2. fejezet

382 21 0
                                    

Másnap mikor felkeltek csak a fáradtság volt, ami rájuk tört mintha egész éjjel fenn lettek volna. Miután elvégezték a fürdőszobai dolgokat akkor vették észre azt a szembetűnő dolgot is, hogy nem is reggel van, mint gondolták, hanem már délután egy óra van.

- Sammy hogy a pokolba aludtunk el ennyi ideig?

- Nem tudom, de én így is úgy érzem mintha nem aludtam volna semmit te nem?

- Dehogynem én is így érzem, de a munkát már ma el kell kezdeni.

- Rendben de előtte menjünk enni mert majd éhen halok.

Elindult kifelé majd mikor észrevette, hogy bátyja nem követi vissza nézet.

- Dean nem jössz?

- De megyek csak olyan fura érzésem van a mai nappal kapcsolatban.

- Hát ez a nekem már azóta, hogy beléptünk a városba.

- Hagyd ezeket a világ meg váltó dolgokat kaja utánra ma még nem ettem semmit ahogy te se.

És végszóra meg kordul Sam gyomra. Ahogy elsétálnak a recepció mellet kifelé menet ki szól nekik a tegnapi biztonsági kamerás lány.

- Hé, elnézést lenne egy kérdésem beszélhetnék veled négyszemközt?

Néz Samre kérdőn.

- Persze. Várj meg.

Tekint Deanre majd arrébb sétál a lánnyal. Amikor kellő távolságra érnek szembefordul a lány Sammel.

- Na végre kettesben vagyunk amúgy Kate vagyok, de azt akartam kérdezni minden rendben van veled a tegnapi után?

- Örvendek igen minden rendben van, de mondani is akartam neked valamit.

- Micsodát?

- Azt, hogy te és a városiak nagyon félre értettétek a dolgokat mert mi nem vagyunk együtt Deannel mert ő a bátyám, de ezt már mondtam tegnap is mi ebben a hihetetlen?

- Hát tudod egy jóslat az, ami miatt gondoljuk, hogy ti lehetek azok vagyis inkább reméljük, de ahogy mondod ez akkor nem igaz na mindegy mentem dolgozni.

- Várj! Mi a jóslat?

-A jóslat az, hogy egy fiú testvérpár egymásba szeret, vagyis már úgy jön ide a városba és akkor megszűnnek végre a gyerekrablások meg a csa...

És ekkor csengettek a recepción.

- Mennem kell majd még beszélünk szia.

- Szia.

Sam visszasétál Deanhez.

- Na hallottál mindent jól?

- Nagyon prímán hallottam mindent és kissé meglepődtem.

Ezt úgy oldották meg a fiúk, hogy adóvevő módba kapcsolták a telefonjukat mielőtt lejöttek volna.

- Na menjünk kajálni aztán majd ott megdumáljuk.

- Rendben menjünk.

Majd beültek az Impalában és elhajtottak egy kajáldáig. A kajáldában annyi volt, hogy Deanre eléggé csúnyán néztek Samre meg sajnálkozón. Nem időztek sokáig csak megkajáltak és már menni is készültek mikor oda ment Samhez egy ember.

- Helló Ben vagyok a hely tulaja szeretnék négyszemközt beszélni veled, ha lehet?

- Persze. Várj meg a kocsiban mindjárt jövök.

Dean kiment míg Sam és Ben elmentek az irodába.

- Foglalj helyet. Kávét?

- Köszönöm nem.

A szerelem mindenhol megtalálja az embert! [Wincest]Where stories live. Discover now