Arkamı dondugumde ayaz adındaki o çocuk elindeki kolayı üzerime dokmustu. Kahretsin ya! diye bağırdım gozlerime şaşkın şaşkın bakıyordu. Bi yerden hatirlicam ama bulamıyorum dedi. Üzerime kola döktüm. Farkında misin? dedim. Umursamazca ilerledi. Neyse ya önemli değil bi akilli da beni bulmazki diye homrudanarak lavobada uzerimi temizledim. Aslında ayaz denen o cocugu gözüm bi yerden isirmisti ama anlamadim. Benim tanıdığım ayaz ismi bi tek eski erkek arkadasimin ismi. Kesin yanlis hatırladım diyip lavobadan dışarı dogru ilerlerken ayazi gördüm Pardon! resmen okuldaki bütün kızları. Hepsi ayazin etrafındaydi. Simdi anladım neden bu kadar umursamaz oldugunu. İcim rahatladı. Benim tanıdığım ayaz bu ayaz değildi. Bu kotu ve popüler cocuktu. Benim erkek arkadasim popüler ya da kotu cocuk değildi. Aras yanıma geldi. Hani su her görevi birlikte yapacağım tatlı şirin çocuk. Meraba Ada diye gülümsedi. Meraba aras bi sorun mu var diyip tebessüm ettim. Hayır sorun yok da tüm devreler birleşip okulu temizlicekmisiz yarın dedi. Ne?! Cumartesi sabahı erken mi kalkmak zorundayım? Pf peki ya tamam diyip sırıttım sonra bi anda ikimizde kahkaha attık cidden çok şeker biri. Sevdiği kişi çok şanslı. Tam kahkahamızı bitirmiştik ki soluma baktım. Ayaz sinirli bi şekilde bize bakıyodu. Sonra hemen koşa koşa odamıza çıktık. Aras beni odanın kapısının önüne kadar bıraktı. Sonra o da kendi odasına girdi. Ne tesadüf ki Ayazın devresi İrem ile aynı odada kalıyoduk ve Arasla Ayazda aynı odada kalıyodu. Tam yanımızdaki odada kalıyolardı. Bu arada devre demişken polis öğrencilerinin çoğunun kullandığı bi kelimedir. Devrem falan derler hani. Severim bunu. Saat 12den sonra yazı yazdığım bi defterim vardır. İremde uyuduktan sonra defterimi açtım. Ve tam olarak içimden neler geçiyosun her harfine kadar yazdım. Bu beni rahatlatır. Ayaz ve Arastan bahsettim. İkisi de çok farklı. Ayazı hiç sevmemiştim. Gıcık biri. Ama aras onun tam tersiydi. Aras kankam gibiydi. Yani bir çok görevimiz olucak. Ve hani sevmem falan saçma olurdu. Ama ayaz tam bi ahmak. kibirli her şeyi yaparım havasına bürünmüş bi aptal. Çok mu ağır oldu? Neyse kimse bilmiyo zaten bu defteri...
Sabah erkenden kalktım. Üstümü giyinip odadan çıktım. Yan odaya doğru yönelip kısık sesle Araaas, hadii bugün okulu temizlemiz gerekiyomus ya dedim. Cevap gelmedi yine kısık bi sesle Araaas hadisene. Dedim. Bi anda kapı açıldı. Karşımda amaçsız ve sinir bozucu bi sırıtış vardı. Ben Arasa seslendim dedim. Bugün bütün devreler temizlik yapıcak devrem. O yüzden bizde erken kalktık. Hea tabi sen özel olarak ARAS dersen o ayrı bi mesele dedi sinir bozucu bi şekilde. Ne alakası var? İkimiz eşleştiğimiz için onu çağırdım. Seninde İremi çağırman gerekiyo dedim. Sırıtarak biz çoktan başladık temizliğe. Aras aşağıda. O kadar güzel uyuyodun ki kıyamadı dedi gıcık tavrıyla. Dil çıkarıp aptal dedim. Yine sırıttı. O sırıtınca ben sinirleniyodum. Bu yüzden aşağı indim. Tam ilerlerken iki kız yanıma geldi. Ayazla neden bu kadar yakın temasta bulunuyosun?! dedi biri. Güldüm ve geçtim. Hey kızım ayağına denk al Ayazdan uzak dur dediler arkamdan. Arkamı dönmedim. Arkanı