- wow! Ăsta e palat nu casa.- am vrut sa stam într-un loc mai retras. E a noastră pentru o saptamană.
- o saptaman? Nu era cumva luna de miere? Spun eu.
- ai dreptate dar ca cap al mafiei am și treburi de rezolvat.
- aa, am înțeles spun puțin dezamăgită.
- hai sa profita de săptămâna asta. Spune și întram în casa imensa.
- bienvenue domnule. Spune o femeie mai în vârstă . Eu sunt bucătăresa dumneavoastră personala săptămâna asta. Sunt la dispoziția voastră oricând. Spune ea cu accent franțuzesc.
- cred ca nu vom avea nevoie de bucătăresa săptămâna asta. Spun eu.
- de ce? Spune Suga cu o fata socata.
- voi găti eu!
- tu? Spun el începând sa rada.
- nu găsesc nimic amuzant. Voi gati eu și punct.
- te voi lăsa doar ziua de azi ca proba dacă îmi place cum gătești te voi lăsa pe tine sa gătești.
- sa făcut! Spun eu rânjind.
- cum doriți dumneavoastră, spune bucătăresa. Dacă aveți nevoie mâine de mine sa ma sunați oricând.
- da, nu cred ca vom avea nevoie. Spun eu zambindui. Bucătăreasa părăsește imediat casa iar el se uita la mine începând sa zâmbească.
- ce e? Spun eu. Ai sa vezi ca gătesc foarte bine.
- ok! Într-o ora sa fii jos și sa începi sa gătești ceva.. E deja ora 18:00 asa ca ar fi bine sa te pregătești.
- bine, acum duma la mine în camera.
- vrei sa zici camera noastră. Spune el ranjind
- cum adică a noastră? Spun eu.
- pai acum suntem soț și soție, spune el apropiindu-se de mine.
- nu uita ca e o căsătorie falsa. Spun eu.
- da, dar nu uita ca am semnat niște acte iar asta prin lege înseamnă că suntem soț și soție legal.
- pff, spun eu. Unde este camera spun și îl împing de lângă mine.
- la etaj. După mine iubire.
- nu-mi mai spune asa. Spun eu și o iau înaintea lui. Doamne ce scari imense! Spun de data asta cu voce tare făcându-l pe el sa rada. Imediat dau de un hol imens, erau foarte multe uși asa ca am mers spre prima camera.
- nu e aia, spune el din spatele meu.
- atunci care? Spune o data! Nu am timp de pierdut.
- ghicește! Spune el...
- nu am chef de jocurile tale stupide.
- doamne.. Nu știi sa te distrezi deloc. Spune el. Urmeazăma! El trage valizele noastre pana la penultima camera de pe hol. Aici e! Hai!
- întram amindoi înăuntru eu rămânând uimita la cât de mare poate sa fie camera asta. Avea un dulap imens cu oglinzi și un pat foarte mare. Camera cred ca avea 5 m înălțime și vreo 20 m lățime.
- îți place? Am ales-o pe cea mai frumoasa.
- e superba, spun analizând-o mai bine.
- am gusturi bune. Spune și îmi face cu ochiul.
- dada, spun și ma apuc sa îmi pun hainele în dulap iar pentru celelalte lucruri le-am găsit ale locuri prin camera și la baia micuța pe care am descoperit-o ca o avem în camera.
Ma schimb în ceva lejer și îmi prind parul într-un coc lejer.- ma duc sa pregătesc masa, ma găsești jos dacă ma cauți cumva. Ii spun lui Suga care intrase în baie sa faca un dus.
- ok, spune el din baie.
Cobor repede jos și găsesc imediat bucătăria. Îmi i-au toate ingredientele necesare pentru a prepara carne de vita în vin făcuta la cuptor cu o salata de roșii și un piure de cartofi.
Imediat ma apuc de condimentat friptura și o pun într-o tava cu vin. Cat timp se făcea la cuptor am tăiat repede niște roșii si am mai adăugat puțin ulei de măsline cu puțin oțet. Pentru piure am optat la cartofi fierți. I-am decojit și i-am pisat. Am adăugat puțin unt și lapte iar la final a ieșit un piure gustos și cremos. Am pus doua farfurii, cuțite și furculițe cu doua pahare de vin pe masa și am făcut un aranjament drăguț cu mâncarea în farfurii.- Suga!
- ce e? Spune el coborând scările.
- masa e gata!
- chiar îmi era foame. Spune și se așează la masa.
- vrei puțin vin spun eu în timp ce îmi torn puțin în paharul meu. El da din cap în semn afirmativ și ii pun și lui.
- deci? Spun eu privindu-l cum mănâncă fără sa spună nimic.
- mmm... E buna!
- yes, ți-am zis eu, spun de data asta ridicânduma în sus de pe scaun.
- chiar ma așteptăm la ceva rau, dar se pare ca ești o bucătăreasa și o soție minunata.
- ți-am zis eu..
*
De data asta stam amundoi în living pe canapea cu paharele de vin în mana.
- ce? Spun eu râzând și mai tare. Îți plăcea rozul când erai mic. El începe sa rada și mai tare amintindu-și momentele din copilarie. Macar ai avut o copilărie, ii spun eu amintindumi de copilăria mea.
- hei, vom face amintiri frumoase împreună de acum încolo, spune el și ma îmbrățișează. E deja ora 00:00 cred ca trebuie sa mergem la somn, spune el privind la ceasul de pe telefonul lui.
- ai dreptate, spun și dau sa ma ridic dar de o data simt cum totul se învârte în jur.
- ești bine? Spune el sprijininduma.
- da, cred ca am băut umpic c-am mult. El ma ia in spate și urcam la noi în camera. Ma așează pe marginea patului iar el se duce pana la baie.
- ce ma doare capul. Spun și imi duc mâinile la cap.
Nu durează mult ca el iesa de la baie și îmi aduce o pastila de cap.- mersi, spun eu.!
- acum la somn cu tine!
- dar nu pot sa dorm! Spun și ma așez în mijlocul patului în fund.
- Jennie ești beata mai bine ma asculți.
- dar nu vreau. El se apropie foarte tare de mine, fata lui fiind la o distanta mica de a mea.
- putem sta trezi dacă vrei dar nu o să-ți placa metoda. Spune el ranjind
-și dacă o să-mi placa! Ii spun eu soptindui la ureche. În secunda următoare Suga se pune peste mine și ma săruta flamand, ii răspund și eu sărutului adâncindul și m-ai tare tragandul de ceafa. El își da tricoul jos urmând sa fac același lucru și cu al meu rămânând doar în sutien.
- mai bine ne oprim acum, ai sa regreți asta mâine, as prefera sa o facem când suntem conștienți amundoi, spune el privindu-mă.
- de ce? Spun eu intorcanduma pe o parte adormind imediat.
Suga P. V. S
Încep sa rad când vad ca ea a adormit asa ca o asez bine în pat și o învelesc baganduma și eu lângă ea, spatele ei find pe pieptul meu iar bratele mele în jurul taliei ei.
CITEȘTI
~ 𝐌𝐀𝐑𝐑𝐈𝐄𝐃 𝐓𝐎 𝐓𝐇𝐄 𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 𝐊𝐈𝐍𝐆 ~
Action* CARTEA NU ESTE CORECTATĂ! Jennie Kim ajunge pe mâna unui mafiot dar nu unul oare care ci chiar capul mafiei. Este obligata și forțată să se căsătorească cu el. . Suga regele și capul mafiei. O primește pe ea în schimbul banilor pe care părinții...