Z pohledu Louise
Seděl jsem na pohovce, když cvakla klika „zlato, jsme doma,“ hulákal Zayn a do obýváku se nacpal i zbytek skupiny. „Tak jaký byl večer, nevypadáš moc dobře,“ řekl Liam a skenoval mě od hlavy až k patě. „Vyvíjelo se to celkem dobře, ale pak,“ mávl jsem rukou k oknu „se tu objevili novináři, zrovna v tu nejnevhodnější chvíli. Navíc jsem ji řekl, že ji miluju a ona mi zase utekla.“ „Ehm, cooo? Tak Louis se nám zabouchl, no to je věc,“ smál se Niall, ale Harry ho hned zpražil přísným pohledem. „No Louisi, víš, jednou se o ní museli dozvědět, sice to nebyla vhodná příležitost, ale jednou to přijít muselo,“ řekl Liam a otcovsky mě poplácal po rameni. „Já vím, ale teď se jí začnou šťourat v životě, Nell je zranitelná a já nechci, aby ji ublížili,“ položil jsem si hlavu do dlaní a cítil, jak mě zaplavuje zoufalství. „Jdeme spát kluci, ráno moudřejší večera,“ pronesl pomalu Zayn a my ostatní na něj udiveně pohlédli. Zayn nikdy nebyl přemýšlivý typ. Nyní jsme ale všichni museli uznat, že má pravdu a šli spát.
Z pohledu Nell
Ze snění mě vytrhla má oblíbená melodie Angry birds, chvíli jsem šmátrala po nočním stolku, než se mi podařilo nalézt telefon. Přes zalepené oči jsem ani neviděla, kdo mi volá. „Ano?“ „Neeeellll, sakra ty ještě spíš? Jak jen můžeš? A můžeš mi vysvětlit jak to, že jsi ani své nejlepší kamarádce neprozradila, že chodíš s Louisem, aach tím slaďoučkým Louisem. Tohle ti do konce svého života neodpustím, ne a budu tě chodit strašit i po smrti.“ Z ječivého hlasu v telefonu, který jsem měla nyní asi 10 cm od svého ucha, jsem jednoznačně identifikovala Anitu. „Ale An, já s ním přece nechodím a … jak to vůbec víš?“ můj mozek pomalu začínal pracovat. „No jsi slavná, jsi v každém časopise a v televizi o tobě taky mluví,“ vyštěkla Anita a já měla dojem, že jsem zaslechla osten žárlivosti. „Cože? V televizi? V časopise?“ nějak mi celá ta situace přišla absurdní. V hlavě se mi náhle zjevil obrázek fotografů z předešlého večera, neměla jsem z toho dobrý pocit. Věděla jsem, jak dokážou být novináři vlezlí, vyšťourají cokoliv z minulosti kohokoliv. Najednou se mi udělalo špatně, nevnímala jsem Anitin hlas v telefonu, nevnímala jsem nic…
Z pohledu Louise
Kluci zrovna snídali, když jsem přišel do obýváku. „Dobrý ráno,“ řekli sborově a Zayn na mě povzbudivě mrknul. „Skoč ještě prosím pro poštu,“ požádal mě Niall s hlavou zabořenou hluboko do ledničky. Pokýval jsem hlavou a vydal se na verandu, abych vyzvedl denní tisk, jako obvykle jsem noviny rozložil ještě na verandě a cestou zpět do domu je pročítal. Najednou jsem se zarazil, z hlavní stránky na mě zírala obrovská fotka Nell, nebyla to ale ta fotka, která mě zmrazila, čekal jsem, že o nás něco napíší. Spíš mě naprosto odrovnal titulek, který hlásal: „Víme vše, Nell Davisová, nová přítelkyně Louise Tomlinsona, byla znásilněna, chodí s ní jen ze soucitu?“
„Tak, co je Lousi, kde se flákáš s těma novinama,“ pokřikovali na mě kluci od stolu. Jako v mrákotách jsem k nim došel a položil před ně noviny.
„Myslíte si, že je to pravda?“ pronesl po chvíli trapného ticha Niall. „No, jestli jo, tak by to vysvětlovalo její chování i ten strach,“ řekl Harry a stále zíral na stůl. „Myslím, že bys za ní měl zajet,“ řekl Liam a hodil mi klíčky od auta.