EPİSODE 16

87 9 6
                                    

- 6 ay sonra-

Aslında şu an düşünüyorum da rüyalarda yaşamak hoş bir gerçeklik olabilirdi. Yalnızlığımızın unutulduğu bir dünya. Hoş değil mi?
Ben rüyalarımda değil kabuslarımda yaşadım hep.
Mutluluk ne anlama geliyordu ya da birini gercekten sevmek. Bunların anlamını artık biliyorum son 6 ayımı bunlarla gecirdim.
Jisung ile...
Tüm rüyalar oydu.
Tüm kötü anılara rağmen her şeyi yok ediyordu. Etrafımda kı tüm olumsuzlukları yok ediyordu.
Balkona çıkmış gökyüzüne bakıyordum. Sessizce kulaklıklarımda çok önceden dinlediğim bir şarkı
" moondust " bu şarkıyı seviyordum.
Jisung tam arkamda ki koltukta oturmuş bana bakıyordu.
Sessizdi ama mutluydu,
Sessizdim ama mutluydum.
Yavaşça oturduğu yerden kalkıp bana doğru yürümeye başladı. Balkona çıktığını gördükten sonra tekrar gökyüzüne döndüm.
Arkamdan sessizce sarıldı.
Sıcaklığını hissettiğim de üşüdüğümü hissetim. Kulaklığımın birini çıkarıp kendi kulağına taktı. Şansına şarkı baştan başlıyordu.
Arkamdan:
- Hmmm... diye bir ses geldi. Kafamı onu görmeye çalışırcasına çevirdim. Ama tam göremedim o an da:
- Şarkıyı sevdim huzur veriyor ancak senin kalp atışın kadar değil. Dedi
Güldüm.
- Romantik şapşal. Mırıldandım arkadan kahkaha sesi geldi. Tekrar birlikte koltuğa oturduk ve bu 6 ay da yaşadıklarımızı tekrar hatırlamaya çalıştık.
İlk o konuştu;
- Kapı da ki not neydi " rüyalarına hoş geldin" ondan sonra gece gelen ani uçak bileti hem de ikimize ne olduğunu bile anlamadığımız bir tatil biri bizim için planlamıştı. Hatırladın değil mi?

Bir an o görüntüler aklıma geldi. Gülümsemem daha da büyümüştü...

RAİNY DAY [ Jİ-SUNG ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin