Chapter 1

332 18 3
                                    

Chapter 1
Julia's POV

Aš einu mokyklos kolidoriumi paniurusi. Čia iš tikrūjų yra linija izoliacijos kuri padalina mokyklą pusiau.

Galbūt persikraustyti į šią vietą buvo blogas sumanymas...

Kolidoriai yra tušti, nes aš pasidrodžiau vidury dienos. Ten yra pilna kabinetų koridoriaus sienoje, jie atrodo visiškai vienodi, be jokio užrašo, bet kiekvienos durys turi vis kitokią ryškią spalvą.

Akivaizdžiai aš turiu rasti registraciją, kurią dažniausiai rasti yra labai lengva, bet ši mokykla yra kažkas kitokio. Tik įžengus į šią vietą yra tiek daug ko gailėtis.

Garsus skambučio garsas sulaužo tuščio kolidoriaus tylą ir tik sekudžių reikalas, kolidorius pasidarė pilnas mokinių kurie eina ta pačia kryptimi. Kas čia dedasi?

Na, kodėl tau nenusękus visų ir sužinosi, genijau?

Kažkas man patapšnoja per petį ir apsisukusi pamatau besišypsančią blondinę merginą."Ar tu čia nauja?" Ji paklausia ir aš linkteliu."Kokioje komandoje tu esi?"

"Um..." aš padedu savo krepšius ant žemės ir išsitraukiu popiergalį kurį mama davė kai tik atvežė čia."Daredevils."

"Puiku! Aš taipat! Ačiū dievuj, tu atrodai maloni ir man reikia naujos kambariokės, bet žmonės čia knisa, todėl nenoriu nei vieno iš jų. Gerai, ateik, eime į susirinkimą ir aš tave nuvesiu į priėmimą ir papasakosiu viską ko nežinai. Gerai?" Aš linkteliu ir ji šypteli tada pradeda eiti su manim ir tuzinu mano krepšių tiesiai už jos.

Taigi, ji atrodo maloni. Tai žinoma gelbsti turint kažką kas paaiškis kas po velnių dedasi šioje pamišusioje vietoje.

Aš sekiau blondinę kuri vis dar nepasakė man savo vardo, ir visi kiti didžiulėje halėje."Aš Julia." sušnabždžiu.

"Aš Diana," ji sušnabždėjau atgal ir parodo jog sėsčiusi dešinėje halės pusėje. Ji seka mane iš paskos ir atsisėda ant raudonos kėdės, taigi aš padarau tą patį ir padedu visus maišus sau ant kojų. Aš nežinojau, kad tai bus įmanoma, bet aš atrodau kaip turistė sušiktoje mokykloje. Kitos klasės sėdosi ant žemės." Abiturientai sėdi ant kėdžių," ji paaiškina ir aš linkteliu.

Vis daugiau ir daugiau žmonių pradėjo eiti ir aš pastebėjau tris žmones stovinčius priešais kiekvieną pusę, žiūrinčios į visus lyg jie valdo mus. Visi šeši turėjo pilnas ištatiuoruotas rankas, kas buvo keista kadangi yra griežta taisyklė draudžianti tatiuruotes, tai buvo vienas iš pirmų dalykų kuriuos pamačiau tik įėjus į mokyklos puslapį.

Mano akys nusileido ties vaikino stovinčio keirėje pusėje salės. Jis buvo gražus, su smėlio atspalvio blondiniškais plaukais, dangaus mėlynos akys ir lūpos kurios atrodo minkštesnės nei pagalvė.

"Tai Max Holland. Jis spineris, tai tiesiog jis yra vienas iš tų žmonių kurie valdo mokyklą. Jis karštas, bet yra vienas iš The Dominators, tai net nežiūrėk į jo pusę," Diana pasako man.

Puiku, suradau kaiką gero mokykloje ir dabar net negaliu į jį pažiūrėti.

Viena iš merginų kurios stovėjo vidurį halės prieina arčiau."Tylos!" ji sušunka ir visoje mokykloje pasidaro mirtinai tylu.

Kodėl visi klauso vienos iš mokinių? Kur mokytojai ir direktorius? Kas po velnių sušuko 'tylos'? Aš atsilošiu savo kėdėje ir atsidūstu.

Kažkas yra tikrai negerai su šia vieta.

~~*~~
"Štai tavo tvarkaraštis," registratorė paduoda man lapą."Kadangi kambarys trys šimtai vienuolika turi laisvos vietos, gali likti ten." Ji paduoda man raktą su numeriu 311 ant jo - tai kambarys kuriame yra Diana.

Diana atrodo labai maloni ir normali. Ši mokykla tuo tarpu yra šiek tiek nesveika. Kodėl aš sutikau čia atvažiuoti? Maniau tai tiesiog paprasta uždara mokykla.

Mes einame į bendrabučio kambarį, vilkdama savo krepšius su manimi."Gerai, tu klausk klausimų ir aš paaiškinsiu," Diana pasako kol atrakina duris ir įeina.

Aš apsižvalgau ir numetu savo krepšius tuščioje kambario pusėje."Kas yra spineris ir kodėl komandos taip nekenčia vieni kitų? Kodėl mokyklą per skirta per pusę?"

Ji nusijuokia." Kodėl tau nepradėjus išsipakuoti kol aš aiškinsiu? Nes mes negalim pavėluoti į pamoką ir kita sesija po valandos, tai išsikraustyk kuo daugiau," ji pasako ir linkteliu, atidarydama savo krepšius."Taigi, iš viso yra trys spineriai kiekvienai komandai - The Daredevils ir The Dominators, taip vadinasi komandos - ir spineriai nusprendžia kas nutiks mokykloje. Jie planuoja viską ir vadovauja visiems. Mokytojai tik praveda pamokas ir viskas, direktorius prižiūri tik tai, ar mokiniai vis dar kvėpuoja, bet visa kita - spinerių rankose. Visi spineriai turi ištatiuruotas rankas, tai lyg kažkoks jų 'ženklas'."

Aš linkteliu šiek tiek suprasdama. Taigi, gražiai atrodantys ir protingi paaugliai su ištatiuruotom rankom valdo visą mokyklą. Supratau."Kaip apie varžymasi? Kodėl tai taip konkurencinga?"

"Taip tiesiog buvo visada. The Daredevils negali eiti į kairiąją pusę ir The Dominators negali eiti dešiniąją. Net mokytojai negali peržengti linijos, bet visos pamokos yra mokomos vienodai su tokia pačia informacija. Vieninteliai kartai kai abi pusės susitinka yra pirmadieniais, visos dienos konkurencija, susititikimai kurie vyksta kiekvieną trečiadienį ir vakarėlis kurį rengia abiturientams kiekvieną penktadienio vakarą, bet netgi per vakarėlius pusės yra konkurentingos per gėrimo žaidimus ir panašiai." Kol Diana šneka, aš dedu savo rūbūs į rūbinę, paklojo lovą ir išsiėmu viską ko reikia, tada sukišu savo tuščius lagaminus po viengule lova.

"Kodėl žmogus iš vienos komandos negali susitikinėti ar bent pažiūrėti į kažką iš kitos komandos?" paklausiu.

"Jeigu du žmonės iš skirtingų komandų yra pagaunami įsimylėjant ar sekso metu ir panašiai. Bausmė yra tokia, jie suriša tave su tuo žmogumi ir išveda į aikštelę kur visi kas nori gali mesti betką į tave ar rašyti ant tavęs. Dėl konkurencijos, draugai greičiausiai ims nekęsti tavęs ir greičiausiai 'pašalins' tave iki mokyklos baigimo. Tai griežta, bet taip tiesiog  yra. Aš manau tu gali žiūrėti į kitą komandą, bet tiesiog nežiūrėk į kitos komandos spinerius."

Viskas, aš išeinu iš šios mokyklos ir kraustausi į Kanadą.


Kokios nuomonės?

Istoriją kelsiu į savaitę 3 kartus (bent jau stengsiuos)

ačiū, kad skaitėt, jeigu patiko nepamirškit pavotint, nes tai tikrai reiškia daug. Peace 🙄

Hump & DumpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin