- bun, partea stânga e bucata ta de pat iar eu voi dormi pe partea dreapta.
- ok, spuse el punându-se pe partea lui.
- sa nu încerci vreo șmecherie ca te dau afara.
- de ce crezi ca ți-aș face ceva? Întreabă el.
- pai, ești băiat și știu deja cu ce va ocupați voi, cred ca a-ți avut multe aventuri pana acum.
- pff, nu sunt genul, defapt noi nu suntem asa.
- arătați a fi.
- când ma voi îndrăgosti cu adevărat de o fata ea va fi prima și ultima fata din viata mea.
- oo, îmi pare rău, chiar am crezut ca..
- e ok, am mai auzit chestii de genul. Chiar dacă noi ne ocupam cu acele lucruri de multe ori suntem judecați greșit.
- Scuze, chiar nu am vrut sa va jignesc.
- e ok, acum hai la somn. Azi a fost o zi foarte stresanta.
- așa-i, ai dreptate, chiar nu m-am așteaptat ca lucrurile sa decurgă asa de ușor. Chiar credeam ca Suga va pleca.
- nici eu nu ma așteptăm, Suga a trecut printr-o perioada foarte grea.
- și Jennie la fel. În fiecare zi îmi spunea ca ea vrea sa se reîntoarcă la el, ca ii este dor de el.
- e bine ca de-acum totul va reveni asa cum a fost.
- chiar ca... Spun de data asta mai încet și ma întorc pe partea cealalta.
- hey, sa întâmplat ceva? Spune el rezemanduse în coate.
- doar ca.. Iar voi sta singura iar nu voi avea pe nimeni.
- hey, spune el intorcanduma spre el. Ma ai pe mine. Spune el zambindumi. Imediat am simțit cum el ma ia în brate, am simt iar acel lucru în stomac de cum ma atins. El se retrage încet din îmbrățișare și ma mângâie încet pe cap.
- acum e timpul sa dormim, sa discutam și mâine, bine?
Dau aprobator din cap și amundoi ne reașezăm pe pat. Fiind amundoi spate în spate
*
- ce drăguț arata împreună, nu crezi?
- mai încet ca ii treziți!
Tot auzeam voci pe lângă mine și nu înțelegeam ce se întâmplă. Îmi deschid încet ochii și ii vad pe băieții cum îmi fac poze.
- ce doamne? Spun eu.
- a... spuse Jin când ma aude.
Dau sa ma ridic dar ceva nu ma lasă să mă ridic. Îmi întorc încet privirea și îl observ pe Jungkook dormind cu capul pe pieptul meu.
- băieți, ajutați-mă să-l mut!
- de ce? Arătați asa de bine împreună. Spuse Jhope făcândune încă o poza.
- termina cu pozele dacă vrei sa mai ai telefonul ala.
El nu ma asculta asa ca continua sa facă poze.
- chiar nu vrei sa o încetezi? Băieți! Jimin! Ajutați-mă cu Jungkook, după am sa îl bat pe asta.
Băieții alergând parasesc camera lăsându-mă cu acest băiat pe pieptul meu. Încerc sa îl dau jos de pe mine dar cu cât încerc cu atât el ma strânge în brate.
CITEȘTI
~ 𝐌𝐀𝐑𝐑𝐈𝐄𝐃 𝐓𝐎 𝐓𝐇𝐄 𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 𝐊𝐈𝐍𝐆 ~
Acción* CARTEA NU ESTE CORECTATĂ! Jennie Kim ajunge pe mâna unui mafiot dar nu unul oare care ci chiar capul mafiei. Este obligata și forțată să se căsătorească cu el. . Suga regele și capul mafiei. O primește pe ea în schimbul banilor pe care părinții...