dönersen önünü göremezsin :)) . Ayazdan cidden nefret ediyodum. Arasın yanına doğru yaklaştım. Özür dilerim cidden uyuyakalmışım dedim masum olmaya çalışırken gülümsedi sorun yok devrem. Hadi başlayalım dedi. Yukarı çıktık. Hem iş yapıyoduk. Hem de derdimizi anlatıyoduk. Ara verildi. Bi kahve aldık ve bi yere oturduk. Ya devrem senin oda arkadaşın irem varya nasıl bi tip? dedi bi anda. Hm güzel kız hoş sohbeti var çalışkan düzenli iyidir ya neden sordun devrem dedim anlamaz bi tavırla. Sırıttı. Çok şeker bi kız. Yaklaşık 3 yıldır deli gibi seviyorum. Burda tanışmadık. Çok uzun bi süredir tanıyorum onu. Lisede tanıştık. Üniversitede aynı okula düşmemiz çok garip geldi bana. Kader miydi neydi çözemedim dedi. Gülümsedim. İremin sana bakışları farklı. Bak anlarım böyle işlerden. 3 yıldır tanışıyosunuz ama yanına gelip meraba demedi. Çünkü utanıyo. Ve sende utanıyosun. Böyle yürümez. Bi fikrim var dedim ve koşarak İremin yanına indim. İrem. şey. Aras. yukarda. noldu?! bişi mi oldu?! düştü mü?! nesi var?! diye bi sürü şey sıraladı. Hayır canıım bişiyi yok ama ben çok yoruldum yukarı çıkıp ona yardım edebilir misin? dedim. Ama aya- lafını bitirmeden o bende güzelim sen Arası yalnız bırakma yukarda çatıda orası tenha ya biraz diyip gülümsedim. Koşarak yukarıya çıktı. Ayaz yanıma geldi. Ne o? Benimle mi olmak istedin? dedi. Ya kes dedim sinirli bi şekilde. Sonra telefonuma mesaj geldi. Açtım baktım. Yaklaşık 3-4 yıldır küs olduğum kuzenim beni aramış ve biri cevap vermiş. Sonra hatırladım. Uyurken bi ara yanımda Ayazın olduğunu görmüştüm ama rüya sanmıştım. Çok sinirlendim. Bağırarak. SEN BENİM TELEFONUMA NASIL CEVAP VERİRSİN APTAL?!?! dedim. Bütün kızlar bana baktı hepsi kızgındı. Eee beyfendi popüler tüm kızlar onun peşinde ne de olsa dedim içimden. Ayyh dedi ve elimden tuttuğu gibi yukarı çıkardı. Kimsenin olmadığı bi yere gittik. İnsanların yani kızların yanına bana bağırma. Sana zarar verirler . Hayır bil diye söledim dedi yine her zamanki tavırıyla. Sen herşeye istediğin zaman kavuşursun ama biz öyle değiliz. Pöpüler ve zengin züppesi ahmak. Senden benim gibi bi insanı anlamanı nasıl bekledim? Nasıl böyle bi aptallık yaptım? Derin bi nefes alarak hayat senin etrafında dönmüyo Ayaz dedim. Yaklaştı. Sonra daha fazla yaklaştı. Nefesini suratımda hissedebiliyodum. O an gözlerine bakamadım. Sadece yüzüne baktım. Dün gece gördüğün kızla sadece bu kadar yakındık. Bak bişi oluyo mu? Şu an seninle de o kadar yakınım. dedi. Evet. Dün gece bi kızla onu bu temasta görmüştüm. Hızlıca koşucam derken bi anda kolumdan tuttu kendine çekti vücutlarımız birbirine değdi. Eli belimdeydi. Bak yüzüme! Gözlerime bak! Sadece bak tırtıl! dedi. Gözlerimden istemsiz olarak yaşlar akıyodu. Kendimi çektim Koşarak uzaklaştım. Sonra bi yere yaslandım. Tırtıl? ortaokuldaki lakabım. Kaşında çizik vardı. Ve gözleri elaydı... Hayır ortaokuldaki Ayaz olamazdı. Olamaz. İnanmıyorum ya. Yine karşıma çıktı. Ama hatırladığımı göstermemem gerekiyodu. Mutlu olmak için bunu yapmalıydım. Nasıl böyle bi insan oldu? Kim değiştirdi onu? Çok fazla soru biriktirmek istemedim. Defterimi kapatık uyudum...
İYİ OKUMALAAR :))