Reggel ugyanúgy ébredtek ahogy elaludtak egymás karjaiban. És nagyon kiszállni se volt kedvük az ágyból, de ahogy végig gondolták ezt az egészet hallották is ahogy a rendőrautók elsüvítenek a motel előtt. Így hát muszáj volt kikelni az ágyból mert a démon boszik megint valamit csináltak. Ahogy kikeltek az ágyból akkor vették észre a falra felírt szöveget mi szerint:
Három napotok van meg találni a gyilkost vagy Sam látomása teljesülni fog. M.
- A kurva életbe miért kell ebbe a rohadt városba igaznak lenni-e mindenek.
- Nem tudom Dean de eléggé aggasztó, hogy már itt vagyunk hat napja és még mindig nem találtunk semmit se róluk. Ráadásul az ügybe belekerült még egy ügy.
- Azért nem kell azonnal a legrosszabbra gondolni eddig mindegyik melónkat megcsináltuk a mostani igaz kicsit nehezebb, de megoldjuk.
- Rendben akkor telefonálok egyet és mehetünk.
- Oké akkor addig szerzek kaját.
Amint Dean kilépett a szobából Samnek megcsörrent a telefonja.
- Szia apa hogy-hogy hívtál?
- Szia Sam csak azért, mert találtam valamit az ügyben, hogy mire mehetett ki az akkori átok, ami mára puszta szórakozássá vált nekik.
- Na és mit találtál mert mi sehol semmit nem találunk róluk.
- Azt, hogy volt régen egy testvérpár kik kiálltak valami próbákat, de mivel nem ők voltak a kiválasztottak démonok lettek. De ezzel csak annyit, hogy a próbákat ki lehet állni még ha nehéznek is tűnnek mert kilenc próba van összesen.
- Kösz az infót az emailt megkaptad a jóslatról?
- Megkaptam és eddig még csak ezt találtam majd még keresek addig is vigyázzatok magatokra.
- Rendben vigyázunk szia.
Amit lerakta a telefont hívta is a következő személyt.
- Helló Bobby találtál valamit az ügyünkben és az emailt megkaptad?
- Helló Sam igen megkaptam és van valami érdekes, amit nem tudom tudtatok-e.
- Na mi az Bobby mond már!
- Jól van na háromszor kell csókolóznod a bátyáddal, hogy ne tudjanak titeket elválasztani egymástól a démon boszik.
- Rendben ez hát eléggé tanulságos a maga módján így most már értem miért nem történt velünk semmi éjjel.
- Vagyis azt mondod szerelmes vagy Deanbe?
- Nem tudom milyen a szerelem Deant azóta szeretem mióta az eszemet tudom, de mostanában mintha többet éreznék iránta mit testvéri szeretet.
- Hát ebbe nem tudok segíteni, de ha van valami még akkor szóljatok ám.
- Rendben szólunk, de most megyek mert bármelyik pillanatba visszajöhet Dean a kajával.
Végszóra ahogy Sam lerakta a telefont és belépett Dean a kajával.
- Minden rendben Sammy?
- Hát persze csak valamit megtudtam és kicsit meglepődtem.
- Na és nekem is el szeretnéd mondani vagy itt fogsz ülni az ágy szelén egész nap?
- Nem csak á inkább hagyjuk az van, hogy apa azt találta, hogy kilenc próba lesz összesen és Bobby meg azt, hogy háromszor csókolózunk akkor elválaszthatatlanok leszünk a démon boszik ellen.
YOU ARE READING
A szerelem mindenhol megtalálja az embert! [Wincest]
FanfictionEgy félre sikerült vadászat vagy csapdába csalás kinek, hogy tetszik volt a fiúk végzete és életüknek a legjobb pillanata. Tele próbákkal és buktatokkal ki kell állniuk egymás és a szerelmük mellett mert ha nem teszik akkor vesztenek és meghalnak va...