Capitolul 42

2.5K 130 32
                                    


* neediat

- CEE?? Spun cu toții uimiți când Rose le arata inelul de pe deget.

- nu glumiți, nu? Ii întreba Jhope pe Rose și Jungkook

- nu, deloc.

- doamne, Rose sunt asa de bucuroasa pentru tine, îi spune Lisa imbratisando.

- mersi! Ii răspunde Rose.

- mai ții mine când ne antrenam pentru a debuta iar tu ne spunei ca n-ai sa te căsătorești niciodată? Ii spune Jisoo râzând.

- eii, de unde sa știu ca acest băiat îmi va da lumea peste cap, îi spune ea dar Jungkook o auzi și zâmbi la vorbele ei.

- va felicit, dar nu credeți ca e prea repede? Ii întreba Jimin, stand pe canapeaua din fata lor. Adică va cunoașteți abia de puțin timp.

- nu, eu o iubesc mult pe Rose și vreau sa o stiu soția mea de acum încolo. Este singura și ultima persoana din viata mea care mi-a dat lumea peste cap, spune el de data asta și îi face cu ochiul lui Rose.

- dacă voi va iubiți și vreți asta, eu sunt deacord cu voi, le spune V zâmbind. Noi când sa facem nunta? O întreba V de data asta pe Jisoo.

- când o zbura porcii, ii spune ea și se așează pe canapea.

- am văzut o reclama la televizor cu niște porci care zburau, deci.. nimic nu e imposibil, îi spune el și îi face cu ochiul, asta enervando pe Jisoo.

~ Dupa 3 luni ~

Rose P. V. S.

- dominsoara Rose Park îl luați în căsătorie pe Jeon Jungkook, la bine și la greu și sa îl iubiți pana la sfârșit?

Ma uit în ochii lui și nu pot sa cred ca el de acum în colo va fi sufletul meu pereche, îl iubesc din ce în ce mai mult, îl vad și pe el foarte emoționat dar îi ating mana pentru a-l liniști, asta făcându-l sa se uite la mine.

- da! Spun hotărâtă, și zâmbesc.

- acum domnule Jeon Jungkook o luați  în căsătorie pe Rose Park, la bine și la greu și sa o iubiți pana la sfârșit?

Jungkook P. V. S

Nu puteam sa cred ca ea va fi soția mea de acum încolo. O voi iubi idiferent de situații și vreau sa avem o familie fericita.

- da! Spun la fel de hotărât ca și ea.

- acum, va declar soț și soție, puteți săruta mireasa. Când aud asta nici nu m-ai stau pe gânduri și o trag pe Rose lângă mine urmând ca imediat sa o sărut.

Din sala se auzeau aplauze și jur ca puteam sa îi aud pe băieți cum fluierau. Aish copii ăștia.

Jennie P. V. S

Nu îmi venea încă sa cred ca Rose sa căsătorit cu Jungkook, mai ieri erau doi prosti care au făcut o greșeală și nici măcar nu vroiau sa își mai vorbească.... Aish, ma bucur foarte mult pentru ei, îi cunosc foarte bine pe amundoi și pot spune ca se potrivesc de minune.

- vrei sa îl i-au eu? Ma întreba Suga.

- dacă vrei, îi spun eu zâmbind. Cel mic stătea culcat pe pieptul meu asa ca Suga îl i-a cu grija și îl pune pe piepți lui.

Nu îmi vine sa cred cât  de repede a trecut timpul, parca mai ieri l-am născut și  nu puteam sa cred. Acum copilul nostru are 3 luni și a început sa se dezvolte foarte bine. Acum ne putem juca cu el, a început sa dea din mânuțe și din piciorușe. Aish timpul asta trece asa de repede.

 ~ 𝐌𝐀𝐑𝐑𝐈𝐄𝐃 𝐓𝐎 𝐓𝐇𝐄 𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 𝐊𝐈𝐍𝐆 ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum