Capitolul 37

2.5K 150 12
                                    


~ După 1 ora ~

- Suga, eu cu fetele vom rămâne aici puteți sa va duceți sa o cautati. Îmi spune Rose când ma vede asa de agitat.

- i-am promis lui Jennie ca voi fi aici lângă ea. Aishh.. De ce tocmai acum!?

Imediat trece o asistenta pe lângă noi și începe sa ne analizeze pe fiecare.

- care dintre voi este Suga? Ma intreaba ea.

- eu, spun și ridic o mana ca la școală.

- soția ta este bine acum, a reușit sa nască un copil sănătos și frumos. Felicitări!

- pot întra sa o vad? O întreb eu pe asistenta nerăbdător.

- acum soția dumneavoastră doarme. Dar puteți vedea copilul.

- putem întra și noi? Întreba Rose.

- da, dar sa nu va apropiați toți deodată de copil. A.. Este vreo unul din voi răcit? Întreabă ea.

- nu, ii răspunde Jisoo încantata sa vadă bebelul.

- ok, atunci urmațima.

Eu și Rose eram in față iar restul băieților cu Lisa și Jisoo erau în spatele nostru. Femeia ne duce într-o camera de spital unde se afla un pătuț înalt special pentru bebei.

- aici este fiul dumneavoastră. Îmi spune ea și da paturica la o parte.

Ma apropii temător de pătuț iar atunci zăresc un chip de copil micuț.
Câteva lacrimi au început sa îmi curgă pe obraji, nu îmi venea sa cred ca micuțul asta este fiul meu, băiețelul meu. Ii analizez mai bine fata, mai bine spus năsucul și buzele micuțe. Ochii lui sunt închiși iar pieptul lui se ridica și cobora încet, semn ca dormea.

- doamne, nu îmi vine sa cred, spune Rose plangand.

- ce mic e, spune și V analizandul.

- tot nu îmi vine sa cred, spune Jimin zâmbind.

- cred ca vreau și eu un băiețel, ii spune Jungkook lui Rose.

- tu mai puneți pofta în cui. Ii răspunde ea făcându-ne sa radem.

- doriți sa îl luați în brate? Ma întreabă asistenta. Dau în semn afirmativ din cap iar ea îl ridica încet pe micuț și mi-l pune în brate. Era asa de mic și de firav încât îmi era frica sa nu îl scap. Îl ținem mai bine lipit de pieptul meu și se pare ca ii plăcea. După minute bune de stat cu el asa îl dau și lui Rose chiar dacă mi-a fost greu sa îl dau.

- de când așteptam să vii, ii spune ea zâmbind de data asta bebelul privind-o pe ea.

- sa trezit? Spune Lisa încantata sa il vadă.

- da, ii spune Rose, vrei sa îl ții?

- da, spune ea entuziasmata.

- aveți grija, le spun eu îngrijorat.

- Suga, deja ai început cu din astea? Ma întreba Namjoon zâmbind.

- E singurul meu copil în momentul de fata asa ca da.

- îți stă bine ca tata, îmi spune și Jhope batanduma încet pe umăr.

- mda, mersi. Ii zic eu.

Deodată ușa se deschide pe ea intrând o alta asistenta panicata.

- soția dumneavoastră a făcut un stop cardio respirator.

- ce? Spunem cu toții, panicați mai mult eu.

- trebuie sa așteptați pe hol din păcate, micuțul se va odihni aici.

Cu toții am ieșit pe hol și ne-am îndreptat spre camera unde era Jennie și așteptăm afara.

- nu, nu vreu sa te pierd, spun eu cu voce tare.

- totul o sa fie bine, îmi spune Jin și ma îmbrățișează.

Ceilalți ma priveau cu mila dar tot odată se simțeau și ei foarte nervoși.

*

Dupa 10 minute doctorul împreună cu alte doua asistente ies pe ușa dar nu apuca bine ca incep sa il întreb de Jennie.

- domnule, acum soția dumneavoastră este bine, am reușit sa o stabilizam, se pare ca în ultima perioada a fost stresata iar asta a dat complicații când a născut.

- când pot sa o vad? Îl întreb eu.

- după ce se trezește. Acum are nevoie doar de liniște.

- am înțeles ii spun eu iar apoi doctorul pleca împreună cu acele asistente.

- ai văzut? Totul este bine acum, îmi spune Jin.

- nu este pana când nu o vad.

- ai auzit ce a zis doctor, după ce se trezește, îmi spune Jhope.

- ce nu suport doctorii ăștia spun eu dar imediat mi-au venit acele momente în cap cand am fost împușcat și trebuia doar cu acordul doctorului sa fac anumite lucruri iar Jennie râdea de mine la fazele alea.
Off mi-e dor de ea, mi-e dor de momentele când eram doar noi doi și povesteam tot felul de lucruri..







 ~ 𝐌𝐀𝐑𝐑𝐈𝐄𝐃 𝐓𝐎 𝐓𝐇𝐄 𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 𝐊𝐈𝐍𝐆 ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum