V P. V. S- deci, vrei sa spui ca ..
- da Jimin, doar ca vrem sa o luam cu încetul, ea nu este obișnuita și o înțeleg.
- atunci ma bucur pentru tine frate, îmi spune el și îmi da o îmbratisare frățească.
- mersi, te rog sa nu le spui deocamdată băieților. Nu îmi place sa îi mint dar..
- am înțeles, nu-ți face probleme nu o sa le spun nimic.
- mersi frate! Ii spun și ii zâmbesc.
- și.. Când aveți prima întâlnire? Îmi spune el râzând..
- în seara asta, îi spun eu puțin timid.
- atunci ce zici sa facem niște cumpărături? Ma întreba el
- de ce nu, hai, oricum ma plictiseam acasă.
Jennie P.V.S
Dupa ce îmi terminasem masa, m-am dus la bucătărie unde pentru a-mi spala farfuria, astăzi i-am dat liber bucătărese pentru a găti eu.
Dupa ce părăsesc bucătăria ma duc în living unde dau de Suga care se juca cu cel mic. Imaginea din fata mea ma face sa zâmbesc asa ca ma apropii încet de ei pentru a nu-i distrage.- când vei creste mai mare te voi învață să te lupți și cum sa te feresti de dușmani, vei fi cel mai bun.
- deja îi vorbești de lupte? Îl întreb eu zâmbind.
- o, erai aici? Nu te-am văzut când ai venit. Îmi soune și îmi face semn sa ma asez lângă el.
- nu am vrut sa stric momentul, îi spun și ma apropii de amundoi.
Acum și eu și el ne uitam la cel mic, când el vede asta începe sa zâmbească și sa scoată tot felul de sunete pe care nu le-am înțeles..
- se pare ca e bucuros sa ne vadă pe amundoi. Îmi spune Suga râzând.
- asa se pare, știi.. Pana acum nu i-am spus pe nume deloc, l-am tot strigat bebe.
- chiar nu m-am gândit la asta. Atunci.. Ce faci micule Jason? Îl întreba el.
Numele asta era unul dintre cele 4 pe care eu și Suga l-am ales înainte de a ști ca sunt însărcinată.
Rose P.V.S
- Rose ești sigura? Ma întreba Jungkook pentru a treia oara.
- da, îi spun și îi arat testul de sarcina care avea doua liniuțe.
- wow, nu îmi vine sa cred spune el șocat dar după începe sa sara în sus de bucurie. Rose, noi... noi o sa avem un copil, îmi spune și ma îmbrățișează. Nu pot sa cred..
- nici eu, îi spun socata.
- trebuie sa îi anunțăm și pe restul.. Îmi spune el plimbându-se acum dintr-o parte în alta a camerei.
- Jennie cred ca o sa fie super bucuroasa, îi spun eu zâmbind.
- nu numai ea ci toți. Ce zici sa îi invitam pe toți la masa în seara asta și sa le facem o surpriza.
- cred ca știu și ce surpriza. Trebuie sa mergem pana la mall, mi-a venit o idee geniala.
- ok, atunci le voi trimite mesaje băieților și fetelor cum ca îi așteptăm la cina în seara asta la 19:00.
Jimin P.V.S
Eram încă cu V la mall, ne uitam după niște tricouri când îmi simt telefonul vibrând în buzunarul gecii. Când ma uit pe el vad ca era un mesaj de la Jungkook, care ma făcut sa zâmbesc, nu am mai auzit de el de ceva timp.
Deschid mesajul și vad ca ma invita la el în seara asta la cina și mai spune ca este foarte important sa vin.
- hey, ai primit și tu un mesaj de la Jungkook? Îmi spune V făcându-mă sa îmi ridic capul din telefon.
- da, și tu?
- da.. Se pare ca se amână întâlnirea cu Jisoo din seara asta. O, mi-a trimis acuma mesaj.
- ce zice? Îl întreb.
- ca și ea a fost invitata la Jungkook și Rose acasă în seara asta.
- cred ca o sa fie toată lumea acolo, deja le este dor de noi? îi spun eu lui râzând.
- probabil, îmi spune si el râzând.
Jennie P.V.S
Se pare ca toată lumea a fost invitata în seara asta acasă la Jungkook și Rose. Chiar nu ne așteptăm la asta.
- sunteți cu toții, ne întreba Jungkook.
- da, ii răspunde Jhope care stătea pe canapea.
- si cu ce ocazie ne-ați invitat aici, îl întreba Jin pe Jungkook.
- ne era dor de voi, nu ne-am văzut de ceva timp.
- mbine, îi răspunde Namjoon.
- haideți la masa, ne spune de data asta Rose.
Și eu și fetele ne uitam la ea, era ciudata... În fine, ne așezăm cu toții la masa imensa și începem sa mâncăm și sa mai vorbim între noi.
- acum ca toți ați mâncat, avem cadouri pentru voi. Ne spune Rose imparțindune la fiecare câte o punga.
- cadouri, întrebam cu toții.
- acum puteți sa le deschideți. Ne spun ei bucuroși.
Deschid repede acea punga și scot o bluzita pentru bebeluși. O, ia cumpărat ceva lui bebe îmi spun eu dar când ma uit la restul toți aveau câte una.. Ce doamne?.. Ma uit mai atenta la acea bluzita și vad ca scria ceva pe el.. „ noul bebe va saluta "..
- Rose! Spun eu ridicândune de la masa, doar nu..
Ea și Jungkook se uitau la mine și zâmbeau.
- sa vezi ca bătaie va dau, le spun eu și merg sa ii îmbrățișez.
- nu pot sa cred, spune și Suga iar apoi îi îmbrățișează și el. Dar cum?
Lisa și Jisoo, se ridica și ele de la masa bucuroase și o îmbrățișează pe Rose.
- doamne, nu pot sa cred, spune Jisoo sărind în sus.
- poate sa îmi spună și mie cineva ce e cu bluzitele astea? Încă nu am copil, ne spune Jhope.
- tu nu dar Rose da, îi spune V râzând.
- ești însărcinată? Spune el mirat.
- da, îi răspunde Rose.
Jhope fuge bucuros la Jungkook și îi sari în brate.
- nu pot sa cred ca Jungkook o sa aiba un copil.
- da, nici eu, acum poți sa te dai jos, îi spune Jungkook care abia mai putea sa respire.
- o, da, spune el ducandusi mana la ceafa.
Apoi Namjoon, Jimin, V și Jin îi îmbrățișează și ei pe noii parinti.
Asta cred ca fost o zi minunata, cea mai buna veste pe care am putut sa o aud zilele astea. După ce i-am mai îmbrățișat pe Rose și Jungkook am mai stat pana târziu la vorba. Când am ajuns acasă am avut un soc și eu și Suga chiar nu ne așteptăm la musafiri la ora aia.
- a..mama, tata?
.
CITEȘTI
~ 𝐌𝐀𝐑𝐑𝐈𝐄𝐃 𝐓𝐎 𝐓𝐇𝐄 𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 𝐊𝐈𝐍𝐆 ~
Action* CARTEA NU ESTE CORECTATĂ! Jennie Kim ajunge pe mâna unui mafiot dar nu unul oare care ci chiar capul mafiei. Este obligata și forțată să se căsătorească cu el. . Suga regele și capul mafiei. O primește pe ea în schimbul banilor pe care părinții...