006. való élet
- mióta tartjuk jó ötletnek,hogy találkozunk a többiekkel?-pakoltam be a táskámba,miközben manuhoz beszéltem.
- nyugalom nem lesz semmi,zachhel is jól el lesztek.-húzott magához,majd átölelt.
- de annyira rossz előérzetem van.-
- induljunk el és nem kell aggódni.-puszilta meg homlokom és elindultunk. körülbelül olyan 15 perc múlva ki is értünk a parkba. elindultunk hozzájuk,viszont én megtorpantam és elengedtem manu kezét.
- miért álltál meg?-
- ez nekem sok,1 év után újra látni,alig beszéltem vele.-öleltem át és kisebb szipogást hallhatott manu.
- nyugodj meg először is,másodszor pedig nem lesz semmi baj és ne sírj baba.-csókolt meg hosszan,és összekulcsolta ujjainkat.
- bízz bennem.-mondta és elindultunk hozzájuk. majd pár perc múlva meg is érkeztünk.
- sziasztok.-köszöntünk és megöleltem mindenkit persze csak zach maradt hátra. odaléptem hozzá és vártam,hogy reagál. meglepődtem amikor átölelt,de utána egyből szorosan öleltem én is. mindketten tudjuk,hogy hiányoztunk egymásnak és,hogy ez az 1 év sok volt,hogy nem beszéltünk és nem is találkoztunk. de most probálok vele mindent megbeszélni.
- hiányoztál faith.-szólalt meg miután elengedtük egymást.
- te is nekem zach.-mosolyogtam,majd visszaálltam manu mellé.
- merre tervezünk menni?-kérdeztem rá.
- valamit vacsorázni biztos,meg tengerpartra menni. a többi meg majd jön magától.-válaszolta elle és máris elindultunk a partra.
- odamegyek zachhez.-engedtem el a kezét manunak és előre sétáltam hozzá.
- beszélhetünk?-
- persze,mi történt miután elmentél la-ből?-
- beszélgettem a többiekkel és sorolhatnám még egy jó ideig,hogy mi történt velem.-válaszoltam.
- nem bánt,hogy manu-val együtt vagyunk?-kérdeztem.
- nem,örülök a boldogásodnak.-mosolygott és felém fordult. megálltunk és a többieknek szóltunk,hogy majd mindjárt megyünk mi is.
- csak tudod,tavaly nyáron még velem voltál. és azt is tudom mennyire fontos voltam neked,azok az éjszakák amiket a parton töltöttünk és tudom,hogy még mindig emlékszel mindenre ami velünk kapcsolatos. tudd,hogy még mindig szeretlek.-suttogta a fülembe,majd elhajolt és elindult előre. időm se volt válaszolni így visszasétáltam manu mellé.
a nap hátralévő részében a parton töltöttük a fél napot,vacsoráztunk majd mindannyian elindultunk haza,mivel az egész nap lefárasztott így este már nem is nagyon csináltam bármit,hanem lefeküdtem aludni. nem semmi nap volt a mai....
*****
'18.12.24
boldog karácsonyt mindenkinek!🎄❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
last summer ✧ z. herron ✔
Hayran Kurgu" zach és faith tavaly nyáron egész végig együtt jártak. de a nyár végével szakítottak és úgy tettek mint akik nem ismerik egymást. " kezdés: '18.11.03 befejezve: '20.05.26 zach herron ff.