ügy itt akkor Bobby miért nem mondott többet?

- Nem tudom Sammy de ha te nem szeretnél jönni nem erőltettem kiraklak itt vagy egy közeli motelnél és ha végzek felszedlek.

- Nem Dean ez így nem lesz jó megyek én is veled. Na indulj.

- Oké de utána már ne nyavalyogj.

Megérkeztek a városba, ami így az Impala ablakán kinézve normális kis városnak tűnt, de először szállást kellett találniuk, ami nagyon nehezen ment mert valamiért az összes motelnél telt ház volt, ahol jártak eddig. Dean már nagyon ideges volt mert nem az, hogy nincs szállás, de mindenhol azt gondolták, hogy együtt vannak és nem az, hogy csak gondoltak rá, hanem célozgattak dolgokra a kapcsolatukba, ami alapból nem is volt mert testvérek, amit a motelokban dolgozok nem akartak elfogadni. Ezért már a város utolsó motelénél jártak, ahol kaptak egy franciaágyas szobát ugyanis ez volt utolsó szoba, de ez is a lakodalmi részlegben. A két testvér azt se tudta hirtelen hova nézzen a döbbenetében mivel a szoba, amit kaptak már foglalt volt visszamennek a recepcióra. Sam ért oda előbb így ő is beszélt mivel Dean nem volt hajlandó mert eddig ő beszélt minden motelnél és hát annak meg is lett az eredménye.

- Hölgyem a szoba, amit adott már foglalt volt.

- Elnézést kérek itt egy másik kulcs.

Felmentek a másik szobába, ahol minden rendben volt egy kétágyas szimpla kis szobát kaptak. Már estefelé járt ekkor az idő mikor beértek a szobába és ezért inkább másnapra tervezték a nyomozás kezdetét.

- Te Dean neked nem fura ez az egész az emberekkel meg ahogy viszonyulnak hozzánk?

- De nekem is fura, de már megszokhattad volna, hogy milyenek néha az emberek és itt, mint láthattad tényleg van valami, de most menj aludni holnap beszélünk.

- Várj hova mész?

- Szerinted? Megyek körülnézni a közeli bárba és ne várj ébren.

Kacsintott Samre és kilépett az ajtón. Sam megvonta a vállát és nem foglalkozott azzal, hogy a bátyja lelépett, hanem elment fürödni és mivel fáradt volt hamar el is aludt ahogy a párnára ért a feje. Ez időben Dean a bárban ült és iszogatta a sörét meg nézelődött kit szedjen fel ma estére, de ez valamiért nem sikerült neki mert mindig kosarat kapott. Már kezdte idegesíteni a folytonos kudarca ezért inkább csak a pultnál maradt és csak piált, de egy idő után már kiszolgálni sem akarták, hanem mondták neki, hogy elmegy vagy kidobják. Nagyon nem akart visszamenni még ezért inkább úgy döntött sétál egyet. Már egy ideje bolyongott a motel körül aztán mikor már egyre többen bámulták meg úgy döntött vissza megy Samhez és alszik egyet. De nem várt fejlemény fogadta, ami az, hogy öccse még fenn van és nem kicsit ideges ezért úgy gondolta jobb, ha ő kezdi a beszélgetést.

- Sammy hogy-hogy nem alszol?

- Mi az hogy-hogy nem alszol mikor az egész város majdnem csak a nyakamra járt mióta elmentél és számoltak be arról, hogy éppen mit csinálsz!!

- Hogy mi van?? Nem is csináltam semmit még egy csajt se tudtam felszedni!

- Ja hallottam róla és kíváncsi vagy miért nem sikerült?

- Na mondd már!

- Itt a motelben az egyik biztonsági kamera felvette, hogy lelépsz és én ugye nem mentem aztán a csaj itt a recepción úgy döntött felhívja az összes bárt és beszámolnak róla, hogy éppen meg akarsz csalni és ki találták, hogy megakadályozzák ezt.

-HOGY MI VAN!!! Ezek nem normálisak!! Miért nem mondtad nekik, hogy nem vagyunk együtt??!

- Mondtam én nekik, de erre is volt válaszuk, hogy majd ők visszazavarnak hozzám.

- Hát jó de most kurvára felbasztak agyilag, hogy ilyen nyomorékok.

- Nyugi Dean aludj egyet holnap meg majd dumálunk a városiakkal, hogy nagyon félre értetek valamit.

A két testvér lefeküdt aludni, de csak nagy nehezen jött álom a szemükre.

A szerelem mindenhol megtalálja az embert! [Wincest]Where stories live. Discover now