Másnap reggel egy meglepetés várta őket Sam nem volt a szobában. Már az egész szobát felforgatták, de semmit nem találtak, ami a nyomára vezetne.
- Hogy nem vetted észre Dean, hogy az öcséd eltűnt mellőled!?
- Úgy, hogy aludtam, de ennyi erővel te is észreveheted volna vagy Bobby.
- Na jól van most már állítsátok le magatokat mert így nem megyünk semmire.
- Jól van na csak ideges vagyok.
- Ezt megértem Dean de akkor se kell így beszélned, de neked se John. Most pedig megyünk és reggelizünk aztán közben meg kitaláljuk mi legyen.
Fogták magukat és elmentek a közeli étterembe enni. Eközben Sam elkezdett ébredezni a szobájukban, ahol nem volt senki. Ezért felkelt az ágyról és ki akart menni az ajtón, de nem tudott. Majd meg is jelent mellette egy ember.
- Na végre, hogy felkeltél már azt hittem egész nap aludni fogsz. De kezdjünk is bele. Először is ülj vissza az ágyra és utána kérdezhetsz bármit válaszolni fogok.
Sam úgy is tett ahogy azt az idegen kérte. Majd ahogy kényelembe helyezte magát fel is tette az első kérdést.
- Ki maga?
- Horatius vagyok.
Ez meglepte Samet mert mindenre gondolt csak erre az egyre nem.
- Hol vannak a többiek?
- Téged keresnek.
- Miért hiszen itt vagyok.
- Igen itt vagy de láthatatlanul mert el akartam neked mondani mindent, hogy majd te elmond a többieknek.
- És mit akart elmondani?
- Elmondok mindent, de ne kérdezz bele, ha a végre van mégis kérdésed akkor tedd fel rendben?
- Rendben.
- Akkor kezdem is. A családom történetét azt már tudod így azt nem mondom el. Hanem azt, hogy hogyan győzhetitek le őket az anyjukkal együtt mert ő is benne van az egészben. Először a feleségemet kell kiiktatni mert ő jelent nagyobb veszélyt. Azt pedig úgy lehet megoldani, hogy elvisztek hozzá és én rábeszélem arra, hogy menjünk el a városból mert mi ketten elhagyhatjuk csak akkor megszűnik a varázs, ami életben tart és meghalunk ahogy átlépjük a városhatárt. A lányaimat pedig úgy győzheted le, ha megcsináljátok a kilenc próbát és nyertek. Ami után az következik majd, hogy átléphetik ők is meg ti is a határt csak ők meghalnak míg ti élhetek tovább egy ajándékkal, amit akkor kaptok meg a bátyáddal amikor átlépitek a határt. És kb. ennyi lenne röviden. Van kérdésed?
- Van nem is kevés.
- Gondoltam na akkor halljam azokat a kérdéseket.
- Rendben. Miért gondolja, hogy a felesége magával megy meghalni?
- Mert úgy tudja, hogy már rég halott vagyok és csak azért van a lányokkal mert nem akar egyedül lenni.
- És ezért a halálba is menne magával?
- Igen mert a lányaim átkoztak meg azzal, hogy Emily ne lásson és halljon mert ha látna és hallana nem tudnák manipulálni úgy ahogy éppen kedvük tartja.
- Ez eddig rendben van, de mi is azaz ajándék?
- Azt nem mondhatom el mert akkor lehet nem is úgy történnének a dolgok ahogy kell mert lehet valamelyikőtök megakadályozná.
- Ennyire rossz lenne, azaz állítólagos ajándék?
- Az attól függ honnan és kinek a nézőpontjából látjuk és tapasztaljuk a dolgokat.
YOU ARE READING
A szerelem mindenhol megtalálja az embert! [Wincest]
FanfictionEgy félre sikerült vadászat vagy csapdába csalás kinek, hogy tetszik volt a fiúk végzete és életüknek a legjobb pillanata. Tele próbákkal és buktatokkal ki kell állniuk egymás és a szerelmük mellett mert ha nem teszik akkor vesztenek és meghalnak va...