Capitolul 38

2.6K 135 11
                                    

După ore bune de așteptat afara băieții erau foarte obosiți asa ca s-au făcut fiecare comozi și care mai de care se odihneau, Jisoo și Lisa le-au urmat exemplul pe când Rose era foarte stresata și se tot plimba pe hol, Jungkook a încercat sa o facă sa se odihnească și ea puțin dar ea tot insista ca nu vrea.

- domnule, soția dumneavoastră sa trezit și vrea sa va vadă. Îmi spune acea asistenta ce ne-a dus sa vedem copilul .

Nici nu mai stau pe gânduri ca ma ridic de pe jos și dau sa întru pe ușa la ea dor ca ma întorc sa le spun celorlați ca le voi spune eu cum se simte.

- spunei lui Jennie ca suntem cu toții în continuare lângă ea. Spune Rose.

Dau din cap și întru pe ușa în fata mea fiind acea asistenta. O zăresc imediat pe Jennie în pat se pare ca își mai revenise. Când privirile ni se întâlnesc ea îmi zâmbește și îmi face semn sa vin langa ea.

- cum te simți? O întreb eu după ce i las un sărut micuț pe frunte.

- acum ma simt bine, Bebe ce face? Vreau să-l vad. Îmi spune ea nerăbdătoare.

- Jennie, abia ți-ai revenit, stiu ca ești nerăbdătoare dar trebuie sa te gândești ca aproape erai sa mori și..

- Suga..știi doar ca nu vreau sa mai aud ceva legat de moarte.

- Jennie.. Îmi pare rău, uite, după ce mânaci ceva...

- nu vreau sa mănânc nimic,imi spune ea.

- ești foarte palida ai nevoie sa te hidratezi și după îl aducem pe bebe aici.

- off, bine spune ea iar asistenta părăsește camera sa ii aducă ceva de mâncare. Băieții și fetele ce fac?

- sunt pe hol, cu toții am rămas la spital încă de atunci.

- trebuia sa ii trimiți acasă sa se odihnească acum îmi pare rău că au stat atâta timp în spitalul asta, știu ca sunt foarte obosiți încă de azi  dimineață.

- stai puțin, ma duc sa îi chem și pe ei, ii spun eu și ies pe ușa.

- sa întâmplat ceva? Ma întreabă cu toții.

- este bine, vrea sa va vadă.

Cu toții când aud încep sa zambesca și întra cu toții în camera.

- Jennie! Spun fetele și fug la ea.

- staiti.. ca ma sufoc, spune Jennie când fetele o îmbrățișează.  Apoi pe rand se duc și băieții sa o îmbrățișeze.

- te simți mai bine, o întreabă Lisa.

- acum da, spune ea și le zâmbește . Apropo, nu trebuia sa stati pana acum la spital, ma simt asa de prost știind ca toți sunteți asa de obosiți.

- ya, ii spune Rose, crezi ca dacă mergeam acasă puteam sa ne odihnim știind ca tu nu ești bine?

- are dreptate Rose, îmi spune V.

Deodată ușa de la camera se deschide pe ea intrând acea asistenta cu o tava cu mâncare. Când vede ca suntem atâția în camera instant face ochii mari.

- ma simt bine, lăsații sa stea ii spune Jennie.

- dar domnișoara..

- chiar ma simt bine ii spune ea râzând.

- bine, spune asistenta și îmi așează tava în fata sa mănânc. Asistenta m-ai verifica o data aparatele iar apoi părăsește camera.

- sa știi ca bebe este foarte frumos, ii spune Jimin lui Jennie.

- voi deja l-ați văzut? Ne întreba ea uimita.

- da, ii spun eu.

- si eu vreau să-l vad. Ne spune Jennie.

- stai puțin, îi spun eu și părăsesc camera indrepatanduma spre camera unde se afla copilul nostru. Când întru înăuntru iar dau de acea asistenta care îi dădea un biberon cu lapte.

- ma scuzați, ii spun eu făcând-o sa se uite la mine.

- sa întâmplat ceva cu soția dumneavoastră? Ma întreabă ea.

- nu, nu e asta. Am venit sa va întreb dacă soția mea poate vedea bebelul.

- o, da, se poate, îl aduc eu imediat ce termina cu laptele. Puteți merge în camera ei acum.

II zâmbesc și ma reintorc în camera unde băieții și fetele râdeau împreună cu Jennie.

- de ce rade toată lumea?  Ii întreb eu făcându-i pe toți sa se uite de data asta la mine.

- tocmai ce le-am povestit fetelor cum Namjoon era sa rămână fără un deget la bucătărie. Spune Jhope râzând.

- asta era? Spun eu și zâmbesc.  Bebe vine și el imediat.

*

Dupa vreo 5 minute acea asistenta tot nu venea, de ce doamne îi ia atâta timp.

- ma duc sa vad de ce asistenta aia nu-l mai aduce pe bebe. Le spun eu și dau sa plec dar Jungkook ma oprește.

- ce este? Îl întreb eu.

- vin și eu cu tine. Îmi spune și ne intredptam apoi amundoi spre acea camera. Când întram pe ușa nu era nimeni.

- e cineva aici? Întreb eu și dau sa ma apropii de pătuț dar bebelul nu se afla acolo. Ce doamne? Spun eu deja nervos.

- Suga... Îmi spune Jungkook arătându-mi corpul acelei asistente care se afla puțin mai încolo.

- bebelul!!spun eu. Imediat fug în camera la Jennie și restul iar Jungkook sa anunțe personalul spitalului.

Deschid ușa abea putând sa mai respir.

- e totul în regula, îmi spune Jennie văzanduma  asa se da repede jos din pat fiind ajutata de Jin și Jimin .

- copilul a dispărut iar pe acea asistenta am găsit-o moarta pe jos.

- ce, spun cu toții!

- nu pot sa cred ca se întâmplă asta, spune Jennie plangand. Rose incerca sa o liniștească îmbrățișândo dar încercarea ei a eșuat.

Ma simțeam asa de prost. De ce nu am adus eu copilul, aish...

- îl omor pe ala care a făcut asta! Spun eu nervos. Jennie ramai în continuare aici cu fetele. Eu și băieții mergem la sediu sa aflam cine e. Spun iar imediat părăsesc camera cu băieții pe urmele mele.

































 ~ 𝐌𝐀𝐑𝐑𝐈𝐄𝐃 𝐓𝐎 𝐓𝐇𝐄 𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 𝐊𝐈𝐍𝐆 ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum