Intru in casa val-vartej si trantesc usa, stiind ca nemernicul este fix in spatele meu.
- Era sa-mi intinzi fata! exclama cand intra.
- Asta era si intentia! exclam si eu.
Intru direct in bucatarie si ii vad pe mama si tata, privindu-ne zambind.
- Cum?! ma rastesc. Cum ati putut sa-mi faceti asta?! De ce? lovesc cu pumnul in masa.
- Scumpo-
- Tu sa nu vorbesti! i-o tai mamei. Stiti foarte bine ce mi-a facut, iar acum... pur si simplu l-ati chemat aici?! Tu, imi intorc privirea la tata. M-a inselat cu aia doua luni, cum poti sa fii de acord ca el sa stea aici?
- Ne-a explicat tot, Ivy, spune tata.
- Si il credeti?! Pe mincinosul asta voi il credeti?! pufnesc.
- Ma ranesti, iubito, vorbeste.
Ma intorc cu fata la el, si fix cand voiam sa ma duc hotarata si sa-i dau una in fata, ma prinde mama de mana.
- Te iubeste, Ivy! Regreta tot ce a facut si de asta este aici.
- Nu ma intereseaza! tip. Nu te vreau inapoi! ma apropii de el. Pentru mine esti mort. Esti egal cu zero! ii dau cu pumnul in piept. Vreau sa pleci!
- Nu pleaca nicaieri.
Propriul meu tata a spus asta?!
- Atunci voi pleca eu, il imping pe Kai din fata mea si urc scarile alergand.
Trantesc usa si o incui cu cheia, aruncandu-mi geanta.
Fara sa imi dau seama incep sa plang. Ma enerveaza atat de tare ca tine cu el. Cu nemernicul ala ca mi-a distrus viata. Uh, imi vine sa il strang de gat si sa-l omor naibii!
- Ivy? ii aud vocea lui Harry.
Imi ridic privirea la oglinda si imi sterg lacrimile.
- Vino, iubito.
Iau oglinda si o asez jos, sarind in bratele lui. Il strang tare in brate si imi las suspinele sa se loveasca de pieptul lui. Nu vreau sa mai plec de aici.
- Linisteste-te iubito.
- M-am saturat atat de tare de tot, soptesc.
Ofteaza si ma saruta pe crestet, mangaindu-ma usor pe spate.
- Pot sa stau la tine pana pleaca?
- Normal.
Ne asezam pe pat, inca tinandu-l in brate. Mi-as dori atat de mult sa poata iesi din oglinda. Doar asa mama si tata ar intelege ca nu mai simt absolut nimic pentru Kai si ca plac alt barbat care este de 10 ori mai bun decat el.
- Cum a ajuns aici? ma intreaba.
- Ai mei l-au chemat. Au crezut ca inca mai simt ceva pentru el.
- Si mai simti?
- Doar ura. El nu mai exista pentru mine.
- Vrei sa intervin eu?
- Nu. O sa plece. O sa-l fac sa plece.
CITEȘTI
Fantoma din oglindă
FanfictionFamilia Smith se muta in orasul Ashland, Kentucky, din cauza afacerilor, intr-o casa mare si veche. Casa familiei Styles, care a murit acum sute de ani, dar inca este bantuita de fiul acestora. Ivy, uraste misterele si tot ce tine de paranormal. Nu...