- Sen neden hep gökyüzüne bakıyorsun?
Soruyu soran Young soon'a bakmaya başladım. Ne demeliydim. Sevdiğim herkes öldü. Onları görmeme yardımcı oluyor, bir nevi ayna.
Ya da Ji-sung da seviyor ondan daha da gökyüzüne bağlandım mı? Demeliydim. Tabiki hiçbirini söylemiycektim. Sessizce;- Bilmem rahatlatıyor beni, düşünsene binlerce kilometre uzakta sevdiğin biri var ve gökyüzü onu görüyor senide görüyor ama sen göremiyorsun.
O bir ayna.
Diye cevapladım.Ona baktığımda düşündüğünü gördüm sonra bir anda gözlerini kocaman açtı.
- Bu sözü bir yerden hatırlıyorum diye düşünüyordum. Kitaplarım diye düşünmüştüm ama değil,
Ji-sung her zaman aynısını der ;
"Hayat bir insan ise gökyüzü daima aynadır."Ji-sung ile aynı sözleri söylemek içten içe beni mutlu etmişti. Aynı sözleri söyleyebilecek kadar aynıydık.
Ya da ben öyle hissediyordum.Young soon bugün yemeği birlikte yemenin eğlenceli olucağını söyleyip beni diğerlerinin yanına sürüklemeye başladı.
Yolda sürekli başka başka konular açıyordu.
Ama benim aklım Jisung ve hayatındaydı.Küçük bir kafenin önünde durdu. İçeri kol kola girdik.
İçeri girdiğimde sıcak soğuktan donmuş yanaklarıma sarılırcasına çarpıyordu.
Cam ve kalorifer bulunan bir yere oturmuş bizi bekleyen üçlü bizi görünce gülümsemeye başlamıştı.
Ji-sung tam gözlerimin içine bakıyordu.
Masaya oturduğumda hala üşüyordum.
Ji-sung hemen yanımda oturuyordu ve bana bakıyordu.Bir anlığına masanın altından ellerimi ellerinin içine aldı.
Diğerleri kendi konuşmalarına öyle dalmıştı ki Jisung'un sessiz ol dediğini bile duymamıştı.
Kalbim öyle hızlı atıyordu ki.
Ellerim onun elleriyle yavaş yavaş ısınıyordu.
Elleri ruhumu bile ısıtacak güçte gibiydi.Sadece onun bile duyamayacağı şekilde fısıldadım.
- Seni seviyorum...
Bir kaç dakika sonra herkes eve gitmek için ayaklandığı sırada Jisung kulağıma doğru eğildi. Ve minik bir fısıltıyla;
- Duydum. Dedi...
İşte bunu hiç düşünmemiştim.
Peki şimdi ne yapacağım ben?
*****
Bakalım ne olacak !!!!
Keyifli okumalar♡
Cidden gökyüzüne aşık bir yazar olarak bunu bu kitapta çok kullandım.
Sonda güzel şeyler olur ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAİNY DAY [ Jİ-SUNG ]
FanficYağmurlu gün kadar soğuk Ve huzur vericisin Ancak sensiz bir hayat yağmurun yağmadığı çöl gibi...